חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בעלי עסקים? המידע הזה חשוב לכם

 

עבור כל אדם העסק שלו הוא הבייבי שלו וזה לא מפתיע. העסק אינו רק חלום רחוק שהתגשם, אלא גם דורש השקעה רבה. כבעלי עסקים אתם צריכים לחשוב באופן יום יומי על הלקוחות שלכם, ועל דרכים לגייס כספים ולשפר את השירותים והמוצרים שאתם מציעים. אבל מעל לכל, עליכם לדאוג לפעול בהתאם לכל הנהלים, על מנת שלא תקבלו קנסות וגם תשפרו את ביצועי העסק

 

עבור כל אדם העסק שלו הוא הבייבי שלו וזה לא מפתיע. העסק אינו רק חלום רחוק שהתגשם, אלא גם דורש השקעה רבה. כבעלי עסקים אתם צריכים לחשוב באופן יום יומי על הלקוחות שלכם, ועל דרכים לגייס כספים ולשפר את השירותים והמוצרים שאתם מציעים. אבל מעל לכל, עליכם לדאוג לפעול בהתאם לכל הנהלים, על מנת שלא תקבלו קנסות וגם תשפרו את ביצועי העסק. מבין הדברים הראשונים שעליכם להביא בחשבון הוא דאגה לציוד לכיבוי אש במבנה והעשרת הידע שלכם בשפה האנגלית. 

איזה ציוד אתם צריכים למבנה שלכם

על פי החוק, בכל בניין המוגדר כבניין מסחרי או כזה שיש בו עובדים רבים, חלה על המעסיק החובה להתקין ציוד לכיבוי אש ולהחזיק אותו כשהוא במצב תקין ובאישור שירותי כבאות והצלה בישראל. ציוד כיבוי אש כולל התקנים רבים שיש צורך להביא בחשבון:

  • מטפים לכיבוי אש – מטפים ניידים לכיבוי אש מכילים אבקה רב תכליתית ומאפשרים לטפל בכל סוגי השריפות. המטפים עמידים בפני כל תנאי מזג האוויר ויכולים לשמש לאורך זמן. 
  • ספרינקלרים – המטפים יכולים לעכב את השריפה ואף לכבות אותה. הם מותקנים על גבי התקרה ומחוברים לצינורות מים. ברגע שיש עשן בחדר, מופעלים גלאי העשן והספרינקלים מתיזים מים. חשוב לבדוק את המתזים בכל פעם על מנת לוודא את תקינותם. 
  • אביזרי מים – קיימים אביזרים שונים שנועדו לכיבוי מים כמו ברזים או גלגלונים. יש צורך לבדוק את תקינותם של האביזרים האלה, שכן תקלה באחד מהם עלולה לעכב את זרימת המים ולפגוע בסיכויים לכבות את השריפה בזמן אמת.
  • עמדות לכיבוי אש – עמדות וארונות לכיבוי אש נועדו לעכב את השריפה. חלק מהעמדות הן אוטומטיות והגלאים שלהן רגישים לעשן ומופעלים כשיש שריפה. 

ציוד כיבוי אש כולל את ההתקנים שהוזכרו לעיל וגם עוד מגוון רחב של התקנים. חשוב לברר אילו התקנים חשובים יותר לעסק שלכם, לוודא שהם אכן מותקים וגם להזמין חברה מקצועית המבצעת בדיקות כיבוי אש. 

משפרים את האנגלית, משפרים את העסקים

בעולם המתקדם והמתפתח שלנו האנגלית תופסת מקום חשוב. יותר ויותר אנשים מבינים שאי אפשר להסתדר ללא השפה האנגלית, והם דוחפים את ילדיהם ללמוד את השפה ולהעשיר את הידע. בימינו קיימות דרכים שונות ללמוד אנגלית – דרך ספרים, תוכניות טלוויזיה או מורים פרטיים. אבל אם יש דרך איכותית שעושה את כל ההבדל היא למידה באמצעות אפליקציה. קורס דיבור אנגלית בעזרת אפליקציה הוא הדבר הבא והוא מאפשר להשיג שליטה מלאה על השפה הזרה. כי אתם כבעלי עסקים זקוקים לאנגלית הדבורה על מנת לקדם את העסק. זיכרו שהאנגלית שבפיכם תעזור לכם לפתוח סניפים בארץ ובעיקר בחו"ל ולהתנהל עם לקוחות אשר מעבר לים. בדיוק בשביל זה אתם זקוקים לשליטה טובה בשפה האנגלית.

מסירים את מחסום השפה 

אחת הבעיות המשמעותיות יותר בלימודי השפה האנגלית היא הדיבור. גם אם רבים מאתנו יודעים לכתוב ולקרוא באנגלית, אין זה אומר שאנו יכולים לדבר. פעמים רבות אנחנו צריכים להתגבר על החרדה כדי לשלוט בעניינים. מסיבה זו, קורס דיבור אנגלית באמצעות אפליקציה הוא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לכם, והוא מאפשר לכם להשיג שליטה מלאה על השפה. הקורס מנוהל מרחוק עם מורים מקצועיים דוברי השפה אשר יודעים להתנהל כראוי. לאפליקציה ללימודי אנגלית ישנם כמה יתרונות משמעותיים. ראשית, היא זולה יותר משיעורים פרטיים, כך שאפשר לקבל יותר ולשלם פחות. שנית, היא גמישה וניתן לקבוע שיעור בכל זמן מתאים. אין צורך להגיע אל המורה וקיימת אפשרות לבחור את הזמן והמקום המתאימים לכם כדי ללמוד לדבר אנגלית כראוי. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים