חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

כיצד מתבצע הטיפול בשיטת ”איזון חיים”

 

איזון חיים - לגוף ולנפש, על כך ועוד בכתבה הבאה...

 

הטיפול נעשה באווירה נינוחה. תחילה נשאל המטופל לשם מה הגיע לטיפול; מה מטריד אותו ומהו האתגר שאיתו הוא מתמודד ובגינו הגיע  לטיפול.  לאחר מכן, מתבקש המטופל לשכב עם בגדיו ונעליו על מזרן מיוחד, שעליו מוטבעים כרטיסי וורטקס (vortex). אלו כרטיסים מגנטיים, רבי עוצמה, המשפיעים והמגינים על סביבת הגוף הפנימית והחיצונית ומסייעים באיזון אנרגטי. 

כרטיסי הוורטקס הוטענו ע"י ד"ר ג’ייף לוין,  בתדר גבוה, והם מאיצים תהליכי ריפוי ומשפיעים על השדה האלקטרומגנטי, במטרה לנטרל את המטופלים מנזקים סביבתיים, כמו קרינה מטלפונים ניידים, אנטנות וכו’. 

מכאן המטפלת מתחילה בסדרת שאלות, כשהיא עוברת בין האזורים (’זונים’, בשפה המקצועית) השונים של הגוף, ומתייחסת לרגשות שעולים מתוך רשימות מילים שמלוות את השיטה, כמו כן עולה מסגרת הזמן שבו התרחש האירוע שנחרט בזיכרון התאי וכך גם עולים האנשים המעורבים בו. 

התשובות לשאלות מתקבלות באמצעות בדיקת שריר שנעשית למטופל. כלומר, בשעה שהוא מניח את המרפק על המיטה, מרים את האמה, כשכף ידו מכופפת בזוית של 45 מעלות,  המטפלת, בנגיעה קלה על גב כף ידו, מקבלת מידע מהשריר. אם השריר חזק, התשובה לשאלה - חיובית. אם השריר חלש, התשובה שלילית. 

אפשרות נוספת לדליית מידע מהמטופל, נעשית בעזרת מטוטלת, שפועלת על עיקרון זהה;  אם המטוטלת נעה ימינה, לאחר השאלה,  סימן שהתשובה חיובית, אם שמאלה - התשובה שלילית.

בזמן דליית המידע, חווה המטופל הצפה של רגשות ומחשבות.  למשל - המטופל מציין שהוא חש כעס. המטפלת עשויה לשאול ’היכן אתה מרגיש את הכעס’. המטופל מצביע על הכתף או על הבטן. בינתיים המטפלת מקבלת מידע אלו נקודות גוף זקוקות לאיזון. 

כך היא גם מגיעה לשורש הבעיה, המצוי בתת המודע, ומכאן הדרך לנתק את האירוע מהזיכרון הטראומתי. 

שלכם,
רותי

 

יש לכם עוד שאלות לרותי לב? כנסו!

0528523187 הפייסבוק שלי

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים