חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

פינוי שוכר שמסרב לשלם: איך לעשות את זה נכון

 

שוכר שמסרב לשלם את דמי השכירות הוא בעיה רצינית לבעלי נכסים. אם אתם נמצאים במצב הזה, חשוב לדעת את הזכויות שלכם ולנקוט בצעדים הנכונים כדי לפנות את השוכר

 

שוכר שמסרב לשלם את דמי השכירות הוא בעיה רצינית לבעלי נכסים. אם אתם נמצאים במצב הזה, חשוב לדעת את הזכויות שלכם ולנקוט בצעדים הנכונים כדי לפנות את השוכר.

פינוי שוכר שמסרב לשלם הוא תהליך משפטי שיכול להיות ארוך ומורכב. חשוב לפעול בהתאם לחוק, כדי להימנע מטעויות שעלולות לגרום לכם נזק.

השלבים של פינוי שוכר שמסרב לשלם

הדבר הראשון שמומלץ הואלנסות לפתור את הבעיה בדרך ידידותית

הצעד הראשון הוא לנסות לפתור את הבעיה בדרך ידידותית. נסו ליצור קשר עם השוכר ולנסות להבין את הנסיבות שהובילו לכך שהוא מפסיק לשלם. אם השוכר מסכים לשלם את החוב, תוכלו לבטל את התהליך המשפטי.

אם השוכר מסרב לשלם, עליכם לשלוח לו מכתב התראה רשמי. במכתב, עליך לציין את סכום החוב, את תאריך התשלום האחרון, ואת ההשלכות של אי תשלום החוב. כדאי להיוועץ בעורך דין מנוסה בתחום כדי לנסח מכתב רישמי ונכון משפטית.

אם השוכר לא משלם את החוב גם לאחר קבלת מכתב ההתראה, עליכם להגיש תביעה לפינוי מושכר לבית המשפט. בכתב התביעה, עליכם לציין את כל העובדות הרלוונטיות, כגון תאריך תחילת השכירות, סכום החוב, ותשובת השוכר לטענות שלכם. גם בשלב זה, חשוב מאוד להגיש את התביעה עם ליווי של איש מקצוע.

לאחר הגשת התביעה, בית המשפט יקבע מועד לדיון. בדיון, בית המשפט ישמע את טענות שני הצדדים, ויחליט אם לחייב את השוכר לפנות את הדירה.

אם השוכר יפסיד בתביעה, יונפק נגדו צו פינוי. השוכר מחויב לעזוב את הדירה בתוך 30 יום ממועד קבלת הצו. אם השוכר לא יפנה את הדירה בתוך 30 יום, ניתן להוציא לו צו ביצוע, שיכול לכלול גם אכיפה פיזית.

צעדים נוספים שאפשר לנקוט בנושא פינוי שוכר

בנוסף לצעדים המשפטיים שתוארו לעיל, ישנם מספר צעדים נוספים שניתן לנקוט כדי לנסות לפתור את בעיית פינוי שוכר דירה בדרך ידידותית. לדוגמה, ניתן להציע לשוכר הסדר תשלומים נוח, או ניתן לסייע לו למצוא דיור חלופי.

חשוב גם לזכור, שבמקרים מסוימים, השוכר עשוי להחזיק בזכויות מסוימות, גם אם הוא לא משלם את דמי השכירות. לדוגמה, אם השוכר גר בדירה כבר מספר שנים, הוא עשוי להיות זכאי להגנה מפני פינוי על פי חוק השכירות.

לכן, חשוב להתייעץ עם עורך דין מנוסה בתחום הנדל"ן, כדי לקבל ייעוץ משפטי מקצועי המתאים למקרה שלכם. ועדיף במהירות האפשרית כדי למנוע בזבוז זמן מיותר.

חשוב לציין, שבמקרים מסוימים, בית המשפט עשוי לדחות את התביעה לפינוי מושכר. לדוגמה, אם השוכר מציג ראיות המצביעות על כך שהוא לא מסוגל לשלם את החוב, בית המשפט עשוי להעניק לו ארכה לשלם את החוב.

לסיכום

פינוי שוכר שמסרב לשלם הוא הליך מורכב שדורש ידע וניסיון בתחום המשפט. במאמר זה סקרנו את השלבים והדרכים לעשות זאת באופן מקצועי ומהיר. אם אתם נמצאים במצב הזה, מומלץ לפנות לעו"ד מנוסה בתחום הנדל"ן, כדי לקבל ייעוץ משפטי מקצועי.

אם אתם זקוקים לסיוע משפטי בנושא פינוי שוכר שמסרב לשלם, מומלץ לפנות לעו"ד אחיה וקסלבאום. עו"ד וקסלבאום הוא עורך דין מנוסה בתחום הנדל"ן, והוא יכול לספק לכם ייעוץ משפטי מקצועי ומקיף.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים