איך להצליח במפגשי נטוורקינג
כיצד ניתן להציג את העסק בצורה אידיאלית בפגישה הראשונה של מפגש נטוורקינג? על כך בטור הבא!
הצגה עצמית חשוב להכין מראש, אני נתקלת, הרבה מאוד פעמים, באנשים שמגיעים למפגש נטוורקינג לא מוכנים, הם מתחילים לחשוב מה לומר בתחילת המפגש ואז הם בעצם מפספים את כל המפגש.
ניתן להוריד טופס מוכן להצגה עצמית, מאתר פלא-נט, סעיף טפסים.
הצגה עצמית ב - 60 שניות
בהצגה עצמית יש להציג מקצוע/עיסוק אחד בלבד ( אם מציגים יותר זה מבלבל את השומעים, ובעצם מאבד את הערך). מומלץ לחלק את ההצגה לסיעים בכדי למקד את הקשבת החברים בקבוצה.
פרטים אישיים
שם פרטי ומשפחה
שם העסק / העיסוק
שירותים / מוצרים אותם אתה מספק במסגרת עיסוקך, אפשר למנות את העיסוקים / מוצרים של העסק ולומר "היום אני אתמקד במוצר/שרות ..."
דוגמא / סיפור מקרה מעיסוקך - מאוד חשוב אנשים מתחברים לסיפורים וזוכרים אותם.
מה הייחוד שלך? בקש הפניות ממוקדות: הפנייה טובה עבורי תהיה..... מה חברי הקבוצה צריכים לשמוע / לראות בכדי להעביר אליך הפנייה?
חזור שנית על שמך, שם העסק
חשוב מאוד להכין מראש ולתרגל שאתם עומדים במסגרת 60 שניות, בקבוצות רבות יעצרו אתכם אחרי 60 שניות גם אם לא סיימתם להציג את מה שתכננתם.
אם אתם רוצים להכין את המסר כתוב - כיתבו רק ראשי תיבות, כאשר מקריאים מדף זה לא עובר לאנשים להם אתם מציגים, כך שאתם בעצם מפספסים את ההזדמנות שלכם. חשבו על זה - אתם משקיעים שעה, או שעה וחצי במפגש, אם זה פרונטלי גם את זמן הנסיעה, יש לכם סה"כ 60 שניות להציג את עצמכם, שאר המפגש אתם מקשיבים לאנשים אחרים, דאגו להכין מראש הצגה עצמית מנצחת.
חשוב מאוד - לא לחזור על אותה המצגת פעמיים! כאשר אתם חוזרים בקבוצה על אותה המצגת אנשים יפסיקו להקשיב לכם.
בהצלחה!
יש לכם עוד שאלות לשולה שדה נטוורקינג אפקטיבי? כנסו!
054-5223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי