חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

איך לאחסן הגרביונים בצורה נכונה בארון

 

אם יש לך המון גרביונים כמוני, סביר להניח שתגמרי עם מגירה מלאה בגרביונים סבוכים ולא תמיד קשורים אחד לשני, וזו בעיה גדולה. לא רק שאת רוצה שהגרביונים שלך יהיו בהישג יד כשאת ממהרת לעבודה, אלא אם את לא תאחסני את הגרביונים כמו שצריך, את חושפת אותם לקרעים ושחיקה של הבד

 

אם יש לך המון גרביונים כמוני, סביר להניח שתגמרי עם מגירה מלאה בגרביונים סבוכים ולא תמיד קשורים אחד לשני, וזו בעיה גדולה. לא רק שאת רוצה שהגרביונים שלך יהיו בהישג יד כשאת ממהרת לעבודה, אלא אם את לא תאחסני את הגרביונים כמו שצריך, את חושפת אותם לקרעים ושחיקה של הבד.

 כדי לוודא שהגרביונים שלך יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר, עליך לאחסן אותם בצורה מסודרת. זה עשוי לדרוש קצת משמעת, אבל זה לגמרי שווה את זה כדי לשמור על בטיחות הגרביונים שלך ולהאריך את מחזור החיים שלהם.

אז איך מומלץ לאחסן גרביונים בצורה נגישה ומאורגנת?

הנה 6 דרכים פשוטות לאחסן גרביונים כמו שצריך!

סדר, סדר וגלגול

שמרי את הגרביונים שלך מאורגנים בצורה מסודרת במגירה על ידי גלגולם בעדינות. ראשית, קפלי את הגרביונים לשניים לאורך. לאחר מכן, החל מהבוהן לכיוון חגורת המותן, גלגלי אותם עד שלא ישאר מה לגלגל. אם תרצי, תוכלי להפוך את חגורת המותן על עצמה כך שהיא תישאר ביחד כמו זוג גרביים. עם זאת, אני מעדיפה להניח אותם בארגונית (סלסלת פלסטיק נפרדת) במגירה, לחלופין את יכולה פשוט לסדר אותם במגירה שלך. חשוב שתרחיקי אותם מחומרים קשים כמו תחתוני תחרה או החזיות שלך כדי למנוע קריעה שלהם.

מומלץ לקשור אותם

במגירה שלך, תוכלי לסדר את הגרביונים שלך אחד ליד השני על ידי קשירתם בקשר. קפלי את הגרביונים לשניים ואז קשרי אותם בעדינות בקשר רופף. שיטת האחסון הזו תשמור על הגרביונים שלך ביחד, כך שלא תמשכי אותם כשאת מוציאה אותם מהמגירה. את יכולה לסדר אותם אחד ליד השני במגירה שלך או לערום אותם אם אין לך מספיק מקום. שוב, גם כאן הרחיקי אותם מהחזיות שלך ומבדים מחוספסים אחרים בארון.

אחסני את הגרביונים בשקיות אחסון

הדרך הבטוחה והמסודרת ביותר לאחסן גרביונים לנשים היא להניח אותם בנפרד בשקיות סנדוויץ’. מקפלים אותם לשניים לאורך ולאחר מכן לשלישים, ומחליקים אותם בעדינות לתוך שקית פלסטיק קטנה, כן כן אותן שקיות שאת מכינה לילדים סנדוויצ’ים לבית הספר יכולות להתאים גם פה. שיטה זו תאפשר לך לראות בקלות את הסגנונות השונים שבבעלותך והיא דרך בטוחה לשמור על הגרביונים מפני קרעים. את יכולה גם להנאות תייגי את שקיות הסנדוויץ’ במדבקות או בסרטים בצבעים שונים, כדי שתדעי בדיוק איפה למצוא את הזוג האהוב עליך!

תלייה באזורים מסודרים וידועים מראש

 אם חסר לך מקום, תלי את הגרביונים שלך זאת אפשרות מושלמת לשמור אותם בטווח ראייה. תוכלי להשתמש בארגונית תלויה או רק במתלה פשוט. קשרי אותם בעדינות כדי לאפשר להם להישאר תלויים על המתלה.

שימוש במחיצות ופתרונות אחסון קיימים

 כדי לשפר את הארגון ואת תוחלת החיים של הגרביונים שלך אולי כדאי לחשוב על שילוב פתרונות אחסון בארון שלך. שימוש במחיצות למגירות או בכליי אחסון קטנים המיועדים למטרה זו יכול להועיל מאוד, בשמירה על כל זוג גרביונים בנפרד. תאי אחסון אלו יסייעו במניעת סיבוך הגרביונים אחד בשני ויקלו על בחירת הזוג המתאים. כמו כן הדבר יפחית את בלאי הבד שעלול להוביל לקרעים או מתיחה שלהם. מחיצות פלסטיק שקופות הן אפשרות מסוגננת המאפשרת גם לראות במהירות את הצבע והדוגמא של כל זוג בניגוד למחיצות אחסון אטומות.

הוספת שכבת הגנה שתפריד בין הגרביונים

דרך שימושית נוספת להגן על הגרביונים שלך היא על ידי הקפדה על החומרים של פריטי הלבוש במגירה שלך. בדים עם רוכסנים, ווים או סקוטש יכולים לתפוס את הגרביונים וכך לגרום לנזק בבד של הגרביונים. כדי להימנע מכך, ניתן להניח מטלית או שכבה של נייר טישו בין הגרביונים לבגדים השוחקים וכך יווצר מחסום מגן על הגרביונים. הדבר יעזור להגן על הגרביונים שלך מפני משטחים מחוספסים ומבטיח שהם יישארו שלמים ומוכנים ללבישה. תזוזת הגרביונים שלך באופן קבוע בתוך המגירה יכולה גם למנוע מהם להימעך או להילחץ על ידי פריטי לבוש ובכך להאריך את תוחלת החיים שלהם ולהשאיר אותם במראה טוב זמן רב יותר.

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים