חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

איך בונים שיווק דיגיטלי לעסק בלי לבזבז כסף

 

כותב המאמר הינו מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי. למה בכלל צריך מערך שיווק דיגיטלי לעסק?! מעולם בהיסטוריה לא היה שלב שהתחרות בשוק הייתה קשוחה כמו היום! אני זוכר כשגדלתי בעפולה ומישהו פתח עסק של המבורגר ב-6 שקלים. הוא הצליח בטירוף! ותוך 3 חודשים היו 5 מתחרים חדשים שקמו ו”גנבו” לו את הלקוחות… אין מה לעשות, התחרות היום קשה מאי פעם! הדרך היחידה שלנו לשלוט בתחרות ולשמור את הראש מעל המים הוא באמצעות שיווק דיגיטלי!

 

 

אבל יש חברות פרסום שמנהלות את השיווק הדיגיטלי, לא?

או! זו כנראה הנקודה החשובה ביותר בכל נושא השיווק לעסק שלך:
אסור לך בשום אופן להעביר את כל השליטה על השיווק למישהו אחר!

אין דבר חשוב יותר משיווק בעסק!
זה הדבר האחד שקובע כמה מתעניינים מגיעים בכל חודש, כמה המיתוג שלך חזק,
כמה מכירים אותך ובסופו של דבר – כמה כסף תכניס החודש.
אני לא אומר שאתה צריך להיות “איש שיווק”, יחד עם זאת אתה כן חייב שתהיה לך
שליטה על התהליך!

אני רואה כל כך הרבה בעלי עסקים שסומכים על חברות פרסום,
ומה שקורה בפועל הוא שאחרי 3-6 חודשי פעילות לא באמת ברור
כמה כסף נכנס מהעבודה של סוכנות הפרסום…

יצא כסף לפייסבוק, יצא כסף לסוכנות, אבל בפועל?
לא ברור כמה רווח זה הביא, אם בכלל!

לא מספיק רק לפרסם, אתה חייב מערך שיווק מקיף לעסק!

אנשים חושבים ששיווק דיגיטלי זה פרסום בפייסבוק.
אז זהו, שפירסום בפייסבוק זה החלק ה-כ-י קטן בכל נושא השיווק!

למודעת הפרסום בפייסבוק יש מטרה אחת:
להביא אנשים חדשים שיקליקו על המודעה ויעברו לשלב הבא בשיווק!
משם הם צריכים לעבור לשלבים הבאים בשיווק:
עמוד נחיתה, עמוד מכירה, סרטון הסבר על העסק/שירות/מוצר, המלצות לקוח, הצעת מחיר, פגישת היכרות וכו’.

העניין הוא שחברות פרסום לא בונות מערכי שיווק לעסק!
הן רק מנהלות את הפרסום הממומן!
ובגלל זה כל כך הרבה עסקים לא משיגים תוצאות מספקות,
והם חושבים ששיווק ממומן לא עובד…

כשבפועל, הוא עובד נהדר!
פשוט שאין להם מערך שיווק דיגיטלי מקיף שהופך גולשים ללקוחות!

כמה עולה לבנות מערך שיווק מקיף לעסק?

כאן מגיע החלק המאתגר…
לשלם לאיש מקצוע שיבנה עבורך מערך שיווק מקיף יכול להגיע ל50,000 שקל השקעה.

אם העסק שלך יציב וריווחי, זה כנראה יהיה שווה את זה!
העניין הוא שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו להוציא כזה סכום,
בטח שלא בתחילת הדרך…

וזו הסיבה שכל כך הרבה בעלי עסקים לומדים קורסים שונים של שיווק
כדי לבצע את העבודה בעצמם ולחסוך את העלויות.

יש דרך לעשות שיווק דיגיטלי בלי מערך שיווק או משפך שיווקי מלא?

כן ולא…
הדרך האפקטיבית ביותר לפרסם את העסק היא דרך מערך שיווק מקיף!

יחד עם זאת, כתבתי מאמר שמסביר איך לשווק את העסק בלי משפך שיווקי,
אפשר ללחוץ כאן ולראות >>

אז מה צריך לעשות כדי לפרסם את העסק?!

הדבר הכי טוב שאני יכול להציע לך לעשות הוא לקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא עלות ולראות איך אני יכול לעזור לך
לקדם את העסק (אם זה בשיווק דיגיטלי או כל נושא אחר)


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

0528065656 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים