חיפוש
 
לדף הבית >>     שי סגל, שיווק דיגיטלי, חיפה >>

איך להציל עסקאות שלא השלימו רכישה באתר

 

איך אפשר להציל מכירות כשהיום כל שקל חשוב ואי אפשר להרשת לעצמנו לפספס מכירות בשל עצלנות?  אני הולך להראות לכם במאמר הזה איך תוכלו בעבודה של דקות בודדות להציל עסקות ולהכניס מאות ואפילו אלפי שקלים נוספים בשבוע!

 

לא כל הלקוחות משלימים רכישה דיגיטלית להרבה משווקים ובעלי עסקים יש בעיה: אנחנו די… איך לומר? עצלנים.

אנחנו מסתכלים במערכת לבדוק כמה מכירות נכנסו, ו… זהו.
רובנו נוטים להסתכל על השיווק והמכירות בצורה של שחור ולבן:
יש מכירה? מצוין!
אין מכירה? ביי.

אז איך אפשר להציל מכירות?

תבינו, לא כל מי שנכנס לאתר ומתעניין במוצר מסיים את הרכישה שלו.
בשפה המקצועית המצב הזה נקרא “נטישת עגלה”.

זה כמו שתיכנסו לאמזון או עלי אקספרס, תתעניינו בכמה מוצרים ובסוף?
לא תשלימו את הרכישה הדיגיטלית.
אגב זה לא חייב להיות בגלל שהלקוח התחרט או מתלבט!
יכול להיות שהייתה תקלה באתר, אולי הוא הקליד את האשראי לא נכון
או שהיה באג כלשהו שעצר את הרכישה.

בשורה הראשונה, הלקוח התעניין במוצר, התחיל את תהליך הרכישה ולא השלים אותו.
כאן נמצא הכסף על הרצפה!

איך להציל נוטשי עגלה ועסקות אבודות

כל מה שצריך לעשות זה לשלוח לאותו אדם הודעה בווטסאפ:
“אהלן [שם], זה שי סגל
ראיתי שניסית לרכוש את [שם הקורס]
ולא סיימת את הרכישה,
הייתה בעיה טכנית כלשהי?
או שיש לך שאלות כלשהן שחשוב לך לשאול?”

קחו את זה קופי פייסט, תשלחו את זה לנוטשי העגלה שלכם!
בשבוע האחרון 6 אנשים ניסו לרכוש את הקורס שלי “משתלטים על האינסטגרם
ולא השלימו את הרכישה דיגיטלית מסיבות שונות.
בזכות ההודעה הזו, 5 מתוכם חזרו לאתר והשלימו את הרכישה!
(חלקם גם הוסיפו מוצרים נוספים לעגלה ורכשו בסכום גבוה יותר).

איך יוצרים קשר עם הלקוח אם אין לי מעקב על נוטשי עגלה?

מאוד פשוט, בעמוד המכירה במקום לשים כפתור מעבר לרכישה,
שימו טופס השארת פרטים שצריך למלא בו שם, טלפון, מייל ואישור קבלת דיוור.
ואז פעם-פעמיים ביום תבדקו אם נכנסו לידים לרשימה הספציפית הזו
שלא רכשו את המוצר.
אם כן – שלחו להם את הווטסאפ ותצילו את הרכישות!

לסיכום

כל שקל חשוב היום, ואנחנו חייבים להיות עם היד על הדופק ולמקסם את השיווק והמכירות שלנו.
תקפידו לשלוח ווטסאפ לכל מתעניין שהשאיר פרטים ולא סיים את הרכישה,
זו עבודה של דקות בודדות שמסתכמת במאות ואלפי שקלים בשבוע!

אם יש לך עוד שאלות וחשוב לך לדעת איך לשדרג את השיווק שלך, אני נותן עכשיו שיחות ייעוץ של חצי שעה ללא תשלום!

יש לכם עוד שאלות לשי סגל? כנסו!

0528065656 

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים