חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

הדפסה על טקסטיל ומוצרים לעסקי כושר

 

להיכנס לכושר זה דבר בריא, נחוץ וכעת גם פופולרי. חדרי הכושר משגשגים ובהם אנשים מטפחים את הגוף, מחזקים שרירים, מורידים במשקל, מחטבים ישבן ובטן וזרועות. גברים ונשים מנהלים אורח חיים בריא, ונעזרים במאמני כושר מנוסים. מיטב מכוני הכושר מקפידים על מיתוג דינאמי, עוצמתי, בריאותי ומזמין. בשורות הבאות נסביר למי מתאים להזמין הדפסה על מוצרי טקסטיל ועל מוצרים בתחום הכושר, ולמה זה מועיל כל כך

 

להיכנס לכושר זה דבר בריא, נחוץ וכעת גם פופולרי. חדרי הכושר משגשגים ובהם אנשים מטפחים את הגוף, מחזקים שרירים, מורידים במשקל, מחטבים ישבן ובטן וזרועות. גברים ונשים מנהלים אורח חיים בריא, ונעזרים במאמני כושר מנוסים. מיטב מכוני הכושר מקפידים על מיתוג דינאמי, עוצמתי, בריאותי ומזמין. בשורות הבאות נסביר למי מתאים להזמין הדפסה על מוצרי טקסטיל ועל מוצרים בתחום הכושר, ולמה זה מועיל כל כך. 

תועלות הדפסה על טקסטיל למיתוג מכוני כושר 

מיתוג עסקי כושר במיטבו שם על מרכז הבמה את הערכים שמתאמנים מחפשים ורוצים. המיתוג משתלב לרוב עם מושגים בתחום של אורח חיים בריא, רעננות ואנרגיה טובה. מיתוג שמבליט איכות חיים וגם סטייל. את המיתוג ניתן לבצע עם מוצרי טקסטיל כמו הדפסה על מגבות, תיקי כושר וציוד ספורט נלווה. ויש בכך כמה תועלות חשובות:

  • הדפסה ומיתוג של טקסטיל ומוצרים לעסקי הכושר מסייעים לפרסום של העסק. אנשים נוספים רואים את המוצרים המודפסים הללו, וחלקם יהפכו ללקוחות. 
  • חלוקת מתנות ממותגות משפרת את שביעות רצון הלקוחות. כאשר יש כל כך הרבה מכוני כושר ומועדוני ספורט בסביבה, הלקוחות אוהבים שמשקיעים בהם. כך יוצרים נאמנות לקוחות לאורך זמן. 
  • מועדון משפחתי – על ידי מיתוג טקסטיל, חלוקת חולצות ספורט ממותגות, מגבות וכדומה, בונים אווירה מיוחדת. כך מכון כושר יוצר אווירה משפחתית ונעימה. 

 

לא רק לחדרי כושר

מעניין לציין שהדפסה על טקסטיל ועל מוצרים לעסקי הכושר, לא מיועדת אך ורק לחדר כושר. זה יכול להתאים לא פחות, לעסקים ואנשי מקצוע אחרים שנמצאים בתחום הספורט, הכושר, בריאות ואיכות חיים. למשל:

  • מאמני כושר אישיים – מאמנים אישיים שמחלקים מגבות ממותגות או ציוד ספורט ובגדי ספורט ממותגים, הופכים את עצמם למותג. זהו פרסום מעולה, שגם משמר לקוחות ויוצר ערך ושביעות רצון משופרת. 
  • חוגי ספורט – החל בחוגי משחקי כדור וכלה בחוגי אומנויות לחימה או אתלטיקה, הדפסה על טקסטיל ומוצרי כושר בהחלט תתאים. למשל, חליפת ספורט ממותגת נותנת תחושת שייכות לכל המתאמנים. ניתן לחלק חולצות באירועים מיוחדים, כגון תחרויות תקופתיות או מעברי שלבים (למשל לאחר בחינת קבלת חגורות באומנות לחימה כזאת או אחרת). 
  • קבוצות יוגה ופילאטיס – מיתוגים של טקסטיל, טייצים, מגבות, מזרני אימון וכדומה, הולכים נהדר עם אימונים מסוג זה. 
  • הדפסות ומיתוג לאירועי ספורט וכושר – הפנינג של כושר מסוג ריצות שדה, מרתונים, רכיבה על אופניים, צעדות לקבוצות, בכל אלה ממש מתבקש לשלב את מיתוג האירוע. ביחד עם חלוקת תעודות למשתתפים, מתבקש לחלק חולצת ספורט ממותגת או שי נאה ממותג אחר. 

מחפשים פתרונות מיתוג, על טקסטיל, מוצרי כושר, תיקי ספורט, בגדים ומגוון רחב של מוצרים אחרים? פתרונות למאמנים, למועדונים, לקבוצות, לאירועי ספורט ופנאי – לרשותכם הדפסה על בגדים וטקסטיל פרומוטקס, איכות גבוהה ושירות אישי. 

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים