בינה מלאכותית: מה הקשר בין בינה מלאכותית לשיפור חווית לקוח
בינה מלאכותית: הכותב הינו דאריאן רויטמן, מומחה בתחום הבינה המלאכותית. כיצד נוכל לנצל את היתרונות של בינה מלאכותית לשיפור חווית הלקוח? על כך בטור הבא...
בתור מומחה לבינה מלאכותית ויועץ עסקי, אני תמיד מחפש דרכים חדשות לעזור ללקוחות שלי להתבלט בשוק התחרותי של ימינו. לאחרונה, גיליתי את הפוטנציאל המדהים של בינה מלאכותית בשיפור חווית הלקוח, והתוצאות פשוט מדהימות!
דבר ראשון - צ’אט בוטים חכמים 24/7
אחת הבעיות הנפוצות שלקוחות שלי מתמודדים איתן היא מתן מענה מהיר ויעיל לפניות הלקוחות שלהם. כאן נכנסים לתמונה צ’אט בוטים מבוססי בינה מלאכותית פלטפורמות כמו MobileMonkey ו-IBM Watson Assistant מאפשרות לנו ליצור אסיסטנטים וירטואליים שיכולים להבין שפה טבעית, לזהות כוונות ולהגיב בהתאם ב72 שפות - וכל זה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!
המלצות מדויקות
עם Amazon Personalize ו-Dynamic Yield, אנחנו יכולים להפוך את חווית הקנייה המקוונת למותאמת אישית לחלוטין. על סמך ניתוח התנהגות הלקוח והעדפותיו, מערכות אלו מציעות מוצרים, תוכן והמלצות שפשוט קוראות את מחשבות הלקוח. זו רמה חדשה לגמרי של שירות אישי.
חיזוי העתיד. כן, כן, ממש ככה...
האם ניתן לנחש מה הלקוח ירצה עוד לפני שהוא בכלל יודע? עם Salesforce Einstein ו-Google Cloud AutoML, התשובה היא כן! כלי בינה מלאכותית אלה מנתחים דפוסי ביקוש ומגמות כדי לחזות במדויק את הצרכים העתידיים של הלקוח. ככה אפשר להתכונן מראש ולהתאים את השירות בהתאם.
הקול של הלקוח נשמע חזק וברור
פה אנו מדברים על המשוב של הלקוחות? עם Clarabridge ו- Wonderflow, אפשר לנתח ולהבין את הסנטימנט של הלקוחות מכל פינה ברשת. בין אם מדובר בסקירות מוצר, תגובות במדיה חברתית או סקרי שביעות רצון - בינה מלאכותית יכולה להפיק תובנות מעשיות שיעזרו להתמיד בשיפור חווית הלקוח.
חוויה אישית בקליק
לבסוף, עם פלטפורמות כמו Adobe Target ו- Certona, ניתן להתאים את העיצוב, התוכן וממשק המשתמש בזמן אמת לכל לקוח באופן אישי. זה כאילו האתר או האפליקציה מדברים ישירות עם הלקוח, מבינים אותו ומספקים לו בדיוק את מה שהוא צריך.
לסיכום
בקיצור, בינה מלאכותית פותחת עולם שלם של אפשרויות מרגשות לשיפור חווית הלקוח. מצ’אט בוטים חכמים ועד חיזוי צרכים עתידיים - הטכנולוגיה הזו מאפשרת לנו לספק שירות ברמה שפשוט לא הייתה אפשרית לפני כן. אז אם גם אתה רוצה להפוך את הלקוחות שלך למעריצים נלהבים, הייתי ממליץ בחום לאמץ את הכלים מדהימים האלו.
יש לכם עוד שאלות לבינה מלאכותית דאריאן רויטמן? כנסו!
0545919330
לעוד שאלות בנושא בינה מלאכותית מוזמן לפנות אלי במייל: darien@roytman.co.il
דברו איתנו ב | |
רוצים עוד פרטים? כנסו! |