חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית

 

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מתאימים למגוון מצבים ומשפרים לא רק את התנועה בכפות הרגליים, כאבים ולקויות אורטופדיות, אלא גם משפרים את היציבות של הגוף כולו. בכתבה הבאה נתייחס לנושא המדרסים בהתאמה אישית, איפה עושים מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית ואיזו שיטת התאמה מומלצת?

 

סוגי מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים לבעיות אורטופדיות

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מכוונים למניעה, טיפול והקלה במגוון בעיות אורטופדיות.

ביניהן:

  • קריסת כף רגל: בעיה אורטופדית בכף הרגל הגורמת לקריסה פנימית או חיצונית  וכתוצאה מכך, בעיות יציבות, כאבים ועוד.
  • דורבן: כינוי לדלקת כרונית בה גיד העקב מתבלט החוצה. הדלקת נובעת לרוב מעודף משקל או מאמץ יתר, ומלווה בכאב כרוני בעקב בפרט בעת הקימה בבוקר. היא עלולה להקשות על ההליכה והעמידה.
  • פגיעות טראומה וניתוחים ברגליים: גם לאחר ניתוח, ריפוי מושלם אינו מושג מיד. יש צורך בזמן וסבלנות להשגת ריפוי אמיתי ומלא, תוך מניעה של הופעת חוזרת של כאבים. מרכיב חשוב ועיקרי בתהליך הריפוי הוא המדרסים האורטופדיים. מדרסים כאלה מווסתים את הלחץ על כפות הרגליים ומשפרים את זרימת הדם אליהן, כך שכפות הרגליים מקבלות את האנרגיה הדרושה להן להבראה מלאה. 

 

ישנו כמובן עוד מגוון של לקויות אורטופדיות בכפות הרגליים, שמדרסים אורטופדיים איכותיים נותנים להם מענה.

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית לוקחים בחשבון גם את מבנה הייחודי של כף הרגל של המטופל, וגם את הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל או שאותה הוא רוצה למנוע. כך מושג מדרס מדויק לצורך ולתהליך הריפוי של כל אחד.

מדרסים לספורטאים

כשמדובר על מדרסים בהתאמה אישית לספורטאים יש להתאים את המדרס לענף הספורט בו עוסק הלקוח. לכל ענף ספורט מתאים סוג מדרס אחר. למשל, יש מדרסים שנועדים להגדיל את היציבות ומתאימים לפעילויות ספורט שמתבצעות במשטח לא אחיד, כמו כדורגל. מדרסים אחרים מגדילים את התגובתיות והתנועתיות בכפות הרגליים ומתאימים למשל למי שמתאמנים בריצה או ענפי ספורט שדורשים תנועות גוף טבעיות ומהירות.

מדרסים לסוכרתיים

מדרסים בהתאמה אישית לסובלים מסוכרת מוכחים כיעילים הן במניעה של בעיות כף רגל סוכרתית והן בטיפול בבעיות אלה, בפרט בשלב התחלתי שלהן. מדרסים ייעודיים מווסתים את הלחץ על כפות הרגליים וכך מונעים התפתחות של פצעים או תהליך פתולוגי של נמק בכף הרגל. חשוב לבחור במדרסים אורטופדיים המותאמים אישית לכף הרגל ועדיף, בהתאמה ממוחשבת.

איפה עושים מדרסים בהתאמה אישית?

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית לכל מצב, עושים רק אצל מומחה למדרסים בעל ניסיון, הוכחות בשטח והמלצות. חפשו מכונים אשר מנוהלים או מועסקים בהם אורטוטיסטים מוסמכים. 

נסו לברר על מקרי הצלחות ולשאול בקרב מכרים שמשתמשים במדרסים על הניסיון שלהם עם מכוני אורטופדיה וודאו כי הפתרונות שמציעים לכם אכן נותנים מענה לבעיה הרפואית כולל אחריות למדרסים עצמם.

שיטות ייצור מדרסים

מעבר לאבחון ממחושב של כפות הרגליים שהפך להיות סטנדרט במכונים השונים, יש מגוון שיטות למיפוי כף הרגל (הטבעה בספוג, גרב פולימרית ועוד) וכן לייצור המדרסים עצמם (הכנה לפי מודל גבס בעבודת יד, CNC ועוד).

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך בסופו של דבר עליכם לוודא כי אתם אכן מקבלים מענה לבעיה ממנה אתם סובלים.

המאמר נכתב באדיבות מכון אורטופדי יגאל ברמת גן, מומחים בייצור מדרסים משנת 1970 ומהבודדים בארץ המייצרים מדרסים בעבודת יד ומחומרים טבעיים

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים