חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כמה מתנות שכל חובב אופנוע יאהב

 

אופנוע הוא אהבה של רוכבים רבים שמעדיפים לחצות כבישים בקלות ולא להיתקע אחרי רכבים רבים בפקקים, כיוון שהם מפלסים את דרכם בין הרכבים ויכולים להגיע ראשונים לכל רמזור

 

אופנוע הוא אהבה של רוכבים רבים שמעדיפים לחצות כבישים בקלות ולא להיתקע אחרי רכבים רבים בפקקים, כיוון שהם מפלסים את דרכם בין הרכבים ויכולים להגיע ראשונים לכל רמזור. 

כיוון שמדובר ברכב שהוא דו גלגלי יש בו גם מסוכנות רבה ולכן הרוכבים מקפידים לרכוש את האביזרים הנחוצים להם .כדי להגן על גופם בכל תרחיש.

מתנות עבור חובב אופנוע

אם יש לכם חבר או חברה שרוכבים על אופנוע, יש כמה מתנות שהם לבטח ישמחו לקבל מכם ביום הולדת או סתם לתשומת לב.

כמו לדוגמה קסדה איכותית ותקנית אשר תגן על ראשו של רוכב האופנוע ותימנע ממנו להיפגע קשות בראשו אם ימעד מהאופנוע וייפול. קיימים סוגים שונים של קסדות ביניהן קסדת מנעול מתכת אפשר להוסיף לקסדה מחזיק קסדת אופנוע, מתלה קולב קיר עבור הקסדה ומנעול רב תכליתי לקסדת האופנוע. או דגמ"ח רכיבה על אופנוע אשר יתאים מאד עבור כל רוכב. מדובר במכנסי דגמ"ח שהם מאווררים וגם נוחים וקלילים מאד לרכיבה על אופנוע. 

רעיונות מוצלחים עבור רוכבי אופנוע 

אופציה נוספת היא מעילים לאופנוע אשר יעזרו מאד לרוכב האופנוע, הרוח נושבת בחוזקה כשהוא רוכב נגד כיוון הרוח ולכן מעיל בטיב מעולה עשוי לעזור לו בהתמודדות נגד הרוח ומזג האוויר החורפי. קיים גם מעיל רב עונתי אשר מתאים לכל עונות שנה. במעיל זה יש הגנה על המרפקים והכתפיים בתקן ויש לו מיגון גב, בולם זעזועים וגם מחזירי אור כדי שיזהו את רוכב האופנוע בעת הנסיעה שלו בחשיכה.

תומכי ברכיים רכים יכולים לסייע לרוכב האופנוע בעיקר אם הוא רוכב למרחקים ואם הוא חלילה ייפול מהאופנוע. מגני ברכיים, העשויים מקרבון עשויים למנוע פציעות ברכיים של רוכב האופנוע כיוון שהם מגינים על פיקת הברך בעת נפילה. גם לכפפות חורף עמידות למים יש תפקיד חשוב. הן תעזורנה לרוכב האופנוע בעונה הגשומה בעיקר כיוון שהן עמידות למים ולקור וימנעו מהרוכב להירטב בעת הרכיבה.

מה לקנות מתנה ? 

רעיון נפלא לרוכב אופנוע אהוב הוא לרכוש עבורו מגפי רכיבה ספורטיביים אנטיבקטריאליים. יש להם יתרונות רבים והם מאד נוחים לשימוש כך שאין ספק שהרוכב יודה לכם. 

הסלולרי הוא חלק אינטגרלי בחיינו ולכן אפשר לקנות מתקן לטלפון לאופנוע מוגן מים כדי שרוכב האופנוע יהיה מסוגל לשוחח אם הוא נאלץ להתקשר בזמן נסיעתו. קיימים מגוון של מתקני טלפון ביניהם מתקן עם טעינה כאשר הנסיעה נמשכת זמן ממושך. אפשר להתאים גם רשת מטען מפלדה מצופה בניילון עמיד למים, או אוכף תיק עבור אחסון הציוד של רוכב האופנוע או עבור קסדת האופנוע בזמן מנוחה.

כל מתנה הקשורה לאופנוע תשמח תמיד כל רוכב אופנוע כיוון שעבורו זו לא רק נסיעה אלא דרך חיים. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים