חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

כיצד להכין חזה עוף מושלם: טיפים, טכניקות ומתכונים

 

חזה עוף הינו נתח בשר מאוד פופולארי במטבח הישראלי, בייחוד להכנת שניצלים. אבל מי שמנסה להכין משהו אחר מחזה עוף שאינו שניצל, מגלה שמדובר בחומר גלם רגיש שיש לו נטייה להתייבש. רוצים לדעת כיצד להכין חזה עוף מושלם? קבלו שורה של טיפים, טכניקות ומתכונים

 

חזה עוף הינו נתח בשר מאוד פופולארי במטבח הישראלי, בייחוד להכנת שניצלים. אבל מי שמנסה להכין משהו אחר מחזה עוף שאינו שניצל, מגלה שמדובר בחומר גלם רגיש שיש לו נטייה להתייבש. רוצים לדעת כיצד להכין חזה עוף מושלם? קבלו שורה של טיפים, טכניקות ומתכונים.

  • בתור התחלה בחרו בנתח טרי ואיכותי של חזה עוף מעופות שגודלו ללא אנטיביוטיקה תחת תנאים מפוקחים, מה שמבטיח בסיס איכותי למנה, עם טעם יותר עשיר ועמוק וכמובן עם מנה הרבה יותר בריאה.
  • יש לדעת כי לכל מנת חוזה עוף מתאימים נתחים בעובי שונה.  למשל, אם עבור שניצל מתאימים נתחי חזה עוף דקים, הרי שלמנות אחרות כמו במוקפץ יש לבחור בנתחים יותר עבים ומלאי נפח השומרים על עסיסיות הבשר. למנות אלו עדיף לקנות חזה עוף שלם ולחתוך אותו בבית לחצאים.
  • בכדי להעמיק את טעמיו של חזה העוף, לרכך את הבשר ולשמור על עסיסיותו, מאוד מומלץ להשרות את הבשר במרינדה במקרר למשך שעה ויותר. המרינדה יכולה להתבסס על חומרי גלם שונים בהתאם לטעם של המנה מבוקשת. למשל ניתן לבחור במרינדה עם רוטב צ’ילי מתוק, עם חרדל, בירה, יין, רוטב טריאקי, שמן זית, מיץ לימון, דבש, סילאן ועוד.
  • חשוב לזכור כי חזה עוף הינו נתח בשר המתבשל מהר ואשר בישול יתר גורם לייבושו. לכן הקפידו שלא לבשל את נתחי חזה העוף יתר על המידה. למשל, חזה עוף על מחבת יש להניח על גבי מחבת חמה עם מעט שמן זית עד להלבנת הנתח בחלקו העליון ואז להפכו. כעת צורבים כל צד כשתי דקות, ואם רוצים ניתן להשלים את פעולת הצריבה בעוד כמה דקות בודדות בתנור בחום בינוני.
  • מי שרוצה יכול לאחר צליית מנת חזה העוף להוסיף למחבת החמה שלוש שיניים קצוצות של שום, ארבע עגבניות מגורדות עם הקליפה, עשרה זיתים ללא גרעין וכמה עלי בזיליקום, פלפל ומלח, להביא את נוזלי המחבת לכדי רתיחה, לכסות ולבשל עוד חמש דקות.
  • מי שבאמת רוצה להשקיע יכול להשרות את חזה העוף במשרה מלוחה המכונה בריין. לשם כך יש להוסיף לקערת מים מלח בכמות שתגרום לביצה לצוף. למים מומלחים אלו מוסיפים גם תיבול מועדף כמו חרדל, תימין, שום ודבש. כעת משרים את חזה העוף במים לשש שעות לכל הפחות. לאחר מכן מוציאים את נתחי החזה ומנגבים אותם היטב, צורבים במחבת חמה שתי דקות לכל צד ומעבירים לתנור בחום בינוני לצלייה של עוד חמש דקות.
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים