חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

הלהיט החדש לירידה במשקל - זריקת אוזמפיק!

 

אנשים חיפשו דרך יעילה לרדת במשקל כבר די הרבה זמן, וגישות וטיפולים רבים ושונים נוסו. אנשים הנוטלים את התרופה אוזמפיק לסוכרת כדי לעזור להם להרזות זכו לאחרונה לתשומת לב תקשורתית רבה. אוזמפיק היא תרופה להזרקה הנלקחת פעם בשבוע כדי לסייע ללבלב לייצר יותר אינסולין, ובכך להפחית את רמות הסוכר בדם

 

אנשים חיפשו דרך יעילה לרדת במשקל כבר די הרבה זמן, וגישות וטיפולים רבים ושונים נוסו. אנשים הנוטלים את התרופה אוזמפיק לסוכרת כדי לעזור להם להרזות זכו לאחרונה לתשומת לב תקשורתית רבה. אוזמפיק היא תרופה להזרקה הנלקחת פעם בשבוע כדי לסייע ללבלב לייצר יותר אינסולין, ובכך להפחית את רמות הסוכר בדם. יש רופאים שממליצים על זריקת אוזמפיק לירידה במשקל למרות שהשימוש הראשוני שלו הוא טיפול בסוכרת. 

איך זריקת אוזמפיק מתפקדת?

זריקת אוזמפיק יעילה מכיוון שהיא פועלת כמו הורמון שהגוף כבר מייצר. כאשר רמות ההורמון הזה גדלות, מולקולות מאותתות למוח שלכם שאתם שבעים. כמו כן, זה מאריך את הזמן שלוקח למזון לעבור דרך מערכת העיכול ומכאן מעכב את העיכול. התוצאה כאן די קרובה לזו של ניתוח בריאטרי. אובדן תיאבון, וכתוצאה מכך ירידה במשקל, הם תופעות לוואי אוזמפיות קבועות עבור חולי סוכרת. זה עובד הכי טוב בשימוש קבוע לאורך זמן.

האם אוזמפיק עוזר לכם לרדת במשקל?

מרכיב המפתח של זריקת אוזמפיק הוכח כמסייע לאנשים לרדת במשקל. אנשים שירדו במשקל על ידי ביצוע שינויים בתזונה ובפעילות גופנית בריאים צריכים לשמור עליהם באופן קבוע.

שמו  לב שהגוף שלכם עשוי להסתגל במהירות לנורמה החדשה של התמיכה ההורמונלית, אם תתחילו להשתמש באוזמפיק להפחתת משקל. הפסקת אוזמפיק או זריקות להרזיה ללא מעקב מומחים, יכול להוביל להיפוך של הירידה במשקל, על פי מחקרים.

מה היתרונות מאחורי לקיחת אוזמפיק לירידה במשקל?

ירידה במשקל עם הטיפול של זריקת אוזמפיק מורידה את הסיכוי למספר בעיות בריאותיות מרכזיות אחרות, כולל בעיות לב. חלק מהאנשים הסובלים מהשמנת יתר כרונית עשויים להפיק תועלת מטיפול בזריקות להרזיה במקום לעבור ניתוח בריאטרי. ניתוח מביא בדרך כלל לירידה במשקל גבוהה וקבועה יותר מאשר תרופות, אך מצריך משטר תזונה קפדני, שלא כולם יכולים לעמוד בו. 

תופעות לוואי במערכת העיכול של תרופות כמו אוזמפיק הן פחות חמורות וניתנות לניהול יותר מאלו של תרופות אחרות נגד השמנת יתר. אך חשוב לשים לב כי לתרופות כמו ממריצים ומדכאי תיאבון עלולות להיות תופעות לוואי שליליות כמו דופק מהיר, לחץ דם גבוה ועצבנות.

אוזמפיק לא מגביר את הסיכונים הקרדיו-וסקולריים הקשורים לתרופות אלו. הוא יעיל יותר מדכאי תיאבון והוא נסבל יותר על ידי מטופלים.

רמות הסוכר והאינסולין בדם מוחזרות לנורמה, מה שמפחית את הסיכוי לפתח מחלות לב וכלי דם, מחלות כליות ומחלות כבד.

למה טיפול בהשמנת יתר הוא חיוני?

הטיפול בהשמנה הוא חיוני מכיוון שבנוסף להשפעותיה הגופניות הנראות לעין, עודף משקל קשור לשורה של בעיות בריאות אחרות, שעלולות להיות קטלניות, כמו:

  • מחלות לב וכלי דם 
  • סוכרת מסוג 2
  • שבץ מוחי 
  • השמנת יתר היא גורם סיכון לסוגי סרטן מסוימים, כולל סרטן השד והמעי.
  • דיכאון ודימוי עצמי נמוך הם רק שניים מהבעיות הפסיכולוגיות שעלולות לנבוע מעודף משקל.

 

ממה נובע עודף משקל?

צריכת יותר קלוריות (במיוחד ממקורות לא בריאים כמו ארוחות ממותקות ושומניות) ממה שאתם שורפים באמצעות פעילות גופנית היא הגורם העיקרי להשמנה. הגוף אוגר את הקלוריות הנוספות כשומן. אורח החיים העכשווי של אנשים רבים כולל צריכת כמויות גדולות של מזון לא איכותי ועתיר קלוריות ובילוי פרקי זמן ארוכים בישיבה, בין אם בעבודה ובין אם ברכב שלהם. חלק מההפרעות הבריאותיות הבסיסיות, כגון תת פעילות של בלוטת התריס, יכולות גם הן לתרום לעלייה במשקל, אם כי כאשר מטופלות בהצלחה, הן לרוב אינן מובילות לעלייה משמעותית במשקל. אם אתם לא מצליחים לרדת במשקל ועומדים בפני ביצוע ניתוח בריאטרי, צרו קשר עם דוקטור רז לגבי זריקות אוזמפיק.

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים