חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

המדריך המקוצר של קניית רכב יד שנייה

 

קניית רכב יד שנייה יכולה להיות משימה קשה, מעייפת, מתסכלת ומביכה. יש כל כך הרבה סוגי רכב בעולם, יש כל כך הרבה בארץ. יש חברות שונות, דגמים, מודלים, הבדלי צבע, סטנדרט, ניראות, שנת ייצור, ועוד. איך אפשר לבחור?? במאמר זה נדון על קניית רכב יד שנייה ממגרש מכוניות ומאדם פרטי, ומה התשובה המתבקשת לגבי מה עדיף

 

קניית רכב יד שנייה יכולה להיות משימה קשה, מעייפת, מתסכלת ומביכה. יש כל כך הרבה סוגי רכב בעולם, יש כל כך הרבה בארץ. יש חברות שונות, דגמים, מודלים, הבדלי צבע, סטנדרט, ניראות, שנת ייצור, ועוד. איך אפשר לבחור?? במאמר זה נדון על קניית רכב יד שנייה ממגרש מכוניות ומאדם פרטי, ומה התשובה המתבקשת לגבי מה עדיף

 איך מחליטים על קניית רכב יד שנייה?

לפני קניית רכב משומש, חשוב כמובן לעשות מחקר מקיף, להגדיר את ההעדפות שלכם מבחינת גודל רכב, מה חשוב לכם מבחינת סטנדרט, ניראות, נוחות, פגז’, מושבים, מערכת מולטימדיה ודקויות קטנות ברכב, שרק אתם יודעים כמה הן משמעויות לנוחות השימוש בנסיעה.

עם ההעדפות שלכם, מה חשוב עד כדי לא לקנות ומה כדאי שיהיה, אתם ניגשים לחברים, לאינטרנט, לפייסבוק, למגרשי מכוניות ועוד, כדי למצוא את המכונית האחת שהכי מתאימה לכם. כשאתם מוצאים רכב שמתאים לכם, חשוב בתהליך קניית רכב יד שנייה, לברר על ההיסטוריה של הרכב, התחזוקה שלו ומצב הרכב המדויק. לקחת אותו לנסיעת מבחן, לבדוק איך הוא באמת עובד. אפשר לנהל משא ומתן על המחיר, מקסימום ילך, מינימום לא ילך. גם לא אסון.

סיימו את המכירה לאחר סיכום המחיר ומימון (אם יש לכם הסדרים כאלו עם בנק, המוכר, או כל אופציה אחרת), קריטי ביותר לסיים את המכירה עם חתימה על ניירת והסדרת העברת הבעלות על הרכב.

 למה קניית רכב יד שנייה עדיפה דווקא ממגרש?

לקניה ממגרש יש כמה יתרונות בולטים ביחס לקניה מאדם פרטי:

במגרש מכוניות יש מבחר עצום בדרך כלל של רכבים. כך יהיה לכם קל יותר למצוא את האחת שמתאימה לכם מבחינת הצרכים והתקציב.

אחריות על הרכב ומימון- ישנם מגרשים שמציעים אחריות על הרכב, כך שאתם מוגנים אם יש תקלות בתחילת הדרך. חלקם גם מציעים עזרה במימון לרוכשים, מה שמאפשר לכם לקנות רכב יותר מוצלח, בגלל תנאי רכישה נוחים.

למגרשי המכוניות חשוב לשמור על המוניטין שלהם, כך שסביר להניח שהם ידאגו יותר לתקינות הרכב שאתה קונה מהם. על מוכר פרטי בדרך כלל אתה לא יודע כלום מבחינת האמינות שלו. וגם לא לגבי הרכב, האם הוא תקין לחלוטין.

לסיכום, קניית רכב יד שנייה ממגרש, תהיה אופציה מעולה עבור מי שמחפש רכב יד שניה. התהליך לא ארוך, במגרשי הרכבים עושים הכל כדי לפשט את התהליך ולקצר אותו לרוכשים. כך שגם מבחר גדול, גם אחריות, גם מוניטין שחשוב לשמור עליו, וגם עזרה בקיצור התהליך ובבירוקרטיה, בסופו של דבר מביאים את הכתר למגרש קונה רכבים לנסיעה, על פני המוכרים הפרטיים.

 שי רכבים- קניית רכב יד שנייה

אנחנו בשי רכבים מתעסקים עם מכירת וגם קניית רכב יד שנייה, באמינות, בחוקיות מלאה, עם נסיון עתיר של 20 שנה על הכביש. יש לנו שירות מעולה ששווה להכיר מקרוב ומלאי רכבים למכירה בכל רגע נתון.

שווה ליצור איתנו קשר ולראות מה יש לנו להציע. אנחנו אמונים על כך שלכל רכב יש את הבעלים שמתאים לו, ושלכל נהג יש את הרכב שלו. נעשה הכל כדי לעזור לכם למצוא את רכב החלומות שלכם. ואם החלום לא מספיק תואם מציאות, נעשה הערכת ציפיות יחד, ונבדוק מה כן יכול להתגשם. כך נעזור לכם להגיע למכונית האחת והיחידה שמתאימה לכם.

צרו קשר ונראה ביחד איך מתקדמים מכאן!

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים