חיפוש
 
לדף הבית >>     דאריאן רויטמן >>

בינה מלאכותית: מה הקשר בין בינה מלאכותית לשיפור חווית לקוח

 

בינה מלאכותית: הכותב הינו דאריאן רויטמן, מומחה בתחום הבינה המלאכותית. כיצד נוכל לנצל את היתרונות של בינה מלאכותית לשיפור חווית הלקוח? על כך בטור הבא...

 

בתור מומחה לבינה מלאכותית ויועץ עסקי, אני תמיד מחפש דרכים חדשות לעזור ללקוחות שלי להתבלט בשוק התחרותי של ימינו. לאחרונה, גיליתי את הפוטנציאל המדהים של בינה מלאכותית בשיפור חווית הלקוח, והתוצאות פשוט מדהימות!

דבר ראשון - צ’אט בוטים חכמים 24/7

אחת הבעיות הנפוצות שלקוחות שלי מתמודדים איתן היא מתן מענה מהיר ויעיל לפניות הלקוחות שלהם. כאן נכנסים לתמונה צ’אט בוטים מבוססי בינה מלאכותית פלטפורמות כמו MobileMonkey ו-IBM Watson Assistant מאפשרות לנו ליצור אסיסטנטים וירטואליים שיכולים להבין שפה טבעית, לזהות כוונות ולהגיב בהתאם ב72 שפות - וכל זה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

המלצות מדויקות

עם Amazon Personalize ו-Dynamic Yield,  אנחנו יכולים להפוך את חווית הקנייה המקוונת למותאמת אישית לחלוטין. על סמך ניתוח התנהגות הלקוח והעדפותיו, מערכות אלו מציעות מוצרים, תוכן והמלצות שפשוט קוראות את מחשבות הלקוח. זו רמה חדשה לגמרי של שירות אישי.

חיזוי העתיד. כן, כן, ממש ככה...

האם ניתן לנחש מה הלקוח ירצה עוד לפני שהוא בכלל יודע? עם Salesforce Einstein ו-Google Cloud AutoML,  התשובה היא כן! כלי בינה מלאכותית אלה מנתחים דפוסי ביקוש ומגמות כדי לחזות במדויק את הצרכים העתידיים של הלקוח. ככה אפשר להתכונן מראש ולהתאים את השירות בהתאם.

הקול של הלקוח נשמע חזק וברור

פה אנו מדברים על המשוב של הלקוחות? עם Clarabridge ו- Wonderflow, אפשר לנתח ולהבין את הסנטימנט של הלקוחות מכל פינה ברשת. בין אם מדובר בסקירות מוצר, תגובות במדיה חברתית או סקרי שביעות רצון - בינה מלאכותית יכולה להפיק תובנות מעשיות שיעזרו להתמיד בשיפור חווית הלקוח.

חוויה אישית בקליק

לבסוף, עם פלטפורמות כמו Adobe Target ו- Certona, ניתן להתאים את העיצוב, התוכן וממשק המשתמש בזמן אמת לכל לקוח באופן אישי. זה כאילו האתר או האפליקציה מדברים ישירות עם הלקוח, מבינים אותו ומספקים לו בדיוק את מה שהוא צריך.

לסיכום

בקיצור, בינה מלאכותית פותחת עולם שלם של אפשרויות מרגשות לשיפור חווית הלקוח. מצ’אט בוטים חכמים ועד חיזוי צרכים עתידיים - הטכנולוגיה הזו מאפשרת לנו לספק שירות ברמה שפשוט לא הייתה אפשרית לפני כן. אז אם גם אתה רוצה להפוך את הלקוחות שלך למעריצים נלהבים, הייתי ממליץ בחום לאמץ את הכלים מדהימים האלו.

 

יש לכם עוד שאלות לבינה מלאכותית דאריאן רויטמן? כנסו!

0545919330

לעוד שאלות בנושא בינה מלאכותית מוזמן לפנות אלי במייל: darien@roytman.co.il

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים