חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פתחתם עסק? דברים חשובים שעליכם לדעת

 

יש לכם עסק? סביר להניח שאתם מגשימים את החלום הכי כמוס שלכם. במקום להסתמך על משכורות של אחרים, אתם מסתמכים על עצמכם בלבד ומנהלים את היום שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים. אבל ניהול עסק הוא הרבה מעבר לכך. הוא כולל הרבה עניינים מסביב. כך שאם פתחתם את העסק לא מזמן, ישנם כמה דברים שאתם צריכים לדעת

 

יש לכם עסק? סביר להניח שאתם מגשימים את החלום הכי כמוס שלכם. במקום להסתמך על משכורות של אחרים, אתם מסתמכים על עצמכם בלבד ומנהלים את היום שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים. אבל ניהול עסק הוא הרבה מעבר לכך. הוא כולל הרבה עניינים מסביב. כך שאם פתחתם את העסק לא מזמן, ישנם כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

אז איך האנגלית שלכם?

אחד הדברים החשובים שאתם צריכים לעשות כאשר פותחים עסק הוא לשפר את האנגלית שלכם. כן, גם אם העסק ממוקם בישראל דוברת העברית, אין לדעת לאן הוא ייקח אתכם. בישראל ישנם גם לא מעט דוברי אנגלית, ואם תרצו לפתוח סניף באנגליה או בארצות הברית, כדאי לכם בהחלט ללמוד אנגלית. והיום אפשר לשלב בין הניהול האינטנסיבי של העסק לבין לימודי אנגלית בזכות אפשרות לימוד אנגלית באינטרנט . קבלו את כל היתרונות שכדאי להכיר לכל מי שמחליט לשפר את האנגלית שלו דרך אפליקציה:

  • אתם בוחרים מתי ללמוד – בתור בעלי עסקים שאין להם הרבה זמן, אתם יכולים להיכנס לאפליקציה ולקבוע את השעה הנוחה לכם, בבוקר או בערב. אם יש לכם ישיבות בשעות הבוקר המוקדמות יותר, תוכלו לדחות את השיעור לערב. אבל אם מתאים לכם לקיים שיעור דווקא בשעות הבוקר, לפני שאתם צוללים אל תוך העסק, בעזרת האפליקציה תוכלו לקבוע בדיוק מה מתאים לכם.
  • חוסכים את הנסיעה למורה פרטי – בימים עברו הייתם צריכים לנסוע בפקקים ברכב או בתחבורה ציבורית כדי להגיע למורה הפרטי לאנגלית. היום לא צריך לעשות זאת, כאשר יש אפליקציה איכותית, ניתן ללמוד מכל מקום. 
  • ללא התחייבות – ניתן ללמוד כמה שרוצים ומתי שרוצים. אין צורך להתחייב. תוכלו להפסיק כשנוח לכם.
  • צוברים ניסיון בדיבור – לא קל לדבר בשפה זרה שאינה שפת אם, אבל עם המורים הנכונים תוכלו לתרגל ולדבר באנגלית.
  • לומדים עם מורים מקצועיים – מורים לאנגלית נבחרים בקפידה, כך שאתם לומדים עם הטובים ביותר. ואל דאגה, הם מדברים באנגלית ברורה, וניתן להבין אותם היטב. 
  • לומדים וחוסכים בכסף – השיעורים דרך האפליקציה זולים ומשתלמים. המחירים האטרקטיביים יגרמו לכם להישאר ולהפיק את המירב מלימודי האנגלית שלכם. כל מה שנשאר לעשות הוא להתחיל ללמוד ולראות תוצאות. 

בודקים את ציוד האש כל הזמן

לצד לימודי האנגלית שהם חשובים לכל בעל עסק, קיים הצורך לבדוק את ציוד כיבוי האש בתוך המבנה שבו מעסיקים את העובדים. מטפים, מתזים או מערכות אש מתקדמות, כל אלה דורשים בדיקה מתמדת. מערכת כיבוי אש מתקדמת יכולה להציל חיים בזמן אמת, ולכן חשוב לבדוק אותה. בעת בדיקת מערכות לכיבוי אש, בוחנים פרמטרים שונים. לדוגמה, ניתן לבדוק את תקינותם של המטפים או המתזים, את חיבור המתזים אל צינור המים ואת התוקף שלהם. במהלך הבדיקה, בודקים גם את הארונות ואת המיקום שבו מוחזק הציוד, על מנת לבדוק שהכול תקין ומוכן לפעולה. 

מה עושים כשיש שריפה במבנה?

מערכת כיבוי אש נועדה לעכב את השריפה ולעתים גם לכבות אותה, אבל אם מדובר בדליקה גדולה שפרצה במהירות, יש צורך להתגונן ולפעול במהירות. אם המערכות לכיבוי אש אינן מצליחות להתגבר על הדליקה, יש לפנות את כולם מהבניין בשיא המהירות ועל הדרך לחייג למכבי האש למספר 102. יש להישאר רגועים, להמתין בחוץ עד שכוחות ההצלה יגיעו. אם אין אפשרות לצאת מהמבנה, יש לשמור על נתיב אוויר, לכרוע ולהישאר קרוב לרצפה, שכן לעשן יש נטייה לעלות למעלה. אין להשתמש במעלית במהלך השריפה או להתחבא בארון. כוחות ההצלה יגיעו במהרה כדי לחלץ. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים