כיצד נוכל למנף את העסק שלנו גבוה
למה שאצטרף לנטוורקינג? מה זה נותן לי? על כך בכתבה הבאה...
בקבוצת נטוורקינג אנחנו לא משווקים ישירות - אנחנו בונים יחסים
בניית היחסים נבנית לאורך זמן במישורים שונים:
מפגש שבועי בקבוצת הנטוורקינג - במפגש אנחנו מציגים את העסק שלנו ב 60 שניות ומה בעצם אנחנו מעוניינים שיעזרו לנו לשווק.
מפגש שבועי אחת למספר חודשים - הרחבה עסקית של כ 7 דקות (חבר מרכזי)- הצגת העסק במצגת, שיחה, הדגמה - מה שמתאים לנו ולעסק שלנו, בסיום הצגת העסק חברי הקבוצה שואלים שאלות, לסיום מי שהתנסה במוצר/שרות נותן עדות.
תודות ועדויות - בסיום כל מפגש חברי הקבוצה, כל אחד בנפרד, מודים לחברים שעזרו להם לשווק את העסק, מעידים על מוצר שרות של חבר שהתנסו בו לאחרונה.
מפגשים 1/1 - בכל שבוע אנחנו נפגשים עם אחד מחברי הקבוצה להיכרות מעמיקה יותר, בערך שעה, אפשר לעשות זאת בזום או במפגש פרונטלי, מה שמתאים ונוח. מפגשי ה 1/1 חשובים מאוד ועוזרים לחברים להכיר טוב יותר אחד את השני, מבינים את העסקים אחד של השני טוב יותר, בודקים אם יש מקום לשיתופי פעולה.
המכלול של כל הדברים האלו מביא לכך שכל אחד מחברי הקבוצה יכול להביא הפניות עסקיות לחברים האחרים.
כאשר לקוח מקבל הפנייה עסקית הוא בעצם מקבל עדות על נותן השרות מאדם שהוא מכיר, כך שבדרך כלל סגירת העסקאות מקבלת הפניות היא באחוזים גבוהים - מעל 70%.
ממליצה לכל בעל עסק להגיע למפגש התנסות בקבוצת נטוורקינג בכדי להכיר את הנושא מקרוב.
בברכה,
שולה שדה
יש לכם עוד שאלות לשולה שדה? כנסו!
0545223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי