חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך שומרים על הבריאות בזמן העבודה?

 

הגבולות הלאומיים הולכים ומטשטשים בעידן הנוכחי והדבר משפיע במובנים רבים גם על שוק העבודה. בין אם המשפחה כולה עומדת בפני רילוקיישן, או אם תחום העיסוק שלך כולל נסיעות רבות לחו”ל, אין ספק שהזדמנויות רבות ממתינות כיום עבורך גם מעבר לים. על אף שלל היתרונות, קיימים גם לא מעט אתגרים בתהליך הזה

 

הגבולות הלאומיים הולכים ומטשטשים בעידן הנוכחי והדבר משפיע במובנים רבים גם על שוק העבודה. בין אם המשפחה כולה עומדת בפני רילוקיישן, או אם תחום העיסוק שלך כולל נסיעות רבות לחו"ל, אין ספק שהזדמנויות רבות ממתינות כיום עבורך גם מעבר לים. על אף שלל היתרונות, קיימים גם לא מעט אתגרים בתהליך הזה. לצד פערי התרבות וקשיי ההסתגלות, ישנו אתגר נוסף שלעתים קרובות לא נוטים להקדיש לו חשיבת מספקת. העבודה והמגורים במדינה זרה מביאים עמם סיכונים בריאותיים פוטנציאליים שניתן להימנע מהם אם נתנהל בצורה ראויה. כעת, כשמשבר הקורונה שינה את מציאות החיים בכל רחבי העולם, הדברים מקבלים משנה תוקף. אלו כמה צעדים שיסיעו לך לשמור על הבריאות במהלך העבודה, בכל נקודה בגלובוס. 

הקושי להקפיד על תזונה בריאה

לעתים קרובות, במהלך נסיעות תכופות לחו"ל, השגרה השוטפת שלנו מתערערת. הדבר בא לידי ביטוי לא פעם גם באוכל שאנו אוכלים. קשה למצוא את הזמן לקנות מצרכים טריים ולהכין ארוחות כמו שהיינו רגילים בבית. עם כל האתגרים הללו, קל מאוד לשנות הרגלים ולצרוך בעיקר אוכל בחוץ. חשוב שנזכור - מזון מהיר ומנות מעובדות מוכנות הם עתירי נתרן, סוכר וקלוריות. כאשר הנסיעות מהוות חלק בלתי נפרד מהשגרה, הרגלים אלו עשויים להשפיע באופן ניכר על הבריאות. לכן, חשוב שנכיר מקרוב את השווקים והמכולות בסביבה החדשה שלנו ונשקיע את המאמץ ברכישת סחורה טרייה. 

לרכוש ביטוח בריאות בינלאומי

במדינות רבות בעולם, עלות השירותים הרפואיים עשויה להיות אסטרונומית. כמובן שהדבר תלוי במידה רבה במדינה בה אנו פועלים. כך למשל, אם נמצא עבודה בגרמניה, סביר מאוד להניח שנוכל ליהנות משירותים רפואיים מסובסדים ורוב החברות יציעו לנו ביטוח סביר שיכסה את רוב צרכינו. עם זאת, במדינות כמו ארה"ב או אנגליה, אנו עשויים לשלם הון על ההוצאות הרפואיות שלנו. לכן, חשוב שנוודא שעומד לרשותנו ביטוח רפואי שיכסה אותנו היטב ויעניק לנו ביטחון לאורך כל תקופת השהייה שלנו. כיום, הסיכון בהדבקה בקורונה עשוי לגרור בידודים ולהאריך את השהייה שלך. לכן, חשוב לוודא שהביטוח שלך יוכל לכסות גם תרחישים אלו.

לשמור על מעגלים חברתיים

נפש בריאה בגוף בריא, כך נאמר. הדבר נכון אולי יותר מתמיד כשאנו מחליפים את אזור המגורים שלנו. לאחר שההתלהבות הראשונית תשכך ונתחיל להתמקם, אנו עשויים לגלות שאנו בודדים. החיים במדינה חדשה עשויים לטלטל באופן ניכר את החיים החברתיים שלנו ולגרום לתחושת בידוד, ניתוק ומצב רוח ירוד. מעבר לאתגרים הרגשיים שעשויים לעלות, תחושת הבידוד עשויה לא פעם לגרור בעיות בריאותיות. חשוב שנשקיע זמן ומאמץ בבניית המעגלים החברתיים שלנו ושנעשה כל מאמץ לשמר את הקשר עם האנשים היקרים לנו. הדבר עשוי להשפיע על הבריאות שלנו באופן ניכר. 

גם בחו"ל – מקפידים על ריחוק חברתי ככל הניתן

ייתכן שבמדינת היעד החדשה שלך, הנחיות הקורונה מתירניות בהרבה. על אף שגם בישראל הוסרו כיום רבות ממגבלות הריחוק החברתי, תמיד מותר להיזהר מאשר להצטער, בעיקר במדינה זרה. לכן, מומלץ לשמור ככל הניתן על מרחק ולהימנע ממגע שאינו הכרחי עם אנשים שאנו לא מכירים. בנוסף, לאחר הסתובבות במרחבים ציבוריים, מומלץ לשטוף היטב את הידיים.

בסופו של יום, החיים במדינה חדשה יכולים לזמן עמם לא מעט אפשרויות חדשות עבורך. החיוניות והאנרגיה שלך יקבעו במידה רבה את היכולת שלך להפיק תועלת מהן. הצעדים הללו יסייעו לך לשמור על הבריאות ועל הרווחה שלך ולמצות את המיטב מהחיים החדשים מעבר לים.

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים