חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

בחרו משרד שווה באמת - משרד במגדל!

 

עומדים לפתוח משרד חדש? מתכננים לעבור ללוקשיין חדש? אם אתם מבקשים באמת לשדרג את תדמית העסק כדאי לכם לעבור אל מגדלי משרדים מומלצים ברחבי הארץ, בעיקר בערים הגדולות. אז למה כדאי לבחור במגדל למשרד שלכם? על כך יוסבר באופן נקודתי במאמר הבא

 

עומדים לפתוח משרד חדש? מתכננים לעבור ללוקשיין חדש? אם אתם מבקשים באמת לשדרג את תדמית העסק כדאי לכם לעבור אל מגדלי משרדים מומלצים ברחבי הארץ, בעיקר בערים הגדולות. אז למה כדאי לבחור במגדל למשרד שלכם? על כך יוסבר באופן נקודתי במאמר הבא.

בניין חדיש ומתוחזק- שלא כמו בחירה במשרד בבניין ישן, במגדלי משרדים מומלצים אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו בסביבת עבודה מודרנית, חדישה ומתקדמת, עם לובי מרשים, מעליות בטוחות נעימות ושקטות, ומגדל שכל מרחביו מתוחזקים ונקיים כמו שצריך. כאן גם תיהנו ממשרד שכול מרכביו חדשים ומתוחזקים היטב, בין אם מדובר במרצפות, קירות, תשתיות, שירותים, מטבח ועוד. 

עיצוב של המשרד- בעוד שמשרדים בבניינים ישנים מאופיינים בחללים קטנים וצפופים, משרדים במגדלים מאופיינים בחללים פתוחים גדולים ומרווחים, היוצרים אווירה נעימה וזורמת במרחב שמעודדת יצירת קשר ושיתופים בין העובדים. בנוסף לכך, בעוד שבמשרד ישן עיצוב חלל הפנים הינו קבוע ואין הרבה מקום למשחק עימו, במגדלי משרדים חדשים החלל מתוכנן כמרחב דינמי שניתן לעצבו בהתאמה אישית לצורכי העסק, עם עיצוב שעונה למאפייניו, צורכי ונוהלי העבודה שלו ותדמיתו. 

מיקום מרכזי ונוח- מרבית מגדלי המשרדים ממוקמים באזורי מסחר ותעשייה מרכזיים, נוחים לגישה, שיש לידם צירי תנועה מרכזיים והרבה קווי תחבורה ציבורית. זאת לצד שפע של מסעדות, בתי קפה ובתי עסק נוספים שחיוניים לתפקוד המשרד.

ללא בעיית חנייה- אם יש בעיה מרכזית בעבודה בערים מרכזיות זהו כל הקשור לחנייה. את הבעיה ניתן לפתור על ידי בחירת משרד במגדל המגיע עם מקומות חנייה מסודרים במתחם עצמו עבור עובדי העסק וכן עבור האורחים שלו.

ניהול המבנה- שבעוד שבבניינים קטנים כל משרד נדרש לספק לעצמו מענה לצורכי ניקיון, אבטחה ותחזוקה, במגדלי משרדים העול מוסר מכתפי המשרד, עם גורם מרכזי שמנהל במגדל את צורכי התחזוקה והניקיון במקום, שידאג לניקוי ותחזוקת מעליות, חדרי מדרגות, כניסה למגדל ותפעול נאות של תשתיות הבניין. זאת לצד אספקת כל צורכי האבטחה למבנה, עם שומר בכניסות לבניין, מצלמות אבטחה, אינטרקום ואמצעי אבטחה מתקדמים נוספים, וכן קבלת כתובת מקצועית שתדאג לכל בעיית תחזוקה במשרדים עצמם, עם מענה יעיל ומהיר סביב השעון.

הנוף במשרד- משרדים במגדלים מעוצבים עם חלונות גדולים ולפעמים עם נוף עוצר נשימה המעניק תפאורה מרגיעה ונעימה לעבודה, במנותק מרעשי הסביבה. משרד במגדל גם מספק סביבת עבודה מרשימה המשפיעה לטובה על משקיעים או לקוחות.

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים