חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

השכרת יאכטה ביוון: סוגים, מחירים ותנאים 

 

לאחרונה ניכרת מגמה חדשה בעולם הנופשים, של השכרת יאכטה פרטית ביוון לחופשה ייחודית, אקסקלוסיבית ויוקרתית. יחד עם זאת, בכדי לזכות בחופשת יאכטה באמת מוצלחת יש לבדוק שורה של גורמים, לרבות מחירים, סוג יאכטה, מסלול הפלגה, תכני החופשה ועוד

 

לאחרונה ניכרת מגמה חדשה בעולם הנופשים, של השכרת יאכטה פרטית ביוון לחופשה ייחודית, אקסקלוסיבית ויוקרתית. יחד עם זאת, בכדי לזכות בחופשת יאכטה באמת מוצלחת יש לבדוק שורה של גורמים, לרבות מחירים, סוג יאכטה, מסלול הפלגה, תכני החופשה ועוד.

סוגי יאכטות להשכרה

הדבר הראשון שיש לבדוק ולהחליט אודותיו הינו סוג וגודל היאכטה שרוצים להשכיר, כאשר הסוגים העיקריים של יאכטות הינם יאכטות עם מנוע, עם מפרשים וקטמרן. חשוב לדעת כי לכל סוג של יאכטה יש תכונות ומאפיינים משלו שכדאי להכיר. למשל, יאכטות עם מנוע יכולות לנוע מהר ויש להן מבנה יחסית יציב ופחות תנדנד. זאת בעוד שיאכטה עם מפרש מעניקה הפלגה שלווה ושקטה ללא רעש של מנועים, וחוויה יותר מוחשית של הפלגה בקצב הגלים והרוח.

בנוסף לכך יש לבחור יאכטה בגודל מתאים למספר האנשים המבקשים לצאת לפלגה, בין אם מדובר בהפלגה רומנטית בשניים שאז מספיקה יאכטה קטנה, ובין אם מדובר בהפלגה של ארבעה, חמישה, שישה אנשים ויותר. עוד יש לבחון את רמת האבזור של היאכטה, בין היתר מבחינת גודל חדרים, מספר שירותים ומקלחות, איכות וגודל מיטה, מאפייני מרחב אירוח פנימי וחיצוני, ואביזרים נוספים.

השכרת יאכטה ביוון - מחיר

בעת השכרת יאכטה בייוון מחיר הינו גורם מהותי, כאשר העלות של השכרת יאכטה משתנה בהתאם לשורה של פרמטרים שיש לקחת בחשבון. למשל, יש הבדל בין השכרה עצמאית של יאכטה לבין השכרת יאכטה עם צוות. כמו כן, יש הבדל במחיר בהתאם לסוג, גודל ורמת האבזור והיוקרה, מספר האנשים היוצאים להפלגה, משך החופשה, המסלול הנבחר עבורה והעונה בשנה בה מבקשים להפליג.

בנוסף מחיר של השכרת יאכטה מוכתב מסוג הפעילות המבוקש בחופשה, כמו מסלולי טיולים ומקומות אליהם נוסעים, איים בהם עוצרים, הפלגה הכוללת שיעורי צלילה חופשית, שיעורי יוגה, ארוחות ומשקאות מיוחדים, וכדומה. 

השכרת יאכטה לבד או עם צוות

גורם נוסף המשפיע על אופי החופשה ועלות השכרת היאכטה, הוא אם מבקשים להשכיר יאכטה לשימוש עצמאי או אם רוצים השכרת יאכטה עם צוות. השכרת יאכטה באופן עצמאי לרוב תהיה יותר זולה, בהיותה חוסכת עלויות של השכרת צוות. מצד שני, בכדי להשכיר לבד יאכטה יש צורך ברישיון סקיפר מוכר, ועדיף להיות גם בעלי ניסיון בשייט וניווט באזור איי יוון. כמו כן, הפלגה עצמאית תעניק למשתתפיה חופש רב ופרטיות מלאה. מצד שני, מדובר בחופשה מאוד פעילה בה כל המשתתפים יידרשו לקחת חלק, בין אם בסיוע בשייט ועגינה, שמירה על ניקיון הספינה, הכנת אוכל, וכדומה.

מאידך, קיימת אפשרות של השכרת יאכטה עם צוות מיומן, מה שמצד אחד יפחית את מידת הפרטיות של המפליגים ויעלה את מחיר ההשכרה, אולם מצד שני יספק חופשה מפנקת במיוחד, שממשתתפיה לא חייבים לעשות דבר מלבד לבלות וליהנות.

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים