חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

כיצד שורפים את השומן המיותר

 

הנתונים המדאיגים, המחלות שעלולות להופיע בעקבות השומנים שהצטברו בגופנו וגם ההשפעה על המראה האסתטי - עודף שומן זו תופעה מזיקה בדרגה גבוהה שחשוב לטפל בה בהקדם, אז אל תדחו את זה למחר.

 

בעולם בו אנו חיים, אם נשים בצד את הקורונה, אין ספק שהשמנה זו המגפה הגדולה ביותר שנחתה על האנושות. על פי הסטטיסטיקה יותר מחצי מהתושבים בישראל סובלים מעודף משקל, כולל ילדים. אפילו ארגון הבריאות העולמי מגדיר את ההשמנה כמחלה כרונית מתקדמת. ובכן, בהחלט מדובר בבעיה רפואית שמעלה את הסיכוי לחלות במחלות אחרות כגון מחלות דם ולב, סוכרת מסוג 2, סרטן, פגיעה בזיכרון ואף בעיות נפשיות. מעבר לכך, תופעה זו באה לידי ביטוי גם מבחינת מראה ואסתטיקה, היות והשומן מצטבר במקומות שונים בגופינו, במיוחד באזור הבטן והמותניים.
חשוב שנדע שגופנו מופעל על יד 4 מקורות אנרגיה והם סוכר, פחמימה, חלבון ושומנים, כאשר כל גרם עודף במשקלנו הינו שומן. האתגר שלנו הוא לשרוף את השומנים המיותרים בגופנו שמהווים בעצם את המשקל העודף שלנו. את הטיפול בעודף משקל מומלץ להתחיל כבר מגיל צעיר על מנת למנוע צבירת עודף משקל המגיעה עם הגיל.
כיצד עובד החישוב של עודף שומן

 כל עוד יש לנו עודף שומן עלינו להבין שבגופנו מאוחסן מקור אנרגיה עצום. בקילו שומן יש בערך 8,000 - 7,000 קלוריות, מהן נשים זקוקות ל - 22-30 קלוריות לקילו משקל ליום וגברים זקוקים ל - 25-36 קלוריות לקילו משקל. למשל אישה השוקלת 80 קילו זקוקה ל-26 קלוריות בממוצע אותן נכפיל ב-80, כלומר 2,080 קלוריות ביום. אישה בגובה ממוצע של 1.58 צריכה לשקול לכאורה כ-52 קילו, כך שבמשקל של 80 קילו ישנו 28 קילו של שומן מיותר. מבחינת קלוריות מדובר ב- 210,000 קלוריות מיותרות של שומן בגוף. על מנת להגיע למשקל הנכון במצב כזה באופן תיאורטי צריך לא לאכול במשך 100 ימים ורק לשתות נוזלים.

 להתנהל נכון עבור אריכות ימים באיכות חיים

 אורח החיים בעולם המודרני וכל הפיתויים שהוא מציע הוא הגורם הראשוני המוביל להשמנה. אנחנו מוקפים במאכלים לא בריאים המובילים לצריכה עודפת ותכולה לא בריאה של מזון, זאת במקביל לכך שפעילות גופנית משפיעה רק על 2%-6% ממשקלנו. חשוב להכיר ולהפסיק לצרוך מזונות המכילים שומן, פחמימות וסוכרים מכיוון שהם  מונעים מאיתנו לשרוף את מאגר השומן והקלוריות העצום המאוחסן בגופנו.
קפסולת  VixiV המכילה רכיבים טבעיים ומשובחים בריכוז גבוהה וסינרגיה מושלמת בשילוב שיטת האכילה המיוחדת של יולי לב מהווים פתרון מעולה לחיים אחרים שיעשו פלאים לגוף שלכם. רכיבי הכמוסה מכילים בין יתר את שורש צמח הקונג’אק שיש בו סיבים תזונתיים מסיסים במים והם בעלי יכולת להגדיל את נפחם פי 200 בשעה שבאים במגע עם מים בקיבה וכך נוצרת תחושת שובע.
כמו כן, הכמוסה הטבעית תורמת להורדת הכולסטרול ושאר שומני הדם והיא תבטיח לכם שריפת שומנים מוגברת בזכות צמח הג‘ימנמה אשר מאזן את רמות הסוכר בדם בצורה מהירה ובכך עוזר לגוף להפסיק לרצות לצרוך את הסוכר המזיק. בכמוסה יש סך הכל 8 רכיבים משובחים מהטבע שהם המתנה הכי גדולה שאני יכולים להעניק לעצמנו.

 ״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד"

 לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים