חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שופינג בפריז 

 

מי לא היה רוצה לבקר בפריז לפחות פעם אחת במהלך חייו? כשיש כל כך הרבה אטרקציות בעיר האורות הרומנטית, לא צריך יותר מזה. אם אתם מחפשים אטרקציות בולטות בפריז, תוכלו כמובן לבקר במגדל אייפל ולתצפת על כל פריז ממבט פנורמי, לבקר בשער הניצחון ולראות דמויות היסטוריות בולטות החרוטות עליו, לבקר במסעדות עם באגטים מגרים, לנסוע ברכבת הרים בדיסנילנד פריז או פשוט לטייל לאורך נהר הסיין וליהנות מהשקיעה. אבל אם יש עוד משהו שאתם פשוט צריכים לעשות בפריז הוא שופינג

 

מי לא היה רוצה לבקר בפריז לפחות פעם אחת במהלך חייו? כשיש כל כך הרבה אטרקציות בעיר האורות הרומנטית, לא צריך יותר מזה. אם אתם מחפשים אטרקציות בולטות בפריז, תוכלו כמובן לבקר במגדל אייפל ולתצפת על כל פריז ממבט פנורמי, לבקר בשער הניצחון ולראות דמויות היסטוריות בולטות החרוטות עליו, לבקר במסעדות עם באגטים מגרים, לנסוע ברכבת הרים בדיסנילנד פריז או פשוט לטייל לאורך נהר הסיין וליהנות מהשקיעה. אבל אם יש עוד משהו שאתם פשוט צריכים לעשות בפריז הוא שופינג. 

מגיעים לפריז כדי לעשות שפוינג

השופינג הוא לא רק שופינג כשלעצמו בעיר כמו פריז, אלא הרבה יותר מזה. כל מי שעושה שופינג בפריז מרגיש אחרת, על הגובה. הוא חש את העיר, את היוקרה שהיא מציעה. כך שברגע שאתם לובשת מעיל שנקנה בפריז וברגע שהחולצה המכופתרת שלך היא מחנות יוקרתית בעיר זו, כבר מתייחסים אליכם אחרת. וכמובן, לא מומלץ לשכוח את קרובי המשפחה והחברים שנשארו בבית ומחכים למתנות שלכם. 

רעיונות למקומות שבהם אפשר לעשות שופינג בפריז

בפריז הגדולה ישנם מקומות רבים שבהם ניתן לעשות שופינג. קבלו את כל הרעיונות למרכזים שבהם קניות הם שם המשחק:

  • שאנז אליזה – שדרת החנויות המפורסמת ביותר בפריז שבה תוכלו לקנות כל מה שתרצו. זהו המקום המפורסם ביותר לעשות בו שופינג ועל הדרך גם סלפי אחד או שניים. שהרי אתם צריכים בסופו של דבר להראות לחברים שלכם היכן אתם נמצאים ברגע נתון. 
  • רובע המארה – רובע זה כולל מגוון רחב של חנויות וינטאג’ ובוטיק לכל מי שאוהב פריטים קלאסיים. וגם אם אינכם מתכוונים לקנות הרבה, כדאי לבקר ברובע זה כדי לראות מה הוא מציע.
  • רו דה רן – רחוב הכולל שפע של חנויות. ברחוב זה תוכלו לקנות נעליים, בגדים, מתנות, שוקולד ועוד. 
  • קניונים – מטבע הדברים, בעיר גדולה כמו פריז יש קניונים רבים. כך שאם אתם מעוניינים להסתובב במרכז קניות גדול עם כל הנוחויות שיש בכך, ישנם קניונים מגוונים שבהם אפשר לבקר: קניון לה האל, BHV, Les Quatre Temps, בוגרנל, בון מארשה ועוד. 
  • גאלרי לפייט – מדובר בחנות כלבו מפורסמת בפריז. היא מעוצבת בעיצוב חדשני ויש בה 5 קומות של מוצרים מכל טוב. כדאי להציץ בה אם אתם נמצאים באזור. 

 

לעקוב אחר הסיילים בפריז

ראינו כמה מבין המקומות הבולטים לעשות בהם שופינג בפריז, אבל זה עוד לא הכול. כידוע, פריז היא עיר לא זולה והמחירים בהתאם. לפיכך, חשוב לדעת מתי מתקיימים סיילים בעיר. מטבע הדברים, סיילים טובים מוצעים בה לקראת חג המולד. אז גם תוכלו לחוש באווירה של אירופה במלוא הדרה. כך שמומלץ להגיע לפריז בתקופת החורף שבה הסיילים יכולים להגיע גם לשמונים אחוז הנחה. כמו כן, בחודשי יולי-אוגוסט קיימים סיילים נוספים, כך שאם יוצא לכם לבקר בעיר בתקופה זו, פשוט הרווחתם. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים