חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

שירותי ענן - המפתח לשמירת מידע וחומרים

 

גם עסקים וגם פרטיים זקוקים לשטח אחסון לחומרים שלהם. אפילו המייל שלכם נמצא בענן. וודאי שכל חומר שהוא שהעליתם לרשת. כך שחומרים חשובים ומידע על לקוחות, סחורה ועוד. גם מידע אישי כמו תמונות וסרטונים- צריכים אבטחה ברמות משתנות לפי חשיבות החומר המאוחסן בענן

 

גם עסקים וגם פרטיים זקוקים לשטח אחסון לחומרים שלהם. אפילו המייל שלכם נמצא בענן. וודאי שכל חומר שהוא שהעליתם לרשת. כך שחומרים חשובים ומידע על לקוחות, סחורה ועוד. גם מידע אישי כמו תמונות וסרטונים- צריכים אבטחה ברמות משתנות לפי חשיבות החומר המאוחסן בענן.

במאמר זה נדבר על מה מספקים שירותי ענן, ועל מי צריך שירותים כאלו לשימושיו הפרטיים או העסקיים.

 

מה מספקים שירותים בענן?

שירותי ענן נושאים איתם כמה מעלות משמעותיות דווקא בעובדה שמדובר בשירותים ברשת, ולא באופן פיזי.

  • הדרגה- ניתן להגדיל ולהקטין את שירותי הענן לפי צורך, כך תוכלו לחסוך כסף כשאתם מדייקים את הנפח הנדרש לכם.
  • אבטחה- חברות הנותנות שירותי כאלו, מאבטחות ברמה גבוהה ביותר את המידע המאוחסן אצלן.
  • אמינות IT- שירותים בענן אמינים ויציבים בדרך כלל יותר מתשתיות מקומיות וכלליות.
  • נגישות- ניתן להגיע לחומר מכל מחשב בעולם, כל עוד כמובן יש לו חיבור לאינטרנט. כך אתם יכולים לחפוש בהוואי ולהמשיך לעבוד מול החוף המעלף. תוכלו גם לנסוע לחתונה של חבר טוב בניו יורק, ולהמשיך לעבוד משם על כל החומרים, בדיוק מאותה נקודה בה הפסקתם בארץ.

 

מי צריך שירותי ענן?

שירותי אחסון בענן יכולים לשמש אנשים רבים ושונים, קחו לדוגמא את:

  1. עסקים קטנים- עסקים שמעוניינים לחסוך בעלויות החזקת שרת פרטי משלהם. כמובן גם עסקים בכל גודל, אבל הקטנים עדיין מחפשים חסכון כספי, ומעדיפים לא להוציא עלויות גבוהות על אבטחת המידע המאוחסן, ולכן אחסון בענן הוא פתרון מעולה בשבילם.
  2. ארגונים גדולים- שיש להם הרבה מאוד מידע יקר, ומעוניינים לבטח את עצמם מפני אסונות טבע וגניבות של השרתים הפיזיים שלהם. אחסנה בענן מאפשרת להם רוגע בעניין הזה.
  3. פרטיים- אנשים שיש להם חומרים רבים ורוצים לגבות אותו לכל מקרה של קלקול או גניבה של המחשב שלהם, או אנשים שנוסעים הרבה ורוצים לגשת לחומרים שלהם מכל מקום בעולם.
  4. סטודנטים- שירותי אחסון בענן מאפשרים להם לגשת לחומרי הקורס, לשתף פרויקטים ולאחסן מטלות.
  5. סוכנויות ממשלתיות- משפרות יעילות, חוסכות עלות אבטחת מידע, ומגנות על הנתונים שלהן בלי להתפשר
  6. ארגוני בריאות- יכולים לאחסן את המידע שלהם בענן בצורה מאובטחת כך שהמידע לא נגיש לאנשים מבחוץ וחסין מפריצה.

לסיכום, אנשים רבים ועסקים רבים יכולים להנות משירותים בענן, בצורה מאובטחת ואחראית. חשוב כמובן שתבחרו חברה מנוסה ויציבה כדי לוודא שאכן תהנו לאורך זמן מהשירותים שלה ומהפתרונות הנדרשים לכם.

 

יזמקוIT - שירותי ענן מתקדמים ומאובטחים

אנחנו ביזמקוIT כבר חמישה עשורים מספקים שירותים לעסקים קטנים וגדולים. אנו מתמחים בשירות מחשוב ענן לעסקים בצורה מאובטחת ברמה גבוהה ביותר, תמיכה ותחזוקה למערכות ממוחשבות בעסק, יישום והטמעת מערכות, וכמובן ליווי מלא בכל תחומי ה-IT.

אנו ביזמקוIT חרטנו על דגלנו את השירות המצויין והאנושי ללקוחות. אצלנו אין מענה ממוחשב, ולא דחיית לקוחות. אנו מבינים כי כשאתם צריכים שירות זה כאן ועכשיו, ולכן אנו מקפידים להכשיר את נותני השירות שלנו כך שיתנו שירות מקצועי ואדיב במיוחד, לרוגע שלכם, ולהצלחתכם.

 

צרו איתנו קשר על כל שאלה, ונשמח לתת גם לכם פתרונות ושירותים מהשורה הראשונה.

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים