חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

טיפול בגלי הלם

 

כאב יכול להשפיע לא רק על כל תחומי חיינו, אלא לא פחות מכך על האושר האישי שלנו, תחושת ההגשמה העצמית ויכולת התפקוד השוטפת שלנו. כל אלו הופכים את חיינו למאתגרים יותר ואפילו מטרות שנראות פשוטות, הופכות להיות קשות ליישום וביצוע

 

כאב יכול להשפיע לא רק על כל תחומי חיינו, אלא לא פחות מכך על האושר האישי שלנו, תחושת ההגשמה העצמית ויכולת התפקוד השוטפת שלנו. כל אלו הופכים את חיינו למאתגרים יותר ואפילו מטרות שנראות פשוטות, הופכות להיות קשות ליישום וביצוע. 

באופן כללי, כאב פוגע ביכולת שלנו לחוות הנאה, לשמוח בדברים פשוטים ואפילו סתם פשוט "לחיות" את החיים. אם באופן יומיומי אנחנו נהנים משינה איכותית, ארוחה בריאה או פינוק חווייתי חושי אחר, הכאב נוטל את כל אלו והופכם לחוויות נדירות יותר. פתאום, הדברים הבסיסיים כבר אינם מובנים מאליהם. עם זאת, אין משמעות הדבר היא שאנחנו חייבים לחיות עם הכאב בכל מחיר ויש לכך פתרונות מתאימים.

כאב אחד, דרכים רבות לרפא

מה שכאב אחד יכול לעשות לחיינו, עשוי להדהים אותנו בהשפעות שלו. מסתבר כי באמצעות שיטות מתקדמות מבחינה טכנולוגית תוכלו לראות תוצאות מרשימות בתוך זמן קצר ולשכוח שבכלל סבלתם מכאבים עד לא מזמן. איך עושים זאת? איך נפטרים מהכאבים אחת ולתמיד? באמצעות טיפול בגלי הלם.

מהו טיפול בגלי הלם?

טיפול בכאב באמצעות גלי הלם, תוך שילוב מגוון רחב של שיטות טיפוליות מתקדמות לרבות פולסים אלקטרומגנטיים, דיקור, פיזיותרפיה ועוד – כל אלו הופכים להיות הרבה יותר יעילים כשמדובר בשילוב המותאם באופן אישי לצרכים הייחודיים של המטופל.

הטיפול בגלי הלם מתבצע באמצעות מכשיר מתקדם שאושר לשימוש על ידי הFDA ומשרד הבריאות. הטיפול עצמו מהווה תחליף לטיפולים פיזיותרפיים בשל היותו מוכוון ישירות לאזור הבעיה תוך יצירת חזרתיות באפקט הטיפולי. הודות לטכנולוגיה המתקדמת, אין כל סכנה למטופל עצמו והתוצאות מרשימות.

יתרה מכך, תופעות לוואי כמעט ואינן קיימות כאשר המטופל נהנה מהתקדמות משמעותית בתוך זמן קצר. 

כל אחד מהטיפולים נמשך לא יותר מעשרים דקות כאשר ניתנות עד 3000 פעימות של הלם ולעתים אף פחות, בהתאם למהירות המכשיר ולמצבו של המטופל. בתוך שבעה טיפולים המטופל כבר יכול להבחין בשינוי, כאשר במקרים של בעיות כרוניות מהן סובל המטופל, יהיה צורך במספר טיפולים רב יותר.

לאילו בעיות מספק מענה טיפול בגלי הלם?

הטיפול בגלי הלם מספק מענה לבעיות אורתופדיות שונות המציקות לאדם ואינן ניתנות לפתרון בדרכים אחרות. כמו כן, במקרים של דלקות במפרקים – יכול הטיפול בגלי הלם לספק הקלה משמעותית בתוך זמן קצר. 

רובנו סובלים מבעיות כאלה ואחרות במהלך החיים. בעוד שבגילאים צעירים הגוף לומד לטפל בעצמו, עם הזמן יכולתו של הגוף להתחסן בפני בעיות כאלה ואחרות ולהגן על עצמו מפניהן – הולך ופוחת.

הסתיידות של גיד אכילס, פריצת דיסק בגב תחתון – כל אלו הינם קשיים המעיבים על חיי היום יום של המטופל ואידאליים לטיפול באמצעות גלי הלם. השילוב בין גלי הלם ובין פיזיותרפיה מעניק למטופל את האפשרות ליהנות מחיים ברמה גבוהה יותר, בלי להתפשר התייחסות אישית והתאמת המתווה הטיפולי האידאלי עבורו באופן ייחודי. 

בעיות נוספות שעמן מתמודד בהצלחה הטיפול בגלי הלם כוללות את הבאות:

  • דורבן
  • דלקות במפרקי הגוף השונים
  • דלקות בגב
  • כאבים אחרים בגב
  • בעיות בגידים

כדי להתאים את הטיפול בצורה המושלמת למטופל, יש לקבוע פגישה אישית ולהגיע לאבחון אצל מומחה. 

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים