חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פורום המומחים >>

שאלת המיליון: כיצד לנהל שיחה עם לקוח פוטנציאלי

 

כיצד לנהל שיחה עם לקוח פוטנציאלי. שאלת המיליון. והתשובה: לא למכור, למגנט! הרבה עצמאים מרגישים בשיחה נכנסת כזאת הרבה לחץ שהם צריכים כעת לשכנע את הפונה לרכוש מהם את השירות או המוצר שלהם.

 

לא חשוב אם למדת בניית ציפורניים, טיפול במגע או ראיית חשבון - דבר אחד חשוב מאוד לא לימדו אותך כנראה במכללה שבה למדת:- איך לנהל את השיחה עם לקוח פוטנציאלי.

אני קוראת ללקוח פוטנציאלי איל (ראשי תיבות של אולי יהיה לקוח) וללקוחה פוטנציאלית אני קוראת אתל (ראשי תיבות של אולי תהיה לקוחה).
הרבה שיחות של איל או אתל מתחילות כך: "שלום, אפשר לקבל פרטים?"הרבה עצמאים מרגישים בשיחה נכנסת כזאת הרבה לחץ שהם צריכים כעת לשכנע את הפונה לרכוש מהם את השירות או המוצר שלהם.

אני פוגשת הרבה בעלי עסקים שהם אנשי מקצוע מעולים בתחומם, והם מתבאסים שהם צריכים לעסוק בשיווק ומכירות. וזה מבאס במיוחד לשמוע שוב ושוב ושוב בסוף שיחה

את המילים:-
"תודה, אני אחשוב על זה" ☹️
לאנשי מכירות יש דימוי נוראי ("זורקים אותם מהדלת, הם חוזרים דרך החלון").
הנחישות של אנשי מכירות מתפרשת כאגרסיביות, ואף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על עצמו שהוא אגרסיבי, פּוּשֶׁר או "קרצייה".

אני מלמדת עצמאים לבוא לשיחה עם גישה אחרת לגמרי, ושינוי הגישה עוזר להם לסגור יותר עסקאות!

 



כאשר אני מאמינה, ש"אני לא מוכרת, אני פותרת"
כאשר אני מאמין, ש"אני לא מוכר, אני עוזר", אני בקשב גדול יותר לקלוט מה הבעייה של הפונה,
מה מציק לאיל, או מטריד את אתל, מה כואב להם, מה חשוב להם שיקרה.

כשהגישה שלי היא באמת לעזור או לפתור, אני ארגיש נוח להסביר איך השירות שלי יועיל להם, ומצד שני אני גם מרגישה נוח להגיד, שהשירות שלי לא מה שנחוץ להם.

כשהגישה שלי היא באמת לעזור או לפתור, אני לא מרגישה שאני "דוחפת" או "אגרסיבית";

כשהגישה שלי היא באמת לעזור או לפתור, איל או אתל יחושו בטחון שמה שאני מציעה
אכן יכול לעזור להם ולכן ירכשו ממני את השירות או המוצר שלי.

לכן שינוי הגישה עוזר לסגור יותר עסקאות, על אותה כמות שיחות נכנסות.


בסדנה אני מלמדת איך לשנות את הגישה, ואני נותנת כלים, שקל מאוד ליישם, עוד באותו יום. הסדנה לא רק הגדילה לאנשים את ההכנסות בין לילה, אלא הגדילה את הנינוחות שלהם לנהל שיחות כאלה עם איל ואתל, ולגרום להם להיות לקוחות, לא רק מתעניינים.

בקישור הזה כל הפרטים על הסדנה, כולל שפע המלצות איך היא תרמה לאנשים.

https://doritluz.biz/magnet/

דורית לוז

הטלפון שלי: 0544644144 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים