חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב - מייסד vixiv, מומחה לירידה במשקל באופן טבעי >>

מומחים לירידה במשקל: למה כדאי לצרוך תזונה עשירה בסיבים

 

מומחים לירידה במשקל: כותב המאמר הינו יולי לב, מייסד VixiV, מפתח כמוסה טבעית לחלוטין ושיטת אכילה ייחודית. ארבע סיבות חשובות להוספת סיבים תזונתיים בתזונה היומית שלכם - ממש כאן! להמשך קריאה - כנסו...

 

תזונה עשירה בסיבים תזונתיים חשובה מאוד לבריאות הכללית מסיבות רבות:

1. *בריאות מערכת העיכול*: סיבים עוזרים בשמירה על פעילות תקינה של המעיים ומניעת עצירות. הם מסייעים להגדיל את נפח הצואה ולהקל על המעבר שלה.

2. *ויסות רמות סוכר בדם*: סיבים מסיסים יכולים להאט את ספיגת הסוכר בדם, מה שעוזר לשמור על רמות סוכר יציבות ולהפחית סיכון להתפתחות סוכרת סוג 2.

3. *בריאות הלב*: סיבים מסיסים יכולים לעזור בהפחתת רמות הכולסטרול הרע (LDL) בדם, מה שמקטין את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

4. *ניהול משקל*: מאחר וסיבים מגדילים את תחושת השובע, הם יכולים לעזור במניעת אכילת יתר ושמירה על משקל תקין.

5. *מניעת סרטן*: יש מחקרים שמראים שסיבים עשויים לסייע בהפחתת הסיכון לסוגי סרטן מסוימים, כולל סרטן המעי הגס.

### שיטת האכילה הדופומונית של ויקסיב

שיטת האכילה הדופומונית של ויקסיב מתמקדת בשיפור בריאות מערכת העיכול באמצעות צריכת מזונות עשירים בסיבים יחד עם שימוש בכמוסות תזונתיות. הנה כמה דרכים שבהן השיטה יכולה לסייע לתהליך:

1. *הגברת צריכת סיבים*: הכמוסות התזונתיות מכילות ריכוז גבוה של סיבים, מה שמקל על קבלת הכמות היומית המומלצת ללא צורך לצרוך כמויות גדולות של מזון.

2. *תמיכה במעיים בריאים*: הכמוסות מכילות גם פרוביוטיקה ופרה-ביוטיקה, שהן חיידקים ידידותיים וסיבים שמזינים אותם. זה תורם לשמירה על איזון נכון של החיידקים במעי.

3. *שיפור תחושת השובע*: שילוב של מזונות עשירים בסיבים עם הכמוסות מסייע להגברת תחושת השובע לאורך זמן, מה שמסייע בניהול משקל ובמניעת אכילת יתר.

4. *נוחות ושגרה יומית*: הכמוסות מקלות על האכילה הבריאה על ידי כך שהן מספקות דרך נוחה ומדויקת לצרוך את הסיבים החיוניים לבריאות, במיוחד למי שמתקשה לשלבם בתזונה הרגילה.

לסיכום, תזונה עשירה בסיבים היא מרכיב חשוב בשמירה על בריאות כללית, ושיטת האכילה הדופומונית של ויקסיב יחד עם הכמוסות מסייעת להשגת מטרות אלו על ידי תמיכה במערכת העיכול, שיפור תחושת השובע וניהול משקל.

יש לכם עוד שאלות לVixiV יולי לב, מומחה בירידה במשקל באופן טבעי? כנסו!

 

 

יולי לב, לפחמימות #סוכרת
#כדורים_לדיאטה
#כדורים_לירידה_במשקל
#תוכנית_ליווי_אישית
#מומחה_לירידה_במשקל
#הצלחה_בטוחה_למיישמות
יש לכם עוד שאלות לVixiV יולי לב, מומחה בירידה במשקל באופן טבעי? כנסו!

054-2240694  המיניסייט שלי

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים