חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תביעה נגד משרד הביטחון

 

חייל או איש כוחות הביטחון שנפגע במסגרת שירותו הצבאי, רשאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. אבל לא מדובר בעניין פשוט, אלא בהליך ביורוקרטי הדורש הכנה ואיסוף כל המסמכים הנחוצים. אם אתם מעוניינים לעבור את התהליך הזה בשלום, עורך דין משרד הביטחון הוא הכתובת והוא זה שיעזור לכם בהגשת תביעות משרד הביטחון

 

חייל או איש כוחות הביטחון שנפגע במסגרת שירותו הצבאי, רשאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. אבל לא מדובר בעניין פשוט, אלא בהליך ביורוקרטי הדורש הכנה ואיסוף כל המסמכים הנחוצים. אם אתם מעוניינים לעבור את התהליך הזה בשלום, עורך דין משרד הביטחון הוא הכתובת והוא זה שיעזור לכם בהגשת תביעות משרד הביטחון. 

איך בוחרים עורך דין משרד הביטחון

אם רוצים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בדרך הטובה ביותר, חשוב לבחור עורך דין משרד הביטחון מתאים. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר ולהגיש תביעה נגד משרד הביטחון ‏באמצעות עורך דין מומחה בתחום :

  • ניסיון בתחום – על מנת להגיש תביעות נגד משרד הביטחון, נדרש ניסיון רב. אחרי הכול, משרד הביטחון הוא גוף קשוח למדיי המקבל תביעות רבות מדי יום ביומו. הוא אינו שש לאשר את כולן, ואת מה שהוא יכול לדחות – הוא דוחה. עו"ד משרד הביטחון מנוסה המכיר את ההתנהלות מקרוב, יכול לטפל במצב. 
  • מחיר משתלם ושקיפות מלאה – החייל המעוניין לקבל פיצויים נאלץ להתמודד עם קשיים כלכליים בעקבות הפציעה, ולכן הוא גם ככה אינו יכול לשלם מחיר מופקע בתמורה לעורך דין. על כן, חשוב לבחור בעורך דין המציע מחיר הוגן. כמו כן, עו"ד משרד הביטחון מנוסה ומקצועי פועל בשקיפות מלאה והוא מודיע אם אין סיכוי טוב לזכות בתביעה. 
  • שיטת עבודה מסודרת – על מנת להגיש תביעות נגד משרד הביטחון נדרשת עבודה יסודית רבה. לפיכך, מומלץ לפנות לעורך דין שיש לו שיטה מסודרת של איסוף כל החומרים הנדרשים, הכנת כתב תביעה ועוד. 
  • אינטראקציה בין אישית טובה - תביעה נגד משרד הביטחון היא נושא רגיש והיא עוסקת במצבים רפואיים מורכבים. לפיכך, חשוב לפנות לעורך דין קשוב ורגיש אשר יודע להקשיב ללקוח שלו ולראות מה הבעיה. 
  • המלצות ותוצאות – בסופו של דבר כולנו רוצים לראות תוצאות, ולכן כדאי לפנות לעורך דין מומלץ המתמחה בתחום. חשוב לאסוף כמה שיותר המלצות ולבדוק את תוצאות עבודתו של עורך הדין המקצועי בשטח. רק ככה תוכלו לדעת בוודאות שלפניכם עומד עורך דין מקצועי. 

 

מי זכאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון?

את התביעה נגד משרד הביטחון רשאי להגיש רק חייל או איש משרד הביטחון שנפצע במהלך השירות הצבאי. כלומר, משרד הביטחון לא יטפל במקרים שבהם חלה פציעה או מחלה לפני השירות. מסיבה זו, אחת הפעולות הראשונות שעורך דין צריך לעשות הוא להוכיח שהפציעה התרחשה במהלך הצבא. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים