חיפוש
 
לדף הבית >>     מישל בינוביץ, ביטוח, מודיעין >>

ביטוח: אילו נזקים מכוסים בביטוח מבנה

 

ביטוח: כותבת המאמר הינה מומחית בתחום הביטוח בעלת ידע בכל תחומי ניהול הסיכונים לפרט, למשפחה ולעסק.  מה זה כולל בפועל? על כך בטור הבא!

 

ביטוח מבנה מכסה מגוון רחב של נזקים שעלולים להיגרם למבנה הדירה, ביניהם:

נזקי אש, ברק, התפוצצות או התלקחות: הכיסוי הבסיסי של ביטוח מבנה כולל נזקים שנגרמו כתוצאה משריפה, פגיעת ברק, התפוצצות של גז או חומרים דליקים אחרים, וכן התלקחות כלשהי.

נזקי מזג אוויר: הביטוח מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה מאירועי מזג אוויר קיצוניים, כגון סערה, רוחות חזקות, שלג כבד, שיטפון או הצפה.

נזקי מים: הכיסוי כולל נזקים שנגרמו כתוצאה מנזילות, פיצוצים בצנרת, דודי מים, מערכות ביוב או גשמים סוערים שחודרים דרך גג פגום.

נזקי רעידת אדמה: הכיסוי הבסיסי של ביטוח מבנה אינו כולל נזקי רעידת אדמה, אך ניתן להוסיף הרחבה זו בתשלום נוסף.

נזקי פריצה או שוד: הביטוח מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה מפריצה לדירה וגניבת רכוש, וכן נזקים שנגרמו לדלתות, חלונות או מנעולים במהלך ניסיון פריצה.

נזקי זדון: הכיסוי כולל נזקים שנגרמו כתוצאה ממעשי ונדליזם או חבלה מכוונת, כגון שבירת חלונות, ריסוס גרפיטי או הצתת פחי אשפה.

חשוב לציין: רשימת הנזקים המכוסים עשויה להשתנות בין חברות הביטוח השונות, וכן ייתכנו תנאים וסייגים לכל כיסוי. לכן, חשוב לקרוא את פוליסת הביטוח בקפידה לפני רכישתה ולברר מול חברת הביטוח אילו נזקים ספציפיים מכוסים בפוליסה.

בנוסף לנזקים המפורטים לעיל, ביטוח מבנה עשוי לכלול גם כיסויים נוספים, כגון:

  • כיסוי נזקי צד ג’: מכסה נזקים שנגרמו לרכוש של אדם אחר כתוצאה מהדירה המבוטחת, כגון נזילת מים לדירת השכן.
  • כיסוי אובדן שכירות: מכסה את הפסדי השכירות במקרה של נזק לדירה שגורם לאי אפשרות להתגורר בה.
  • כיסוי סכום ביטוח נוסף: מכסה נזק נרחב במיוחד שגורם לפגיעה משמעותית במבנה.

מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח מוסמך על מנת לקבל הצעה לביטוח מבנה המתאים לצרכים האישיים שלכם ולמאפייני הדירה.

יש לכם עוד שאלות לביטוח, מישל בינוביץ? כנסו!

האתר שלי    0544677821

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים