חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לחיות עם פטרת ציפורניים? אין צורך

 

פטרת ציפורניים היא מצב המשפיע על הציפורניים והעור שמסביב לציפורניים. מצב רפואי זה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו גנטיקה, היגיינה לקויה וטראומה פיזית בכפות הרגליים. עם זאת, אין צורך לחיות עם פטרת הציפורניים, המשיכו לקרוא

 

פטרת ציפורניים היא מצב המשפיע על הציפורניים והעור שמסביב לציפורניים. מצב רפואי זה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו גנטיקה, היגיינה לקויה וטראומה פיזית בכפות הרגליים. עם זאת, אין צורך לחיות עם פטרת הציפורניים, המשיכו לקרוא. 

פטרת ציפורניים מטופלת בדרך כלל בתרופות אנטי פטרייתיות כמו טרבינאפין ואיטראקונאזול. עם זאת, ישנן צורות טיפול אחרות שניתן להשתמש בהן בהתאם לסוג פטרת הציפורניים הקיימת כגון תרופות דרך הפה כגון fluconazole או משחות מקומיות כמו סלניום גופרתי. לפרטים נוספים הקליקו כעת אדם ממון מטפל בלייזר.

כיצד מועברת פטרת ציפורניים?

פטרת ציפורניים היא מצב שכיח וקשה מאוד לטיפול. היא נגרמת על ידי פטרייה שצומחת על הציפורניים, אשר יכולה להתפשט על ידי שיתוף כלים וחפצים אחרים כולל מגבות, בגדים ונעליים. הפטרייה יכולה להיות מועברת גם במגע עם ציפורניים או עור נגועים.

פטרת ציפורניים היא לא רק מצב לא אסתטי, היא עלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות כמו זיהומים שעלולים לדרוש התערבות רפואית. בתוך כך, המצב יכול להיגרם ממספר גורמים שונים. זה יכול להיגרם משילוב של גורמים כמו היגיינה לקויה, גנטיקה וגיל, אך גם גורמים חיצוניים כמו תנאי עבודה לא היגייניים בסוגי עבודות רבות. 

מה הסימנים לפטרת ציפורניים?

פטרת ציפורניים היא מצב המתאפיין בכתמים חומים או פסים על הציפורניים, אבל בהחלט לא בלבד. במקרים בהם הציפורניים שלכם נראות מעובות, שבירות וצבעוניות, רוב הסיכויים שמדובר בפטרת הציפורניים ותצטרכו טיפול בהתאם. 

כמו כן, בדרך כלל ישנם כתמים כהים או פסים על הציפורניים המופיעים בצורות ובגדלים שונים, כולל נקודות שחורות קטנות, אזורים בעלי צורה לא סדירה וכתמים חומים גדולים. ועוד חשוב לציין כי, פטרת מסוג זה עשויה גם לגרום לכאבים בקצות האצבעות ובציפורניים. 

טיפול בפטרת הציפורניים באמצעות לייזר

טיפול בלייזר בפטרת ציפורניים הוא הליך יעיל וללא כאבים שיכול לעזור לכם להיפטר מפטרת הציפורניים מבלי שתצטרכו לעבור תהליך של שימוש בקרמים מקומיים או תרופות דרך הפה. עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית בתחום ובכלל, טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר נהפך לדרך יעילה ובטוחה להיפטר מפטרת ציפורניים. 

טיפול בלייזר משתמש באנרגיית אור כדי להרוג את החיידקים על העור ולעצור את התפשטותו, מה שעשוי להיות אחד הטיפולים המומלצים בימינו. עם זאת, חשוב לבדוק שאינכם חשופים לסיכונים שונים בהליך זה. 

הסיכונים הכרוכים בטיפול בפטרת הציפורניים בלייזר

הסיכון העיקרי של טיפול בלייזר בפטרת ציפורניים הוא, שהטיפול עלול לפגוע לצמיתות ברקמה סביב הציפורניים ולגרום לזיהום. עם זאת, הסיכונים נחשבים די נמוכים ובדרך כלל ההליך עובר בצורה חלקה. בין אם תחליטו לעבור הליך טיפולי כזה או אחר, יהיה כמובן חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם או עם גורם מטפל. גם אם נדמה לכם שמדובר "רק" בפטרת, חשוב לטפל בכך בהקדם. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים