חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מזגן vrf מתקינים רק אצל המומחים של א.נ.י מיזוג אוויר 

 

רוכשים מזגן VRF ומחפשים אחר חברת התקנות מובילה בתחומה לצורך התקנה בטיחותית ותקנית של המערכת? זה הזמן להכיר מקרוב את פתרונות השירות המקצועיים המוצעים לכם על ידי צוות המומחים של חברת א.נ.י מיזוג אוויר

 

אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בעבודות התקנה של כל סוגי מערכות המיזוג והמזגנים. לרשותנו, ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנה ומערך מתוגבר של צוותי התקנה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית. פתרונות השירות המוצעים על ידינו לצורך התקנת מערכות מיזוג אוויר VRF מיועדים גם לסקטור הפרטי (בעלי דירות ובתים פרטיים) וגם לסקטור העסקי – מוסדי לצורך התקנת מערכות מיזוג מורכבות עם מספר גדול יחסית של יחידות עיבוי ואידוי. 

מה חשוב לדעת על מערכות מיזוג VRF 

כאשר מדברים על מערכות מיזוג VRF מדברים למעשה על מערכות מיזוג הפועלות בטכנולוגיית ה-VRF (variant refrigerant flow) הנחשבת לטכנולוגיית המיזוג המתקדמת ביותר מסוגה. מערכת זו מורכבת מיחידת עיבוי מרכזית אחת המותקנת מחוץ לשטח המבנה אותו תרצו למזג וממספר כזה או אחר של יחידות אידוי פנימיות המותקנות בכל אחד מהחללים/חדרים בתוך שטח המבנה אותו תרצו למזג, כאשר לכל יחידת עיבוי מרכזית ניתן לחבר עד 7 יחידות אידוי פנימיות שונות. בשלב זה חשוב לציין שכל מזגן vrf מחיר הוא גבוה יותר מהמחיר הממוצע של מערכות מיזוג אחרות המוצעות לכם בשוק המיזוג, וזאת לנוכח היתרונות המשמעותיים המאפיינים את המערכת, הכוללים בין היתר:

  • חיסכון מצטבר על עד 50% בצריכת החשמל על המזגן
  • מערכת מיזוג פונקציונאליות הפועלות באופן המיטבי ביותר גם בתנאי מיזוג קיצוניים
  • מערכת מיזוג עם פעולה שקטה במיוחד
  • מערכת מיזוג המאפשרת שליטה מלאה על תנאי הטמפרטורה בכל חדר/חלל בו מותקנת יחידת אידוי, מבלי להיות תלויים בתנאי הטמפרטורה בחדרים הסמוכים. 
  • מערכת מיזוג אמינה עם מינימום תקלות בלאי לאורך שנים 
  • מערכת מיזוג הניתנת לתכנון מודולארי בהתאם לתכנית אדירכלית / תכנית עיצוב פנים
  • מערכת מיזוג חכמה הניתנות להתממשקות למערכות בית חכם 

 

ויתרונות נוספים שאומנם הופכים כל מזגן vrf מחיר גבוה יותר בהשוואה למערכות מיזוג אחרות, אך ההשקעה הראשונית משתלמת לאורך זמן, כאשר החיסכון המשמעותי בצריכת החשמל על המזגן מקזזת לאורך זמן את העלויות הראשוניות של רכישת המערכת והתקנתה. 

א.נ.י מיזוג אוויר - התקנה מקצועית בשל מערכות VRF  בהתאם להוראות יצרן 

בניגוד למערכות מיזוג אחרות, התקנה של מערכות VRF חייבות להיעשות בפיקוח מלא של חברת הייצור, כאשר בסיומו של כל הליך התקנה של מערכת VRF, נדרש ביקור פיזי של נציג מטעם חברת הייצור של המערכת על מנת לאשר את תקינות ההתקנה. ללא אישור זה החתום על ידי הנציג, לא תוכלו לעשות שימוש באחריות המוענקת לכם על ידי היצרן/משווק במעמד רכישת המערכת. 

אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, מאפשרים גם לכם ליהנות מפתרונות שירות מקצועיים לצורך התקנת מערכות VRF בכל סדר גודל, כאשר כל תהליך ההתקנה המיושם על ידי מותאם לכל דרישות ההתקנה על פי הוראות יצרן ובהתאם לסטדנרטים הגבוהים ביותר בענף המיזוג. בין היתר אנו מקפידים על תכנון מקדים של עבודות ההתקנה בהתאמה אישית לכל דירת מגורים, בית פרטי, משרד או חלל מסחרי/תעשייתי כזה או אחר. כמו כן, חשוב לנו שתדעו שכל עבודות ההתקנה שלנו מיושמות על ידי צוותי התקנה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית, כאשר בראש כל צוות עומד טכנאי מזגנים מוסמך. פתרונות השירות המוצעים על ידינו לצורך התקנת מערכות VRF כוללות את כל דרישות ההתקנה, לרבות, הקמת תשתיות לצורך התקנת המערכת. תעריפי מזגן vrf מחיר התקנה, אומנם גבוהים מתעריפי ההתקנה של מערכות מיזוג אחרות, אך אנו מתחייבים להתקנה מקצועית ובטיחותית בהתאם לדרישות התקן והוראות יצרן, כאשר ההתחייבות שלנו מעוגנת גם בתעודת אחריות על ההתקנה לתקופה של עד 5 שנים!

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות של מערכות VRF ולהבטיח לעצמכם את פתרונות ההתקנה הטובים ביותר בענף המיזוג, זה הזמן ליצור איתנו קשר וליהנות מפתרונות השירות המוצעים לכם על ידינו. בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי ייעוץ בכל הנוגע לבחירת מזגן vrf מחיר רכישה בהתאם לעוצמת המזגן הנחוצה לכם. 

קרדיט תמונה:  א.נ.י מיזוג

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים