חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

הדפסת ספרים ברמת גימור גבוהה

 

הדפסת ספרים היא תהליך מורכב הכולל שלבים רבים. זה בדרך כלל מתחיל בכך שהמחבר שולח את כתב היד שלו למוציא לאור ואז המו”ל שולח אותו למדפסת שתיצור טיוטה ראשונית של הספר. טיוטה זו נשלחת בחזרה למחבר לעריכה לפני הדפסה

 

הדפסת ספרים היא תהליך מורכב הכולל שלבים רבים. זה בדרך כלל מתחיל בכך שהמחבר שולח את כתב היד שלו למוציא לאור ואז המו"ל שולח אותו למדפסת שתיצור טיוטה ראשונית של הספר. טיוטה זו נשלחת בחזרה למחבר לעריכה לפני הדפסה.

ניתן לחלק את תהליך ההדפסה לשני חלקים: דיגיטלי ופיזי. החלק הדיגיטלי כולל את כל הקבצים הדיגיטליים המרכיבים ספר, כגון טקסט, גרפיקה ותמונות. החלק הפיזי כולל את כל הנייר המשמש בהדפסה ובכריכה וכן כל חומר אחר הנחוץ כמו דבק או דיו.

מחירי ההדפסה משתנים בהתאם לכמות הנייר המשמשת בהדפסה, היכן הודפס, וכמה מהר יש לספק אותו לאחר ההדפסה.

מהם הגורמים על עלות הוצאת  הספר 

עלות הדפסת הספר משתנה בהתאם למספר גורמים  בעצם מחיר הספר נקבע לפי מספר העמודים והגודל. עם זאת, זה לא הגורם היחיד שקובע כמה עולה ספר מודפס. ישנם גורמים רבים אחרים שבאים לידי ביטוי כמו עלויות משלוח ודמי הפצה.

ישנן דרכים רבות שבהן פרסום עותק פיזי של הספר שלך יכול לעזור לך להגיע ליותר קוראים. כשאתה מפרסם בעצמך, אינך צריך לשלם עמלות הפצה או עלויות משלוח. אתה גם לא צריך לדאוג כמה כסף הספר שלך ירוויח כי זה תלוי בך להחליט על נקודת המחיר שלו

כשאתה מפרסם בעצמך, יש כמה יתרונות כמו חיסכון בזמן וכסף בקמפיינים שיווקיים ופרסום כי העבודה הזו נעשית בשבילך. אם אתה סופר שרוצה יותר שליטה על היצירה שלהם, זה גם בשבילם

מהן שיטות הדפסת הספרים הטובות ביותר בשוק?

ישנן שתי  שיטות עיקריות להדפסת ספרים

  • ספר אלקטרוני בהוצאה עצמית, 
  • מהדורה מודפסת 

 

ספר אלקטרוני בהוצאה עצמית: שיטה זו היא האפשרות המשתלמת ביותר עבור סופרים שרוצים לפרסם את עבודתם ללא צורך להשקיע בעותקים מודפסים. זה גם מאפשר לסופרים למכור את ספרם ישירות לקוראים דרך פלטפורמות אינטרנטיות שונות. עם זאת, סופרים רבים מוצאים שקשה לשים לב לספר שלהם בפורמט הזה מכיוון שאין לו נוכחות פיזית בחנויות.

מהדורה מודפסת: שיטה זו משמשת לעתים קרובות מחברים שרוצים חווית הוצאה מסורתית יותר עם עבודתם ולא אכפת להם להשקיע בעותקים פיזיים של הספר שלהם. 

כיצד לבחור איזו שיטת הדפסת ספרים מתאימה לתקציב שלך? 

ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שאתה מחליט איזו שיטת הדפסה היא הטובה ביותר עבור התקציב שלך. עליך לשקול האם אתה רוצה להדפיס לפי דרישה או בכמויות גדולות, כמה ספרים תרצו להדפיס ואיזה גודל.

הדרך הטובה ביותר להדפיס ספר בפחות כסף היא באמצעות חברת דפוס דיגיטלית. חברות דפוס דיגיטליות יכולות לספק מחירים זולים יותר מכיוון שאין להן את העלויות התקורות שיש למדפסות המסורתיות. אין להם גם את הזמן הנוסף שלוקח ליצירה ולמשלוח של ספרים פיזיים, מה שאומר שהם יכולים ליצור אותם מהר יותר ממדפסות מסורתיות.

סיכום

לסיכום, היתרונות בשימוש במדפסת עם מדפסת הזרקת דיו הם בכך שהם יכולים ליצור אותן מהר יותר ממדפסות מסורתיות, הן חסכוניות יותר, והן באיכות טובה יותר.

מדפסות הזרקת דיו הן גם זולות יותר וקלות יותר לשימוש. ניתן להשתמש בהם בבתים או במשרדים קטנים בגלל הגודל הקומפקטי וצריכת החשמל הנמוכה שלהם.

נכתב בשיתוף גיל פרינט הפקות דפוס איכותי

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים