חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הנה 5 דברים שתוכלו למצוא במגדלי המשרדים החדשים של רייסדור

 

בימים אלו קורמים עור וגידים מגדלי משרדים חדשים בתל אביב, המהווים את פרויקט הדגל של אחת החברות הבולטות והמוערכות בענף הבנייה הישראלי. מדובר בחברת רייסדור האחראית על הקמת פרויקטי מגורים, מבני מסחר, מגדלי משרדים ועוד ברחבי ישראל

 

בימים אלו קורמים עור וגידים מגדלי משרדים חדשים בתל אביב, המהווים את פרויקט הדגל של אחת החברות הבולטות והמוערכות בענף הבנייה הישראלי. מדובר בחברת רייסדור האחראית על הקמת פרויקטי מגורים, מבני מסחר, מגדלי משרדים ועוד ברחבי ישראל. פרויקט המגדלים שמוקם ברחוב הלח"י בבני ברק, ליד צירי תנועה מרכזיים, הרכבת ושכונות מגורים, מאופיין ברמה גבוהה במיוחד של חדשנות. הנה 5 דברים שתוכלו למצוא בו.

עמדות טעינה לרכבים חשמליים

מדי יום עולים על כבישי ישראל עוד רכבים חשמליים, והמגמה ברורה. על פי הממשלה, היעד הוא להגיע למכירה של רכבים חשמליים בלבד בישראל עד לשנת 2030. גם אם לא נעמוד ביעד, ברור שקיים צורך בעמדות טעינה לרכבים חשמליים, וזה מה שקורה במגדלי רייסדור שבהם יהיו עמדות טעינה עבור בעלי המשרדים והעסקים. כך, בזמן שהם בעבודה רכביהם ייטענו – שירות נחוץ לכל הדעות.

מודול משרד חכם

מדובר במודול ייחודי עבור מגדלי משרדים חדשים בתל אביב לשליטה מרחוק בקשת רחבה של פונקציות, באמצעות אפליקציה ייעודית שתהיה על הנייד של בעלי המשרדים והעסקים. כך למשל, מתוך האפליקציה ניתן יהיה לשמור על מקום חנייה עבור לקוחות, שותפים או כל מי שמגיע לבקר בעסק או במשרד. כמו כן, ניתן יהיה להזמין ארוחת בוקר וקפה ישירות מהקפיטריה, ולהזמין שירותי ניקיון. בנוסף, ניתן יהיה לזמן את המעלית, לאשר אורחים שרוצים להיכנס למגדלים, ועוד.

בית קפה רובוטי

טוב, בכל מגדל משרדים המכבד את עצמו יש בית קפה וקפיטריה, אבל אלו מגדלים חדשים בתל אביב שלוקחים את הנושא צעד אחד קדימה. מגדלי רייסדור יציעו את בית הקפה הרובוטי הראשון מסוגו בישראל, אשר בו ניתן יהיה לבצע הזמנות בקלות ובמהירות באמצעות מערכת אוטומטית.

רייסדור סינמה במגדלים בתל אביב

המגדלים של רייסדור בלב גוש דן יכללו גם מתחם קולנוע חדשני ומאובזר אשר בו יוקרנו סרטים ופרויקטים לבאי העסקים והמשרדים. במתחם הסינמה ניתן גם יהיה לקיים ערבי חברה, כנסים וכל סוג של אירוע עסקי באווירה יוקרתית ומכובדת, וכמובן שיהיו בו כל האבזרים הטכנולוגיים והמתקדמים לצורך אירועים כאלו.

שילוב נדיר בין סביבת עסקים תוססת לאווירה שלווה

לצד האיכויות המרשימות הניכרות בתכנון חללי העבודה ועד הלובי, מגדלי רייסדור מציעים שילוב מנצח. מצד אחד, הם מוקמים ממש בליבו של גוש דן ויחוברו אל איילון באמצעות גשר חדש עם רמפות. מצד שני, הם שוכנים במיקום ייחודי בצמוד לרצועה של פארק הירקון, וכך נוצרת אווירה שלווה וירוקה, כה נדירה באזור זה של ישראל.

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים