חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

האם אפשר להדביר את פשפש המיטה לבד?

 

הדברת פשפש המיטה הינה הדברה מאוד מורכבת, במספר שלבים, אשר מצריכה ידע וניסיון אישי. ההדברה מצריכה חומרים ייעודים ומסוימים, איתור המטריד, ושימוש במספר טכניקות נפוצות. ללא ספק, פשפש המיטה הינו המטרד הקשה ביותר בתחום ההדברה, מאז, ועד היום

 

הדברת פשפש המיטה הינה הדברה מאוד מורכבת, במספר שלבים, אשר מצריכה ידע וניסיון אישי. ההדברה מצריכה חומרים ייעודים ומסוימים, איתור המטריד, ושימוש במספר טכניקות נפוצות. ללא ספק, פשפש המיטה הינו המטרד הקשה ביותר בתחום ההדברה, מאז, ועד היום. קשה מאוד לאתרו, קשה להדביר אותו, והוא עמיד כמעט בפני כל סוגי ההדברות הקיימות. אז האם כדאי לבד? מיד נדע.

לתשובה – האם הדברת פשפש המיטה אפשרית?

התשובה היא, ברוב הממוצע, לא. אם תשאלו כל מדביר, התשובה תהיה זהה, פשוט אי אפשר. המזיק הזה, מאוד חכם, עמיד בפני חומרי הדברה רבים, קשה למצוא אותו, ולא תמיד הוא מושמד. לכן, התשובה היא פשוט לא. מרבית מהתושבים שניסו להדביר לבד לא הצליחו, הפשפש תמיד חזר. בעקבות סיבות אלה ואחרות, תושבים רבים דורשים את שירותיהם של מדבירים המתמחים בתופעה. הדברת פשפש המיטה דורשת חומרים מיוחדים, ידע וניסיון עם המזיק, ושלל טכניקות הדברה נפוצות. לעיתים, בגלל רמת הקושי של ההדברה, מדבירים רבים מבצעים את העבודה ב־2 חלקים.

למה לא ניתן להדביר לבד את פשפש המיטה?

פשפש המיטה אינו מסכן חיים לבני האדם. למרות זאת, מדובר בפשפש אשר מזיק ומטריד את מנוחתם של בני האדם. ובנוסף, גם פוגע בבריאותו של האדם. אל תחכו, הזמן מתקתק, הגירודים לא יפסיקו מעצמם, והתופעה רק תחזור בשנית. אז למה לא ניתן להדביר לבד את פשפש המיטה? לפניכם כמה סיבות אשר הופכות את ההדברה לכמעט בלתי אפשרית ללא סיוע מקצועי:

  1. עמידות גבוהה לחומרים – אם אתם משתמשים בחומרי הדברה פשוטים, דעו לכם, שדבר כזה יכול לעורר נזק בלתי הפיך. פשפש המיטה עמיד לחומרים רבים ומתאים את עצמו גם לחומרים חדשים. לכן, ההדברה חייבת להיות חזקה וקוטלת. אם תשאירו הזדמנות אחת, פשפש המיטה יכול להתגונן בפניה ולהיות עמיד מאוד. יש לפשפש הזה, עמידות גבוהה.
  2. מורכבות ההדברה – מרבית מהלקוחות אשר פנו למדביר ניסו להדביר לבד, וזה בטוח. מדובר במזיק שהדברתו חייבת להיות יסודית ומקצועית. לעומת מזיקים אחרים, שיטת ההדברה של פשפש המיטה מתחלקת ל־3 שלבים מרכזיים: שאיבה, חום, וריסוס. אם תשתמשו בחומרי הדברה רגילים ופשוטים, ההדברה לא תצליח, כמעט בוודאות.
  3. ובכללי: קשה מאוד לאיתור – את פשפש המיטה קשה לזהות והוא דומה למזיקים רבים. בנוסף, קשה מאוד לאתר את פשפש המיטה בצורה עצמית. פשפש זה, מסתתר בשקעי חשמל, בארונות בגדים, במיטה, בארגז מצעים, ובמקומות נוספים אשר מקשים על האיתור.

שלושת הכללים הללו מקשים מאוד על הרחקתו של האיום מהדירה. החל ממורכבות הדברה, מהשגת חומרי ההדברה המתאימים, העמידות הגבוהה של הפשפש, ומקומות המחבוא. אם אתם רוצים להיפתר מהפשפש במהירות וביסודיות, הזמינו הדברה מקצועית. לפרטים נוספים, בקרו באתר המרכז להדברת פשפש המיטה. באתר זה, תוכלו להזמין מדביר ולקבל מידע מקצועי.

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים