חיפוש
 
לדף הבית >>     לוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית, אשדוד >>

נטורופתיה, תזונה טבעית: מהי השפעתם של ויטמינים על בריאותכם ועל איכות חייכם

 

כותבת המאמר הינה נטורפתית ומומחית בתזונה טבעית. כולנו רוצים לשמור על בריאותינו, אולם לעיתים אנו חסרים את הידע הדרוש לשם כך ובמקרים קיצוניים אפילו פועלים בצורה שגויה המזיקה לגוף שלנו. להמשך קריאה - כנסו...

 

אנחנו מנסים לקבל מידע ממקורות שונים, חלקם בלתי מוסמכים, אנו משנים מדי תקופה את התזונה שלנו, אנחנו מנסים לסגל הרגלים בריאותיים חדשים, להפטר מהרגלים ישנים, אולם התוצאות לא תמיד טובות ומעבר לתוצאות ההרסניות לגופינו גם כרוכות בהוצאות כבדות.

מעתה, הכול הולך להשתנות. בעזרת המדריך לעיקר השפעתם של ויטמינים בגוף תוכלו לשים קץ לבלבול, להתרוצצויות ולהוצאות המיותרות, כי ריכזתי עבורכם בספר האלקטרוני פשוט, קצר וברור את כל המידע אודות הויטמינים החיוניים לשמירה על בריאותינו ועל איכות חיינו.

נגיעה קטנה – תפנית גדולה!
המדריך שמחזיר את השליטה על גופכם לידיים שלכם!

במדריך זה תגלו אילו ויטמינים דרושים לגופינו ובאילו מצבים. תלמדו על תפקידיו של כל ויטמין ומאפייניו, מה קורה במצב של חסר, מאילו מזונות כל אחד מן הויטמינים מגיע לגופינו ועוד מידע יקר ערך נוסף.

כך למשל,  הידעתם:

  • שאם אתם סובלים משפתיים סדוקות, חוסר באנרגיה או שינויים במצבי רוח אז ייתכן ואתם סובלים מחוסר בוויטמיני B?
  • שנעשה שימוש בוויטמין 3B לטיפול לגמילה מעישון? וזאת מאחר והמולקולה של ויטמין 3B וניקוטין דומות בהרכבן.
  • שאם אתם סובלים מדיכאון אז ייתכן וזה תוצר של חוסר בוויטמין 6B + אבץ + אומגה 3?
  • שרופאים ממליצים על תוספי חומצה פולית לנשים הרות, לפחות 3 חודשים מראש, ואף ממליצים שבן הזוג ייטול חומצה פולית, רק לפני הכניסה להריון.
  • שניתן למנוע התפתחות של שפעת בקרב ילדים בעזרת 5 גרם ויטמין C ליום?

אלו הם רק חלק מהתובנות החשובות שהמדריך לעיקר השפעתם של ויטמינים בגוף יחשוף בפניכם.

הגוף שלנו זקוק לויטמינים על מנת להתפתח. יש 13 ויטמינים שנחוצים לגופינו ולכל אחד מהוויטמינים יש תפקיד מסוים. ללא ויטמין A נחווה בעיות בראייה, ללא ויטמין D נגדיל את הסיכויים ללקות במחלות לב וכלי דם וזה רק על קצה המזלג…

אם הגעתם עד כאן, סימן שבריאותכם חשובה לכם. המדריך לעיקר השפעתם של ויטמינים בגוף נכתבם במיוחד עבורכם, והוא תוצר של לימוד מעמיק וניסיון.

אני מאמנת אישית לאורח חיים בריא, לתזונה טבעית ולנטורופתיה. מטפלת מוסמכת ברפלקסולוגיה, ארומתרפיה, פרחי באך, מומחית בתורת הפאנג שואי ובדמיון מודרך – משלבת בכל הטיפולים והאימונים את הניסיון האישי שצברה במהלך כל שנות פעילותי.

בנוסף, אני  בוגרת מנהל עסקים ועסקתי  שנים רבות במשרות ניהול בחברות מובילות במשק.(דבר שנתן לי הרבה ניסיון בכל הקשור ליחסים עם האדם כאדם).

 

אני מאמינה כי אינפורמציה אודות הויטמינים השונים הינה חיונית לכל אדם, מאחר והיא מאפשרת לנו לקיים אורח חיים בריא ולשמור על איזון הן נפשי והן פיזי.

 

אתם מוזמנים ללמוד עוד

על השפעתם של הויטמינים בגופנו

על הבריאות ואורח החיים שלכם לחצו כאן

 


יש לכם עוד שאלות ללוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית? כנסו!

0585430092

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים