חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רכבים לפירוק - זה הזמן  להיפרד מהרכב הישן שלכם

 

מסירת רכבים לפירוק היא הדרך הקלה ביותר להיפטר מרכב פגום אם ביצועיו כבר לא אותו הדבר או אינו משתלם כלכלית. הביקוש לרכבים פגומים וישנים כאחד גדל בזמן משברים, כאשר תקציבים משפחתיים נחסכים בקניית מכוניות חדשות

 

מסירת רכבים לפירוק היא הדרך הקלה ביותר להיפטר מרכב פגום אם ביצועיו כבר לא אותו הדבר או אינו משתלם כלכלית. הביקוש לרכבים פגומים וישנים כאחד גדל בזמן משברים, כאשר תקציבים משפחתיים נחסכים בקניית מכוניות חדשות. לעומת זאת, עם התאוששות כלכלית, הביקוש לחלקים ורכיבים משומשים יורד. ישנן חברות שקונות חלקי חילוף משומשים ממגרשי רכב פרטיים, ולאחר מכן מוכרים אותם. כלומר, הם מתמקדים במכירה ומציאת חלקים משומשים מבוקשים. קשה למסור לחברות אלו מכונית בלתי פעילה, כי אין להם את המקום והאמצעים הטכניים לפירוק הרכב.

יתרונות וחסרונות של חיפוש חלקי חילוף של רכבים לפירוק

יש לזכור כי תהליך גם בתהליך חיפוש חלקי חילוף של  רכבים לפירוק  ,ישנם יתרונות וחסרונות מסוימים. הראשונים כוללים:

  • העלות של חלקי חילוף נמוכה משמעותית מאשר בחנויות, כך שמגרשים ומוסכים מאוד ישמחו לכמה חלקי חילוף עבור הלקוחות הוותיקים שלהם. 
  • הנוכחות של מגוון רחב, כולל עבור דגמים של 20-30 שנים האחרונות.
  • הזדמנויות בשפע - את החלק הרצוי או חלקי החילוף ניתן למצוא תוך יום אחד בטלפון אחד למגרש הרצוי 

 

החיסרון הוא שתקופת האחריות, אם בכלל, היא זניחה. אבל היתרונות והחסרונות הללו הוגנים כלפי הקונה. למוכר שמוכן למסור רכב לפירוק היתרון הוא שהרכב נמכר תוך יום אחד, הכסף נמסר מיד. החיסרון הוא שבדרך זו מתקבלת כמות קטנה יחסית של חלקי חילוף. 

מחיר עבור חלקי חילוף של רכבים לפירוק

העלות תלויה בגורמים רבים: דגם רכב, מצב, גיל ועוד. הסכום שתוכלו לקבל בפירוק תלוי במצב הרכב. כאן יש לא רק או לא כל כך מכונות ישנות, חלקי חילוף ורכיבים שמיצו את משאביהם. החלק העיקרי הוא מכוניות לאחר תאונה בעלי היסטוריה על הכביש. הסיבה היא שלא תוכל להרוויח הרבה על דגמים ישנים יותר מדי, היא שאת הרווח העיקרי מביאים חלקי חילוף של רכבים לפירוק חדשים יחסית, אשר הגיעו למגרש הגרוטאות עקב תקלה או תאונה קשה. מגרש רכבים לפירוק מקבלים:

  • רכבים שהיו בתאונה, במיוחד לאחר עיוות גיאומטרי של גוף הרכב.
  • נשרפו או טבעו, מה שהופך את שיקומם לבלתי אפשרי או יקר.
  • נפגעו כתוצאה מחשיפה לכימיקלים (חומצות ועוד).
  • יש להם קשיים משפטיים: אינם כפופים לשחרור ממכס, ברישום בוטל, מספרי גוף ורכב שונים, אינם עומדים בדרישות ובתקנים הסביבתיים.

 

כלומר, כמעט כל רכב יכול להימכר לפירוק. היוצא מן הכלל הוא היעדר ביקוש לרכיביו וחלקי החילוף שלו. זה חל על דגמים נדירים שבהם נעשה שימוש לעתים רחוקות או שלא נעשה בהם שימוש כלל. העלות שתוצע בפירוק האוטומטי תלויה בגורמים הבאים:

  • פופולריות הרכב: ככל שהרכב נפגש רבות יותר על הכביש, כך גדל הסיכוי שיציעו עבורו מחיר טוב;
  • חיי הרכב וחלק מחלקיה כאחד- לדוגמה, ניתן לסמוך על מחיר גבוה יותר אם המכונית בת 10 שנים והמנוע הוחלף לפני שנתיים;
  • מצב הרכב- לרכבים שרופים או שטבעו הם יציעו מחיר נמוך ולמכוניות זרות בעייתיות מבחינה חוקית במצב טוב יציעו מחיר טוב.

 

מחיר טוב המוצע עבור רכבים לפירוק נע לבין שווי השוק של חלקי חילוף משומשים לבין ביקוש חלקי החילוף. אם אתם נקלעתם למצב בו אין לכם אפשרות לתקן את הרכב שלכם לאחר תאונה, או שאתם מעוניינים להתחדש ברכב חדש, אך לא יודעים מה לעשות עם הישן, שי רכבים נמצא כאן לשירותכם. שי רכבים יעריכו את עלות הרכב שלכם ויציעו עבורו מחיר הוגן ומשתלם במיוחד.  

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים