חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

עוגות מיוחדות לימי הולדת

 

כשחושבים על עוגות יום הולדת, העוגה הראשונה שעולה לראש היא עוגת שוקולד בחושה, עם ציפוי שוקולד מעל וסוכריות צבעוניות. העוגה של הגן שכולנו מכירים ומוקירים. יחד עם זאת, עכשיו כשהתבגרנו מעט מאז ימי הגן, ייתכן וחלקנו היינו רוצים קינוח אחר עבור החגיגה שלנו, את הקינוח האהוב עלינו שיראה לנו עד כמה יקירינו מכירים את הטעם שלנו

 

כשחושבים על עוגות יום הולדת, העוגה הראשונה שעולה לראש היא עוגת שוקולד בחושה, עם ציפוי שוקולד מעל וסוכריות צבעוניות. העוגה של הגן שכולנו מכירים ומוקירים. יחד עם זאת, עכשיו כשהתבגרנו מעט מאז ימי הגן, ייתכן וחלקנו היינו רוצים קינוח אחר עבור החגיגה שלנו, את הקינוח האהוב עלינו שיראה לנו עד כמה יקירינו מכירים את הטעם שלנו. אז אם בא לכם לגוון בחגיגה הבאה שלכם ושל אהוביכם, הינה כמה הצעות חגיגיות ומיוחדות לחגיגת יום ההולדת, שיהיה במזל טוב!

מי אמר שחייבים שוקולד?

 אם אנחנו חורגים מהקינוח הקלסי, מי בכלל אמר שכל עוגת יום הולדת חייבת להיות עוגת שוקולד? ניתן להכין עוגת גבינה עשירה, קרמית ומפנקת בתור עוגה חגיגית ולשלב בתוכה את כל התוספות האהובות על חתן או כלת השמחה, כמו עוגיות אוריאו, פיסטוקים, שברי לוטוס, תותים או כל אופציה משדרגת נוספת שתתאים לחגיגה. בעוגת גבינה תוכלו לכתוב איחול או מספר בעזרת גנאש שוקולד, או אפילו באמצעות תותים טריים שיעניקו מראה אסתטי במיוחד לקינוח.

עוגת שיש

אם יש לכם חבר, אחות או אולי בכלל קולגה לעבודה שפשוט מתים על עוגות שיש, למה לא להפתיע אותם עם הקינוח האהוב ביום המיוחד שלהם? עוגת שיש היא מסוג הקינוחים שתמיד מרשימים למראה, אבל לחגיגות יום ההולדת אפשר להגזים אפילו יותר ולבחור במתכון שכולל הקצפת ביצים, היוצרת מרקם אוורירי שמזכיר עננים, ומראה גבוה מהרגיל לעוגה. המראה הגבוה משדר הוד והדר,  מדויק למרכז שולחן יום ההולדת. מובן כי מלבד המראה, לעוגה זו טעמים נפלאים וניתן אף למקסם אותם בעזרת שימוש בחומרי גלם איכותיים ובהפתעות משדרגות כמו אגוזים ופיסטוקים שיוסיפו קראנצ’יות לביס, או אולי בכלל בקרם שוקולד נוטלה שיוסיף טעמים מתוקים וכיפיים במיוחד. 

עוגות אסתטיות במיוחד

יום הולדת זו הזדמנות נפלאה להביע אהבה ליקירנו באמצעות מחוות כמו אפיית עוגה מיוחדת עבורם. הבחירה בקינוח בעל מאפיינים אסתטיים המשדרים מחשבה והשקעה, היא דרך נפלאה להביע את אהבתכם ולהשתתף בחגיגות השמחה של היום המיוחד. יש כמובן לא מעט עוגות בעלות מראה מרשים, כפי שניתן לראות בשיטוט מהיר בכל קונדיטוריה או מאפייה, אך ניתן להכין עוגות בסגנון הזה גם בגרסה ביתית. הצעה לעוגה שככל הנראה תהפוך למלכת המסיבה היא עוגת סנט אונורה המגיעה מהמטבח הצרפתי וכוללת תחתית של בצק עלים, פחזניות מקורמלות במילוי קרם מוסלין אשר עשוי שמנת, ביצה, חמאה וקמח. מעל כל הטוב הזה פזרו קצפת ווניל אוורירית, איזה תענוג לעיניים ולחך.

הצעה נוספת לעוגה בעלת מראה אסתטי וחגיגי שיכולה להתאים בול לילד יום הולדת שאוהב שוקולד, אבל רוצה לשדרג את החגיגה, היא עוגת היער השחור. הקינוח הגרמני בעל השם האקזוטי הוא למעשה עוגת שוקולד- קפה במרקם רך, עסיסי ולח, עם שכבות עשירות של קצפת בהכנה ביתית ודובדבנים שנטבלו בסירופ סוכר. מדובר בקינוח ותיק ומוכר, כך שהוא יכול להיות מושלם גם לחגיגות יום הולדת להורים ולסבים והסבתות, שוודאי ייהנו להיזכר בקינוח עם טעמי השוקולד המשגעים אותו הם אכלו בילדותם. הסוד להצלחת עוגה זו טמון במרקם השומר על מידת רטיבות גם לאחר האפייה. הטיפ המשמעותי ביותר הוא להימנע מאפיית יתר כדי להצליח להגיע למרקם המדויק. 

גרסת הפירות

 כבר אמרנו שלא חייבים שוקולד, אז למה לא ללכת עד הסוף ולבחור באחד מהקינוחים המיוחדים והמושקעים המבוססים על פירות. זו יכולה להיות מחווה מרגשת עבור החבר הבריא שלנו, החברה הטבעונית, או עבור אלה מאתנו שפשוט  כבר הבינו ששילוב של פירות בקינוחים זה אחד הדברים הטעימים ביותר. ההגדרה לקינוחי פירות היא מאד רחבה ויכולה לכלול מגוון גרסאות מיוחדות החל מעוגת שכבות שוקולד ופסיפלורה בעלת מראה מהודר ועד לבצק פריך עם קרם פטיסייר ומגוון פירות טריים חתוכים מעלה. מובן כי קינוחי פירות יכולים להגיע גם בתור טארט בננות גבוה שקשה להפסיק לאכול ממנו, עוגת קצפת ותותים, שילובים של גבינה ופירות יער,  קרם מסקרפונה ותאנים, גזר עם ציפוי סוכר ממכר למעלה, ועוד ועוד. כל שנותר לכם הוא לדעת מה הוא הפרי האהוב ביותר על יקיריכם, להכין קינוח שמוקדש במיוחד עבורו וכמובן לבחור בחומרי גלם טריים ואיכותיים, ובמתכונים לא שגרתיים כדי לוודא שזו לא סתם עוגה, אלא עוגת יום הולדת. 

 קרדיט תמונה: unsplash

 
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים