חיפוש
 
לדף הבית >>     מאמן מכירות, גיל מאיר >>

מה משיבים ללקוח שאומר שהמחיר יקר לו...

 

מה להשיב ללקוח שאומר שהמחיר שאתם דורשים ממנו יקר לו? לגיל מאיר מאמן המכירות יש תשובה.. כנסו...

 

כאשר לקוח אומר לך שהמחיר יקר לו, זהו סימן לכך שיש לו חשש או התנגדות לרכישה. חשוב להגיב בצורה מקצועית ואמפתית כדי לשמור על הקשר ולנסות למצוא פתרון.

להלן כמה אפשרויות תגובה, בהתאם למצב:

  • הקשבה והבנה:

    • "אני מבין את ההתלבטות שלך לגבי המחיר. אפשר שתספר לי קצת יותר על מה חשוב לך במוצר/שירות הזה?"
    • "תודה על הכנות שלך. אני שומע שמחיר הוא שיקול חשוב עבורך."
  • הדגשת הערך:

    • "המחיר משקף את האיכות הגבוהה של המוצר/שירות הזה, ואת היתרונות הייחודיים שהוא מציע לך."
    • "כשאתה משקיע ב-(מוצר/שירות), אתה משקיע בעצמך/בעסק שלך לטווח הארוך."
  • הצעת חלופות:

    • "יש לנו גם אופציות אחרות שמתאימות לתקציב שלך. האם תרצה לשמוע עליהן?"
    • "אנחנו יכולים להתאים לך חבילה אישית שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך."
  • הצעת תנאי תשלום נוחים:

    • "אנחנו מציעים אפשרויות תשלום נוחות כמו חלוקה לתשלומים או הנחה בתשלום במזומן."
    • "אנחנו יכולים לבדוק איתך אפשרות להחזר על חלק מהתשלום לאחר תקופה מסוימת."
  • הדגשת היתרונות התחרותיים:

    • "בהשוואה למתחרים שלנו, המוצר/שירות שלנו מציע (רשימת יתרונות ייחודיים)."
    • "ההשקעה הראשונית תתבטא בחיסכון בעלויות ארוכות טווח."
  • יצירת תחושת דחיפות (בזהירות):

    • "המחיר הזה תקף רק לזמן מוגבל. לאחר מכן, המחיר יעלה."
    • "כמות המוצרים/שירותים הזמינה מוגבלת."

דוגמאות נוספות:

  • "אני מבין שאתה מחפש את המחיר הטוב ביותר. בוא נראה איך נוכל לעזור לך להשיג את המטרה שלך."
  • "אני רוצה לוודא שאתה מבין את כל היתרונות שתקבל מהמוצר הזה, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת."
  • "אני מוכן לבדוק איתך אפשרויות נוספות כדי למצוא את הפתרון המושלם עבורך."

טיפים נוספים:

  • הימנע מלחץ: אל תנסה לכפות את המכירה. תן ללקוח את הזמן לחשוב על ההצעה שלך.
  • הקשיב היטב: הקשב לתשובות של הלקוח והתאם את ההצעה שלך בהתאם.
  • הצג את היתרונות: הדגש את היתרונות הייחודיים של המוצר/שירות שלך.
  • השתמש בשפה חיובית: השתמש במילים חיוביות ובוטחות כדי ליצור רושם טוב.
  • עקוב אחר ההתקדמות: לאחר השיחה, עקוב אחר ההתקדמות ושמור על קשר עם הלקוח.

זכור: המטרה היא למצוא פתרון שיספק את צרכי הלקוח וישביע את רצונו. גישה גמישה ואמפתית תסייע לך לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות שלך.

 

יש לכם עוד שאלות למאמן מכירות, גיל מאיר? כנסו!

 

היוטיוב שלי

0525252208

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים