חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

חי נקש: מומחה לבקרה דיגיטלית ומיתוג מחדש 

 

חברת ZmiAlpha מנהלת עסקים בארץ וברחבי העולם, ומתנהלת בראשות איש העסקים חי נקש, מומחה לחדשנות עסקית דיגיטלית ויזמות טכנולוגית. עם הגישה הייחודית שלו, שמשלבת שליטה דיגיטלית עם צמיחה עסקית, יש לו מוניטין מוביל בתחומי הפינטק, הפיתוח העסקי ואבטחת הסייבר

 

חברת ZmiAlpha מנהלת עסקים בארץ וברחבי העולם, ומתנהלת בראשות איש העסקים חי נקש, מומחה לחדשנות עסקית דיגיטלית ויזמות טכנולוגית. עם הגישה הייחודית שלו, שמשלבת שליטה דיגיטלית עם צמיחה עסקית, יש לו מוניטין מוביל בתחומי הפינטק, הפיתוח העסקי ואבטחת הסייבר. 

מאמר זה ממחיש את המומחיות של נקש והצוות המומחים שלו, באמצעות הצגת סיפורי הצלחה שהושגו עם לקוחות באוסטרליה.

מגמות וטכנולוגיות מתפתחות

תחת הפיקוח של נקש, צוות החברה מיומן בזיהוי מגמות מתפתחות בפינטק, כדי להוביל בעלי עסקים להצלחות עסקיות. הצוות מכיר במעבר לעבר מימון מבוזר (DeFi) ובהסתמכות הגוברת על טכנולוגיות בלוקצ’יין, ורואה בהן הזדמנויות לעסקים לייעל את הפעילות ולשפר את האבטחה בעסקים בתחומים שונים.

אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי של נקש וצוותו ממנפות את המגמות החדשות האלו, כך שהם מובילים בעלי עסקים שעובדים איתם לחדשנות טכנולוגית. כך, למשל, בתחום אבטחת הסייבר, החברה  דוגלת בשילוב של AI ולמידת מכונה, טכנולוגיות שמאפשרות ניתוח חזוי וזיהוי יזום של איומי סייבר.

חי נקש: מוביל דעה סמכותי

כמובילת דעה עם מוניטין מצוין בתעשיית הדיגיטל מרקטינג ויזמות טכנולוגית, לנקש יש תובנות חדשניות שנוגעות לניואנסים של שינויים רגולטוריים בפינטק. הפרשנות שלו בתחומים כמו רגולציה של מטבעות קריפטוגרפיים ורישיונות בנקאות דיגיטלית משקפת הבנה עמוקה של הכיוון של המגזר.

לחברה יש גם תפקיד חשוב בכל הנוגע לדיון על חשיבות חוקי פרטיות הנתונים בעיצוב אסטרטגיות אבטחת סייבר.

סיפורי הצלחת לקוחות באוסטרליה

ההשפעה של ZmiAlpha ניכרת בצורה הכי מוחשית בסיפורי הצלחה עם לקוחות מאוסטרליה, כמו למשל ההצלחה שהושגה לחברה מסידני שפיתחה מערך תשלומים בינלאומי. באמצעות שימוש באסטרטגיות השיווק הדיגיטלי החדשניות של חי נקש, החברה השיגה עלייה של 50% במעורבות המשתמשים בתוך שישה חודשים.

הקמפיינים הממוקדים של נקש וצוותו התמקדו בשימוש של החברה בבלוקצ’יין לעסקאות מאובטחות, מה שהוביל למוניטין מצוין של החברה בקרב קהל הלקוחות של החברה, עם יצירת צמיחה עסקית משמעותית.

מטיפול רגשי למעצמת תרופות טבעיות: היכולות האדירות של מיתוג מחדש

חי נקש וצוותו סייעו לסם, מטפל רגשי בתטא הילינג מסידני, למתג מחדש את התדמית העסקית שלו, ולהפוך לאיש מקצוע מוביל בשיווק תרופות טבעיות. בתחילת דרכו, החברה לא הייתה טכנולוגית, והציעה ללקוחות טיפולים רגשיים בקליניקה, אבל סם הרגיש שמשהו חסר לו.

הוא פנה ל-ZmiAlpha  כדי לבחון מה לא בסדר בהתנהלות העסקית הנוכחית שלו, והצוות של חי נקש הציע לו להתחיל לשווק גם לחברות תרופות טבעיות בסידני ובמלבורן. הצוות הדריך את סם לגבי האופן בו הוא יכול לשכלל את המוצרים בקליניקה שלו, מה שהוביל לנקודת מפנה משמעותית.

הוא הכיר מפתחי תרופות מובילים בתחום, שכר מנהלי מוצרים עם ניסיון עשיר, ועבד ללא לאות כדי למתג את עצמו מחדש בשוק התרופות הטבעיות, כך שהוא הפך ממטפל רגשי אנונימי עם קליניקה קטנה בסידני, למעצמת תרופות טבעיות, ועד היום, הוא עדיין ממשיך להתפתח.

כמה מילים לסיום

חברת ZmiAlpha, בהנהגתו של חי נקש, היא לא רק חברה, אלא יש לה מוניטין מצוין כמובילת דעה בתחומי הפינטק, יזמות טכנולוגית, שיווק דיגיטלי ואבטחת סייבר. היכולת הייחודית של נקש והצוות המיומן שלו לשלב שליטה דיגיטלית עם צמיחה עסקית, מגובה בהבנה עמוקה של הטכנולוגיות והמגמות העדכניות ביותר.

הצלחת החברה בישראל, באוסטרליה, באסיה ובצפון אמריקה מבוססת על גישה עסקית חדשנית ויעילות אסטרטגית, והצוות ממשיך להדריך בעלי עסקים דרך המורכבות של טרנספורמציה דיגיטלית ואבטחה, בהתנהלות שמאפשרת להם להתפתח לאפיקים חדשים בתעשייה שלהם.

קרדיט תמונה: חי נקש

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים