חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

”הממשל הנבחר בגואטמלה אוהב את העם בישראל”

 

שלשום, יום ב’, נערך נפתח הפאנל המרכזי, ’המפתח הכלכלי ברשויות מקומיות’, של ועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים ה -12. הנציג הנשיאותי להשקעות ותיירות בממשל הנבחר בגואטמלה, יצחק פרחי: ”הממשל הנבחר בגואטמלה אוהב את העם בישראל ורואה חשיבות רבה בקידום השקעות ושיתופי פעולה עם לשכת המסחר ירושלים”

 

שלשום, יום ב’, נערך הפאנל המרכזי, ’המפתח הכלכלי ברשויות מקומיות’ של ועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים ה -12. ההתרגשות מהפאנל ועידה הייתה מרובה שכן, בין קהל האורחים  של הפאנל  מלבד אריה פכטר, ראש מועצת אזור שגריר הונדורס מריו קוסטלו ושגריר גוואטמלה, מריו בוקארו , הגיע גם נציג הנשיאותי להשקעות ותיירות בממשל הנבחר בגואטמלה יצחק פרחי.


ההכרות עם נציג הנשיא החלה בחודש ספטמבר, עם חתימת הסכם הסחר בגוואטמלה,  כעת הגיע להתארח כאורח כבוד בפאנל הועידה שלשכת המסחר מובילה כמידי שנה כמסורת.

נציג הנשיאותי להשקעות ותיירות בממשל הנבחר בגואטמלה יצחק פרחי : "הממשל הנבחר בגואטמלה אוהב את העם בישראל ורואה חשיבות רבה בקידום השקעות ושיתופי פעולה עם לשכת המסחר ירושלים. שמחתי לפגוש את ידידי נשיא הלשכה מר דרור אטרי והמשלחת של לשכת המסחר בגואטמלה, היה לנו מפגשים פוריים ואני כאן בכדי להמשיך את מה שהתחלנו להעמקת הקשרים המדיניים והמסחרים בין גואטמלה - ירושלים."

בפאנל, ראשי ערים חשובים מהפריפריה ומרכז הארץ באו לפתוח את דלתם לקידום השקעות ועסקים בעירם. הציעו הטבות ייחודיות למי שיבוא לעשות עסקים והציגו את הכלים אותם מעמידים לקהילה  העסקית בעירם.

בין ראשי הערים שהשתתפו : יאיר רביבו , ראש עיריית לוד, שלמה נאמן ראש המועצה בגוש עציון ,דימי אפרצב, ראש מועצה מקומית קצרין וחיים רוקח ראש מועצת הגולן. במהלך הפאנל הצטרף לבמה גם ראש עירית אור עקיבא, יעקב אדרי. 

עו’’ד יאיר כספי, חבר הנהלת לשכת המסחר ירושלים וסגן נשיא וד’’ר אורית רישפי גם הם, תרמו לפאנל מתחום מומחיותם בנושא המשפטי של תכנון ובניה ברשויות המקומיות והביעו את הקשיים של פיתוח יזמות  ועסקים מול גוף הרשויות, כגון :ארנונה תמ’’א 38 וכו’.  

להמשך סיקור הוועידה ראו באתר 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים