חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

ריהוט למרפסת

 

ריהוט למרפסת בדרך כלל נכנס לאותה קטגוריה כמו ריהוט גן, אלא שיש לא מעט הבדלים בין מרפסות לחצרות. הבדלים שיכולים לאפשר לכם חופש בחירה רחב יותר, או למקד את קשת האפשרויות כשאתם בוחרים רהיטים למרפסת. אז מה ההבדל בין ריהוט למרפסת לבין ריהוט גן ולמה כדאי לשים לב כשאתם בוחרים רהיטים?

 

ריהוט למרפסת בדרך כלל נכנס לאותה קטגוריה כמו ריהוט גן, אלא שיש לא מעט הבדלים בין מרפסות לחצרות. הבדלים שיכולים לאפשר לכם חופש בחירה רחב יותר, או למקד את קשת האפשרויות כשאתם בוחרים רהיטים למרפסת. אז מה ההבדל בין ריהוט למרפסת לבין ריהוט גן ולמה כדאי לשים לב כשאתם בוחרים רהיטים?

ההבדלים בין ריהוט גן לבין ריהוט למרפסות

אם נתחיל לרגע עם קווי הדמיון בין ריהוט גינה לבין ריהוט למרפסות, נראה שיש לא מעט קווי דמיון:

  • בשני המקרים מדובר על ריהוט חשוף לתנאי חוץ ולכן צריך להיות עמיד.
  • גם במרפסת וגם בגינה תרצו ריהוט נוח ומזמין, שיוצר אווירה קלילה ומרגיעה.
  • בין אם אתם יושבים במרפסת או בחצר, כדאי שהריהוט יהיה מעוצב בצורה אטרקטיבית ומתואמת.

 

אבל ככל שחושבים יותר לעומק, מגלים שיש הבדלים משמעותיים בין המרפסת לבין החצר - שמשפיעים גם על בחירת הריהוט:

גודל המרחב

רוב הגינות גדולות יותר מהמרפסת ולכן כשבוחרים ריהוט למרפסת יש לקחת בחשבון את המרחב המוגבל - לבחור ריהוט מודולרי, או רב שימושי, כדי ליצור מרחב הרמוני שיש בו מספיק מקום.

לעומת זאת, אם יש לכם מרפסת ממש גדולה - תוכלו בהחלט לשלב בה מספר פינות ישיבה, או פינת ישיבה לצד פינת אוכל חיצונית, כמו בחצר גדולה.

סוג הקרקע

מרפסות הן בדרך כלל מרוצפות.

לכן קל ונוח להציב עליהן כל סוג של ריהוט - הרגליים של הכיסאות, השולחנות, הכורסאות - הכל מוגן מפני פגיעה ולכן אפשר לבחור כמעט כל חומר גלם שרוצים.

לעומת זאת, בגינה, אתם עשויים לבחור להניח את הריהוט על הדשא או על אדמה.

במקרים כאלה, תצטרכו לקחת בחשבון את ההשפעה של המים, החול, הלחות והחרקים שחיים בקרקע על הריהוט שלכם.

התאמה עיצובית

בחירת העיצוב של הריהוט מושפעת גם היא מגודל המרחב, כמו גם מהקרבה שלו לבית.

אם המרפסת שלכם צמודה לסלון עם חלון רחב וגדול הפונה אל המרפסת, חשוב לקחת בחשבון התאמה עיצובית של הריהוט כדי ליצור הרמוניה וזרימה בין העיצוב של המרפסת לבין זה שקיים בסלון.

לעומת זאת, בחצר עשוי להיות לכם חופש עיצובי גדול יותר - במיוחד אם מדובר על חצר גדולה, שחלקים ממנה נמצאים רחוק מהכניסה לבית, שם אפשר לבחור עיצובים שלא בהכרח מתכתבים עם העיצוב של הבית.

אז אילו סוגי ריהוט אפשר לבחור למרפסת?

בהתאם לכל השיקולים הנזכרים למעלה, אפשרויות הבחירה לריהוט מרפסת הן עדיין כמעט ללא הגבלה.

אם יש לכם מספיק מקום במרפסת:

מומלץ לשלב בין פינת ישיבה מפנקת ונוחה, למשל ספה פינתית עם שולחן קפה, לבין פינת אוכל חיצונית, שיש סביבה מספיק כסאות כדי לארח ארוחה משפחתית מורחבת.

אם תרצו סידור ישיבה אלטרנטיבי, שיעניק לכם תחושה של חופשה בריזורט, תוכלו לבחור קונכיות רביצה מפנקות בשלל עיצובים ואפילו מיטות שיזוף.

למי שמחפש ליצור במרפסת תחושה אינטימית נעימה, או למי שיש מרפסת קטנה יחסית, מומלץ ליצור פינת ישיבה ל 2 - 4 אנשים, עם שולחן עגול וכסאות או כורסאות, שיכולות לשמש הן לארוחה והן לישיבה נינוחה על כוס יין.

אם תבחרו להפוך את המרפסת שלכם לאזור מחיה שוקק חיים המאפשר מגוון פעילויות פנאי, תוכלו להוסיף גריל גז חיצוני ואפילו מטבח חוץ מעוצב ויפה.

כמובן שכדאי להשלים את העיצוב עם כריות צבעוניות לריפוד, שטיח חוץ עמיד לתנאי חוץ, תאורה והצללה מעוצבת.

רשת גרין ריהוט גן מציעה מגוון עצום ואיכותי של ריהוט יוקרתי למרפסת ולגינה עם מגוון רחב של חומרי גלם ועיצובים - שיאפשרו לכם לעצב את החלל החיצוני של הבית בכל דרך שתבחרו.

היכנסו לקטלוג או לסניף הקרוב לביתכם!

 קרדיט לתמונות: מעצבת פנים טלי לוזון, צלם מאור מויאל

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים