חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

איך לבחור משרד

 

מעוניין למצוא משרד חדש להשכרה עבור העסק או החברה? אם כן, ישנם לא מעט פרמטרים שאותם חשוב לבדוק על מנת לבצע בחירה נכונה, שבוודאי תשפיע באופן מהותי על התנהלות העסק בזמן הנראה לעין. הנה מספר עצות והכוונות לבחירה נכונה של משרדים להשכרה

 

מעוניין למצוא משרד חדש להשכרה עבור העסק או החברה? אם כן, ישנם לא מעט פרמטרים שאותם חשוב לבדוק על מנת לבצע בחירה נכונה, שבוודאי תשפיע באופן מהותי על התנהלות העסק בזמן הנראה לעין. הנה מספר עצות והכוונות לבחירה נכונה של משרדים להשכרה.

מהו המיקום המבוקש של המשרד

כמובן שהפרמטר הראשון שאותו צריך להגדיר ולבדוק הינו המיקום של המשרד. על מנת לתת מענה לסוגיה זו יש לבחון בין היתר את צרכי העסק השוטפים של העסק, היכן מצוי מרכז הפעילויות והיכן נמצאים הלקוחות. לכך מצטרפים גם היבטים של מוניטין, וברור שיש הבדל בין מגדלי משרדים בתל אביב לפריפריה, הן מבחינת המוניטין, אפשרויות שיתופי הפעולה, קהלי היעד, וגם העלויות.  בתוך כך, חשוב לבחון את הקרבה את צירי תחבורה מרכזיים, דבר שיקל מאוד על לקוחות ועל עובדים להגיע אל העסק. חשוב לבדוק שגם קיים חיבור נגיש ומהיר בין צירים התחבורה המרכזיים אל המגדלים עצמם, ואם יש לקוחות או עובדים המשתמשים בתחבורה ציבורית יש לבדוק קרבה לתחנת אוטובוס ורכבת.

סביבת המסחר והעסקים

במידה ובוחנים משרדים המצויים במגדל, יש לבחון את המפרט של המבנה, את העיצוב של חללי העבודה וכדומה, תוך מתן תשומת לב לצרכים השוטפים של העסק ולתדמית המבוקשת שלו. על המבנה לאפשר נגישות גבוהה למבקרים ועובדים, החל בחניה ועד כניסות מאושרות, עם התמצאות מהירה ונוחה בתוך המבנה באמצעות מעליות ותשתיות מתקדמות. 

יש לשים לב גם לסביבה הכללית, כגון הכניסה לבניין והלובי, ולאווירה השוררת במבנה. חשוב גם לבדוק מהם השירותים המוצעים, כגון עמדת קבלה, אבטחה, שירותי גינון וניקיון, היוצרים את המעטפת ויוצרים את ההבדל בין סביבת עבודה בינונית ומצוינת. המעטפת הזו גם כוללת את הקפיטריה, מקומות חנייה שמורים לעסק, מתחם שניתן לערוך בו כנסים ואירועי חברה, ועד לעמדות טעינה לרכבים חשמליים.

סוגיית העלויות של המשרד

כל חברה פועלת במסגרת תקציב מסוימת ולפיכך יש להבין באופן מדויק מה צפוי מבחינת ההוצאות. בראש ובראשונה, שכר הדירה על המשרד עצמו שיכול להתחיל באלפי שקלים בודדים ולהגיע עד לעשרות אלפים בחודש. באותו האופן יש לבחון את הארנונה והוצאות נוספות, כמו תשלומים עבור שירותי ניהול ואחזקה. מטבע הדברים, ככל שמדובר במיקום יותר מרכזי ומבוקש כך המחירים יעלו, ויש לבחון את התועלת הצפויה לעומת ההשקעה בהשכרת משרד במיקום מבוקש.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים