חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

כיצד מומלץ לשטוף רכב חשמלי?

 

האסוציאציה הראשונה שלנו על שילוב מים וחשמל – היא שמדובר בדבר מסוכן. אך במקרה של רכבים חשמליים לא כך הדבר, שטיפת רכב היא דבר חשוב – לא רק כי הוא הופך למרשים יותר ונעים לנהיגה אלא שמדובר בחובה בטיחותית

 

האסוציאציה הראשונה שלנו על שילוב מים וחשמל – היא שמדובר בדבר מסוכן. אך במקרה של רכבים חשמליים לא כך הדבר, שטיפת רכב היא דבר חשוב – לא רק כי הוא הופך למרשים יותר ונעים לנהיגה אלא שמדובר בחובה בטיחותית.

מדוע רכב שטוף הופך לבטיחותי יותר?

תאונות רבות יכולות להיגרם בשל צמיגים לא נקיים (לכלוך הסותם את חריצי האחיזה שעל הגלגל), בוץ על הצמיגים הגורם להם להחליק, מראות מלוכלכות יכולות להוות סכנה בטיחותית בנהיגה ולהגביל את שדה הראיה ועוד. בנוסף, שטיפת רכב בתדירות גבוהה מאפשרת להימנע מחלקיקי אבק מזיקים, אשר יכולים להשבית את מערכות הרכב וליצור סתימות, שחיקה וחלודה.

ומה לגבי רכבים חשמליים?

מחקר אשר נעשה בממשלת בריטניה חשף שכ-42% מהנשאלים חשבו שלא ניתן לשטוף רכב חשמלי כפי ששוטפים רכבים המונעים על ידי בנזין או דיזל. אז אנחנו שמחים לספר לכם – שבהחלט ניתן! ואף מומלץ.

מערכות בטיחותיות ועמידות

הרכב החשמלי מורכב ממנגנונים מתקדמים העומדים בתקנים מחמירים ומבטיחים חשיפה בטוחה של הרכב החשמלי למים.  מערכות המצריכות רמת מתח גבוה מוגנות מפני המים ונאטמות היטב, בנוסף הרכבים החשמליים אף עומדים בתקן "66IP" הידוע ביכולת העמידות של הרכב מפני סילוני מים חזקים.
מבחנים נוספים אותם עוברים הרכבים החשמליים הם "מבחני טבילה – “Soak Test”, מדובר במבחנים המדמים מצבי שיטפון ובודקים את יכולות הבידוד של הרכב והמערכות השונות, מטרתם לאתר האם קיימות דליפות ובמקרה הצורך לטפל בהן ולהבטיח רמת בידוד גבוהה במיוחד.

מה מומלץ – שטיפה ידנית או שטיפה אוטומטית?

אין פה המלצה חד משמעית, לכל שטיפה היתרונות שלה,
שטיפה ידנית מאפשרת יחס אישי ושטיפה יסודית באזורים ספציפיים ושטיפה אוטומטית מאפשרת ליהנות מתוצאה איכותית ומהירה. בעבר מכונות השטיפה פעלו על ידי מברשות גדולות שלעיתים היו שורטות את שכבת הרכב, אך כיום אותן מברשות הוחלפו ב"ג’ילדות" שהן בעצם רצועות בד עדינות אשר יוצרות חיכוך רך יותר עם שכבת הרכב ובכך מונעות שריטות לא רצויות.

איך תוכלו לשמור על הרכב החשמלי שלכם נקי?

קבלו מאיתנו 3 טיפים שימושיים

  1. בכדי לשמור על הדשבורד נקי – נקו בתחילה את השמשות עם חומר ייעודי לכך ולאחר מכן מרחו מעט שמן זית, השומן של שמן הזית ימנע מלכלוך להצטבר ולהידבק לשמשה.
  2. נקו את פנסי הרכב – ניתן לעסות בעדינות בעזרת מברשת שיניים ומשחה, כך תוכלו לוודא שאור הפנסים לא ייחסם ויפעל כאוי.
  3. יבשו את הרכב – לאחר השטיפה תדאגו לנגב היטב את הטיפות שנשארו בעזרת מטלית עדינה ויבשה או ג’ילדה, מפני שאותן טיפות שנראות לא מזיקות יתייבשו ויראו כמו כתמים על גבי הרכב.

 

מנוי חינם לשטיפת רכב

תתארו לכם שאתם יכולים לגשת כמעט בכל זמן שתרצו לתחנת השטיפה הקרובה אליכם וליהנות משטיפה יסודית של הרכב שלכם – ללא עלות!

מדובר בשירות חינמי הניתן ללקוחות Cello, אפליקציית החניה בכחול לבן (סלופארק לשעבר) המאפשרת לקבל שירותי שטיפת רכבים ללא עלות בעשרות תחנות שטיפה המפוזרות ברחבי הארץ, בנוסף תוכלו ליהנות משירות תיקון פנצ’ר מקצועי וללא הגבלה במעל ל-80 פנצ’ריות בפריסה ארצית.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוריד את האפליקציה, להצטרף לשירות וליהנות מראש שקט ונהיגה בטוחה.

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים