חיפוש
 
לדף הבית >>     טל מנצל, יעוץ השקעות בחו”ל, מודיעין >>

אילו סוגי השקעות קיימים בנדל”ן בארה”ב

 

מהם הסוגים הנפוצים של השקעות נדל”ן בארה”ב?  כיצד הן פועלות, ומהן היתרונות והחסרונות שלהן? על כך ועוד בכתבה הבאה!

 

משקיעים רבים כבר יודעים שהשקעה בנדל"ן בארה"ב היא אחת הדרכים הפופולריות והמוכחות ביותר להשקעה יציבה, בטוחה ומצליחה. אלפי משקיעים מרחבי העולם משקיעים מיליוני דולרים בנדל"ן בארה"ב מדי שנה והסיבות המעידות על ההצלחה הרבה של השקעות נדל"ן בארה"ב כוללות את שוק הנדל"ן הגדול והמגוון, יכולת קבלת הלוואות משתלמות, פוטנציאל למצוא נכסים עם תשואה מצוינת ויכולת להשקיעה ולנהל את ההשקעה מרחוק.

במאמר זה אסקור את הסוגים הנפוצים של השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד הן פועלות, והיתרונות והחסרונות שלהן:

השקעה בנדל"ן מסחרי: השקעה בנדל"ן מסחרי מתייחסת לנכסים מסחריים כגון משרדים, שטחי מסחר, בתי מלון ומרכזי קניות. היתרון המרכזי בהשקעה בנדל"ן מסחרי הוא שההשקעה נעשית על בסיס חוזים ארוכי טווח ויציבים עם שוכרים מסחריים, המקנים יציבות פיננסית ונוחות למשקיע. נכסים מסחריים ממוקמים בדרך כלל במקומות מרכזיים ומייצרים הכנסה שוטפת משכירות, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור משקיעים המחפשים תזרים מזומנים קבוע. עם זאת, השקעות נדל"ן מסחרי עשויות להיות מסוכנות יותר לאור החשיפה המשמעותית לתנודתיות השוק המסחרי, משברים כלכליים ומורכבות ניהול הנכסים.

השקעה בנדל"ן למגורים: השקעה בנדל"ן למגורים מתייחסת לנכסים למגורים כגון בתים צמודי קרקע, נכסים רב משפחתיים (Multy-family) ובתים משותפים. ניתן להשתמש בנכסי מגורים להשכרה לטווח ארוך, להשכרה לטווח קצר (כגון השכרות נופש), או אפילו לשימוש עצמי. היתרון בהשקעה בנדל"ן למגורים הוא בכך שהיא מציעה מגוון רחב של אפשרויות מבחינת סוגי נכסים, מיקומים ואסטרטגיות השקעה. נכסים למגורים הם בדרך כלל זולים יותר בהשוואה לנכסים מסחריים, והם יכולים לספק מקור יציב להכנסה מדמי שכירות. עם זאת, השקעות נדל"ן למגורים עשויות לדרוש ניהול אקטיבי יותר כאשר אמנם כל הרווחים מהנכס הם של המשקיע אך כך גם כל העלויות וההפסדים.

קרנות השקעות בנדל"ן (REITs): קרנות השקעות בנדל"ן (REITs) הן חברות המחזיקות ומנהלות נכסי נדל"ן מניבים. REITs מאפשרים למשקיעים להשקיע בתיק מגוון של נכסים מבלי להחזיק בנכסים הפיזיים עצמם. ניתן לסחור ב-REIT בפומבי, כלומר הם רשומים בבורסות וניתן לקנות ולמכור אותם כמו מניות, או שהם יכולים להיות פרטיים. קרן REIT מציעה את היתרון של נזילות, שכן ניתן לקנות אותם או למכור אותם בקלות, והם מספקים למשקיעים את האפשרות להשקיע בסוגים שונים של נכסים ומיקומים. עם זאת, ל-REIT יש גם את הסיכונים שלהם, כגון תנודות שוק ההון והנדל״ן ודמי ניהול.

השקעה בשיטת שיפוץ ומכירה (Fix and Flip): השקעה בשיטת שיפוץ ומכירה מתייחסת לרכישת נכסים הזקוקים לשיפוץ, השבחתם ומכירתם ברווח. השקעה מסוג זה דורשת מומחיות בזיהוי נכסים מוערכים בחסר למול ערכם בשוק, הערכת עלויות שיפוץ ושיווק הנכס למכירה. השקעות מסוג זה יכולות להציע תשואות גבוהות אם הן מבוצעות בצורה נכונה, אך הן גם נושאות סיכונים גבוהים יותר, כגון עלויות שיפוץ בלתי צפויות, תנודות בשוק ותקופות החזקה ארוכות יותר. השקעה מסוג זה מתאימה בדרך כלל יותר למשקיעים מנוסים עם ידע על השוק המקומי ושוק הבנייה והשיפוצים.

קבוצות משקיעים בנדל"ן/ קרנות נדל״ן פרטיות: קבוצות משקיעי נדל"ן הוא צורה חדשה יחסית של השקעה בנדל"ן הכוללת איגום כספים ממספר משקיעים למימון פרויקט או מספר השקעות נדל"ן. סוג זה של השקעה מציע את היתרון של דרישת השקעה נמוכה יותר ויכולת לגוון השקעות על פני מספר פרויקטים ופיזור הסיכונים שבהשקעה. עם זאת, ישנם גם סיכונים כגון הצורך להסתמך על המומחיות והרקורד של היזמים או המפעילים.

לסיכום, השקעה בנדל"ן בארה"ב מציעה מגוון רחב של הזדמנויות להשקעה ומהווה הזדמנות מעניינת ומשתלמת למשקיעים המחפשים להשיג תשואה גבוהה, יציבה ובטוחה יחסית עבור השקעתם.

לכל סוג השקעה יש יתרונות וחסרונות משלו, אך חשוב לציין שהשקעות בנדל"ן בארה"ב כוללות גם סיכונים והמשקיעים צריכים להכיר בכך ולהיערך כראוי. יש לבחון ולהבין את התנאים המקומיים בארה"ב, את התנהלות השוק הנדל"ן במגוון אזורים, ולקבל החלטות מבוססות על מחקר מקיף ותכנון פיננסי יסודי.

בנוסף, מומלץ לקבל יעוץ מקצועי ממומחים בתחום הנדל"ן בארה"ב, כולל עורכי דין, רואי חשבון ומומחים בהשקעות נדל"ן, על מנת להבטיח כי ההשקעה תבוצע בצורה מושכלת, בטוחה ורווחית.

בהצלחה!

טל מנצ׳ל

ייעוץ ןליווי משקיעי נדל״ן בחו״ל

052-9454184

 

 

יש לכם עוד שאלות לטל מנצ`ל\\ יעוץ השקעות בחו”ל? כנסו!

הפייסבוק שלי

טלפון: 052-9454184

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים