חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כתיבת תוכן, איך היא מייצרת לכם לקוחות?

 

כתיבת תוכן נכונה ומדויקת עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שלכם. איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים כתיבת תוכן שנעשית באופן מקצועי היא מפתח חשוב בהצלחה של אתר אינטרנט ברשת. בין אם מדובר על חנות ווירטואלית שמכוונת למכירות און-ליין ובין אם אתר תדמית שאמור להשיג ”לידים” ופניות. במה דברים אמורים ואיך זה עובד? הנה ההסבר בקצרה. 

 

כתיבת תוכן נכונה ומדויקת עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שלכם. איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים

כתיבת תוכן שנעשית באופן מקצועי היא מפתח חשוב בהצלחה של אתר אינטרנט ברשת. בין אם מדובר על חנות ווירטואלית שמכוונת למכירות און-ליין ובין אם אתר תדמית שאמור להשיג "לידים" ופניות. במה דברים אמורים ואיך זה עובד? הנה ההסבר בקצרה. 

העיקרון המרכזי מאחורי כתיבת תוכן מוצלחת ואפקטיבית הוא לדבר היישר ללקוח כמו "איש מכירות ווירטואלי". מה זה אומר? לדוגמה עסק שמתמחה בהגבהה למרפסות ומקים לעצמו אתר תדמיתי. 

כתיבת תוכן נכונה לאתר המקצועי תהיה מבוססת על הדברים שמעניינים את הלקוח באמת. סביר להניח שבמקרה כזה, תכנים שמשרים ביטחון ושקט נפשי ידברו ללקוחות הפוטנציאליים הרבה יותר מתכנים "טכניים" שמסבירים נושאים כמו מידות, חומרים ועבודה בגמר-נקי. 

כתיבת תוכן על בסיס רשימה של שאלות נפוצות

מעבר למסר המרכזי של הבטיחות, כתיבת תוכן לאתר של חברה שעוסקת בהגבהת מרפסות (לצורך העניין, כן?) צריכה לענות על מרבית השאלות שנשאלות על ידי מרבית הלקוחות. העצה הטובה ביותר בעניין זה היא לנסח בשלב ראשון סקיצה עם כל השאלות הנפוצות. החל משאלות באנליות כמו "בתוך כמה זמן אקבל את השירות", ועד שאלות קונקרטיות "האם אפשר להתקין את ההגבהה לכל סוגי המעקות?". 

ככל שתשקיעו בתוכן שמדבר ללקוחות שלכם, כך תגשימו מספר מטרות. ראשית, כתיבה שיווקית שמדברת ללקוח יוצרת סינרגיה ברורה בין הטקסטים באינטרנט לשיחת המכירה בטלפון או במשרד/בחנות. ההמלצה היא לבחור אפילו באותם הניסוחים או לעקוב אחר
פיצ’ המכירות המרכזי. זאת בכדי לייצר מצב של המשכיות בין הגלישה באתר לפגישה הפרונטלית. 

שנית, התבססו על שאלות נפוצות של הלקוחות וחסכו פניות לא רלבנטיות של לקוחות שאינם מתאימים לעסק. מה הכוונה? נחזור לשם הדוגמה לחברה להגבהה מעקות שזקוקה לשירותי כתיבת תוכן באתר החדש. נניח שהיא לא מספקת הגבהה למרפסות עם מעקות אבן אלא רק מתכת וזכוכית. אם הסייג הזה יהיה ברור בתוכן של החברה, לקוחות שיש להם מעקה אבן והם לא רלבנטיים לא יתקשרו. פחות רעש במערכת ויותר פניות ממוקדות ואיכותיות. 

לבד או עם חברה מקצועית?

עסקים רבים לא מתקשרים בשלב ראשון עם שירותי כתיבה שי אלא מנסים לעשות את המלאכה בעצמם. מדובר כמובן בטעות. ברוב המקרים, בעל העסק – למרות שאין מי שמכיר את השירות שלו יותר טוב ממנו – יתקשה מאד לעלות את הדברים על הכתב. 

ב-99% מהמקרים הניסיונות יסתיימו בכישלון במקרה הטוב או בהעלאת טקסטים ברמה נמוכה במקרה הרע. 

זכרו את הכלל הבא ושננו אותו – אתר תדמית עם תוכן לא טוב הוא נזק תדמיתי. פשוט. כתיבת תוכן היא הפיין-טיונינג של תהליך הקמת האתר. ככל שתקדימו לערב כותב תוכן מקצועי בתהליך ההקמה של האתר, אפילו בשלבים המוקדמים של בניית ההיררכיה של העמודים, כך ייטב. 

זאת ועוד, כותבי תוכן בעלי ניסיון יסייעו לא רק בשירותים הבסיסיים של כתיבה שיווקית אלא גם בייעוץ מקצועי לגבי אופן העמדת התכנים וסידורם. בבחירת חברה לשירותי כתיבת תוכן חשוב מאד לבקש דוגמאות כתיבה. חברות מקצועיות ואיכותיות שעובדות בתחום תקופה ממושכת תוכלנה להציג במהירות תכנים להתרשמות. 

במידה שמדובר על חברה רצינית ומקצועית, דוגמאות הכתיבה יהיו גם מרשימות וגם מדויקות. למשל, חברה בתחום הרכב תקבל דוגמאות כתיבה בנושא מוסכים, חברה שעוסקת בנדל"ן תקבל כתבות שנכתבו לחברות ייזום ובנייה, ומפעל בטון יוכל להתרשם מטקסטים שנכתבו למפעלי בטון אחרים. הדיוק בתיק העבודות מעיד על איכות החברה שמציעה לכם שירותי כתיבת תוכן ואין להקל בזה ראש. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים