חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קווי חיים - הפתרון החוקי היחידי לעבודה בגובה

 

יש לכם עובדים שעובדים בגובה כל היום? אתם בוודאי נמצאים במחשבה תמידית מה קורה איתם. הרי כל עבודה בגובה מביאה איתה סכנה גדולה, בטח אם מדובר על עובדים חסרי ניסיון. לא כל עובד שיבוא לעבוד אצלכם על ההתחלה, יהיה עובד שמיומן בעבודה בגובה

 

יש לכם עובדים שעובדים בגובה כל היום? אתם בוודאי נמצאים במחשבה תמידית מה קורה איתם. הרי כל עבודה בגובה מביאה איתה סכנה גדולה, בטח אם מדובר על עובדים חסרי ניסיון. לא כל עובד שיבוא לעבוד אצלכם על ההתחלה, יהיה עובד שמיומן בעבודה בגובה. מעבר לכך עבודה בגובה היא תמיד מסוכנת, אפילו אם מדובר על עובדים מנוסים שעובדים בגובה באופן קבוע. הרי מספיקה טעות אחת קטנה שתביא אתכם להתמודד עם מציאות שאינכם רוצים להתמודד איתה. מערכת קו חיים היא ככל הנראה המערכת הנכונה והמתאימה ביותר עבור העובדים שלכם. מדובר על מערכת שהולכת לשנות את כל המציאות שאיתה אתם מתמודדים באופן קבוע. זה כבר ידוע כי היום צריך לראות את המערכת הזאת מותקנת על כל גג בישראל. זה לא משנה אם עובדים על הגג באופן קבוע או שעובדים על הגג אחת לכמה זמן.

מה זה מערכת קווי חיים?

רק על פי השם של המערכת אתם יכולים לדמיין לעצמכם עד כמה היא חשובה. מדובר על מערכת שמטרתה העיקרית היא לאבטח את העובדים שעובדים בגובה רב בצורה קבועה. המערכת מתוכננת בצורה כזאת שהיא תימנע מצב שבו העובדים ימצאו את עצמם בסכנה. הרי כמו שאתם מתארים לעצמכם כל עבודה בגובה עלולה להביא איתה סכנה ממשית. בטח אם מדובר על עבודה על גג בגובה של כמה קומות, כל נפילה מגובה כזה מסתיימת באסון. לכן חובה עליכם להתקין את המערכת הזאת, בין אם עבורכם או עבור העובדים שלכם. כך תדעו כי יהיה אפשר לעבוד בצורה אפקטיבית מבלי לעצור ומבלי להפסיק את העבודה.

איפה אפשר להתקין מערכות קו חיים?

החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים לעשות התאמות בגגות השונים כדי להתאים את המערכת. מערכת קו חיים ניתנת להתקנה על כל סוגי הגגות, לא משנה באיזה צורה הם בנויים. זה מה שהופך את המערכת הזאת למערכת שכל אחד יכול להשתמש בה מבלי לחשוב פעמיים. לא רק שהמערכת מצילה חיים תרתי משמע, היא גם מתאימה בקלות לגג שבו אתם עובדים. את המערכת תוכלו להתקין על גגות ישנים או על גגות חדשים ללא הפרעה. מיד לאחר התקנת המערכת תהיה אפשרות לעבוד, ולבצע את הפעולות השונות שאותן צריך לעשות. זה מה שהופך את הפתרון הזה לפתרון שכולם מוכרחים להתנסות בו.

כמה זמן לוקח להתקין את המערכת עצמה?

אנו בהחלט מבינים את הרצון שלכם להתחיל לעבוד בהקדם, הרי הזמן עלול לדחוק בכם. כל זמן שאתם מבזבזים עלול להיות קריטי מבחינת התוצאה הסופית שאותה אתם תקבלו. מערכת קו חיים היא מערכת נוחה מאוד לתפעול, בו בזמן היא גם קלה מאוד להתקנה. הצוות המיומן שלנו יגיע אליכם למבנה על מנת להתקין את המערכת תוך זמן מועט. מיד לאחר שהמערכת תתוקן תוכלו למצוא את עצמכם כבר מבצעים את העבודה עצמה. כל מי שהתנסה במערכת ראה כי היא בכלל לא גוזלת זמן יקר, בדיוק ההפך הוא הנכון במקרה הזה. מדובר על מערכת שתאפשר לכם לעבוד בצורה מהירה, ולבצע את כל הדברים שאותם תרצו לעשות. אחרי שתתנסו במערכת הזאת תבינו כי היא הפתרון המושלם לכל מי שעובד בגובה.

האם חובה להתקין מערכת קווי חיים?

אף אחד לא יחייב אתכם להתקין את המערכת הספציפית הזאת על גגות המבנים. אך כן תהיו מחויבים לאבטח את עצמכם או את העובדים שלכם בעת עבודה בגובה. החוק בישראל מגדיר בצורה ברורה את כל מה שצריך לדעת על עבודה בגובה מכל סיבה שהיא. מערכת קו חיים תאפשר לכם לעבוד בדיוק על פי החוקים מבלי להתפשר על אף פרט. מעבר לכך מדובר על מערכת שתספק לכם ביטחון מלא בעת העבודה בגובה. גם ככה יש כאלה שהגובה גורם להם לחשש, המערכת מספקת את ההגנה הדרושה. המשמעות היא שכל עובד שיעבוד עם המערכת הזאת ידע כי הוא מוגן בצורה הכי טובה שיש.

כיצד המערכת משפיעה על העבודה עצמה?

זה נכון שהעובד עצמו הוא זה שאמור לבצע את העבודה עצמה על הגג. אך עדיין יהיה עליכם לקחת בחשבון כי מערכת קווי חיים מאפשר לעובדים לעבוד בחופשיות מלאה. ברגע שהעובדים לא חוששים מנפילות, הם יעבדו בצורה משוחררת וחופשית. מה שיוביל אותם למצב שבו הם יכולים לבצע בדיוק את מה שאתם מצפים מהם לעשות. בתור מעסיקים תרצו לדעת כי העובדים בגובה עושים את העבודה שלהם בצורה הכי טובה שיש. מעסיקים שבחרו להתקין את המערכת הזאת ראו את העובדים שלהם עובדים בצורה מושלמת ומגיעים לתוצאות מעולות. מערכת קו חיים לא רק שומרת על העובדים, היא גורמת להם לעבוד בצורה מעולה. אז למה שלא תתקינו את המערכת הזאת על הגג של המבנה שלכם?

משתלם להתקין מערכת קו חיים על מבנה?

כל מעסיק ירצה לדעת עד כמה זה משתלם לו לשלם על התקנת המערכת עצמה. זה נכון שהמערכת עצמה לא זולה, בכל זאת מדובר על מערכת מתקדמת ומשוכללת. אך עדיין יהיה עליכם לזכור כי מדובר על מערכת שאמורה להחזיר את ההשקעה שהשקעתם בה. ברגע שהעובדים עובדים ללא חשש, הם יכולים לעבוד בצורה טובה ומהירה בהרבה. מעבר לכך לא תמצאו את עצמכם מסתבכים עם החוק, דבר שעלול להביא איתו קנסות רבים. אתם מבחינתכם יודעים כי אתם עושים כל מה שאפשר על מנת לשמור על הכסף שלכם אצלכם. ההשקעה על מערכת קווי חיים היא השקעה אחת שבתוך זמן קצר הופכת להיות השקעה משתלמת. אז אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי – התקינו את המערכת בהקדם!

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים