חיפוש
 
לדף הבית >>     לוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית, אשדוד >>

איך ניתן להפחית את מחלות החורף

 

אם אתם סובלים מצינון ושפעות חוזרות, איך אפשר להשפיע על הסטטיסטיקה האישית שלך? על כך בטור הבא...

 

בעידן המודרני, אנחנו תמיד עסוקים ודואגים לסובבים לנו והרבה מדי פעמים – הדבר האחרון שמעניין אותנו  - הוא לדאוג לעצמנו ולבריאות שלנו. 

ולכן, הגענו לתחילת החורף אנחנו חייבים לעלות את המודעות למחלות חורף השכיח ביותר אצל ילדים ומבוגרים בגיל העמידה, אך האמת היום זה פוגע על כולם!  אנו חייבים להדגיש את החשיבות של עריכת בדיקות דם פעם בשנה ולוודא שמערכת החיסון שלנו היא במיטבה..

ומהמקום האישי שלי, כמאמנת אישית, גם אני רוצה להעלות את המודעות שלכן לשמירה על אורח חיים בריא, היות והעלייה במחלות חורף קשורות גם כן, בקשר ישיר והדוק לסגנון החיים המערבי, המתאפיין ברמות גבוהות של מתח, בחשיפה מרובה לרעלנים, מיעוט פעילות גופנית ותזונה מתועשת ולא מאוזנת.

אז קבלו כמה המלצות, המגובות במחקרים רפואיים, להרגלי אורח חיים שיסייעו לכן לצמצם את הסיכון למחלת חורף וחיזוק מערכת החיסון:

  • הימנעו מעישון וצמצמו את צריכת האלכוהול.
  • צמצום לקיחת אנטיביוטקה, לקחת אותה רק בהוראת רופא המשפחה שלכם
  • צמצמו את החשיפה לסיכונים סביבתיים ככימיקליים וקרינה סלולרית, מחשבים ותבלטים.
  • אמצו תזונה בריאה ומאוזנת העשירה בפירות ובירקות, ומופחתת פחמימות ריקות מעובדות שומנים רוויים. שתו הרבה, אכלו בזמנים קבועים, והימנעו מאכילה שעתיים לפני השינה.
  • עסקו בפעילות גופנית קבועה כהליכה, רכיבה על אופניים, שחיה או הרמת משקולות, בהיקף של כארבעים דקות, כפול שלוש פעמים בשבוע. בחרו בתוכנית אימונים שמתאימה עבורכם
  • שמרו על משקל גוף תקין – עודפי משקל והשמנת יתר מעלים את הסיכוי שמערכת החיסון תהיה חלשה.
  • הורידו את רמת הסטרס – למתח נפשי יש ביטויים פיזיולוגיים ומחקרים רבים מצאו קשר ישיר בין סטרס רגשי לבין נזקים למנגנוני תיקון ה- דנ"א הטבעיים של הגוף ולהתפתותם של דלקות ומערכת חיסון חלשה.
    אז היו מודעות לרמות הסטרס שלכן ומצאו את השיטות והכלים שיעזרו לכן לנהל את הסטרס, להירגע ולהוריד את רמת הלחץ בחייכן.
  • הקפידו על שינה טובה ומספקת - השינה חיונית לריפוי הגוף, ופחות מחמש שעות בלילה בגיל העמידה מעלה ב-40% את הסיכוי לפתח מחלה מסכנת חיים.

אז, נכון יש סטטיסטיקה, היה קורונה ועכשיו שפעת אבל השאלה היא מה אנחנו מחליטות לעשות איתה.
כי כולנו יכולים  להשפיע על הבריאות שלנו  בעזרת הדרך שבה אנחנו בוחרים לחיות ובעזרת הרגלים שיעשו עבור הגוף שלנו הבדל משמעותי.
מאחלת לכולנו חורף עם  המון בריאות , ואני כאן בשבילך, בכל שאלה וסיוע בהכנסת הרגלים של אורח חיים בריא.  

אני רוצה להזמין אתכם, לבקר באתר שלי עם שלל של מדריכים שיכולים לתמוך במידע חיוני, רעיונות על איך ניתן לחזק את גוף מפני מערכת חיסון חלשה ומחלות חורף. אם במקרה את/ה או משהו מהמשפחה סובל באסטמה יש פרק שלם על תזונה נכונה, תוספים וצמחי מרפא מתאימים.


יש לכם עוד שאלות ללוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית? כנסו!

0585430092

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים