חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד מתבצעת בדיקת רטיבות?

 

בדיקה ואיתור רטיבות היא בדיקה שיכולה לצמצם נזקים בריאותיים ונזקים למבנה ולכן, מדובר על בדיקה חשובה מאוד שצריך לאבחן ולטפל בה במהירות וביעילות האפשרית. תחילה, הבדיקה מתבצעת באיסוף דגימות שמתבצע בשטח על ידי צוות מיוחד ומיומן ובהרס הכי מינימלי, שהוא של קידוח 10 מ”מ בחול וגם יש אפשרות קידוח של 50 מ”מ במילוי מסוים

 

בדיקה ואיתור רטיבות היא בדיקה שיכולה לצמצם נזקים בריאותיים ונזקים למבנה ולכן, מדובר על בדיקה חשובה מאוד שצריך לאבחן ולטפל בה במהירות וביעילות האפשרית. תחילה, הבדיקה מתבצעת באיסוף דגימות שמתבצע בשטח על ידי צוות מיוחד ומיומן ובהרס הכי מינימלי, שהוא של קידוח 10 מ"מ בחול וגם יש אפשרות קידוח של 50 מ"מ במילוי מסוים. הבדיקה מתבצעת בהתאם לכל דרישות התקן הישראלי, תוך כדי שימוש בכלי בדיקה המתקדמים, הטובים והמדויקים ביותר.

תוצאות ובדיקות מעבדה

התוצאות נשלחות למעבדה מיוחדת שמתמחה בבדיקת רטיבות. הבדיקה של המעבדה מתבצעת תוך עשרים וארבע שעות מרגע לקיחת הדגימות, תוצאות המעבדה הסופיות יחד עם הדוחות מועברים במהירות המרבית. התוצאות המתקבלות הן ברמת דיוק גבוהה מאוד וגם מהוות בסיס לא רק לדוחות, אלא גם לחוות דעת משפטיות, לחברת הביטוח ותוכניות פעולה נוספות.

איתור רטיבות

שלל מבנים פרטיים, מבני ציבור, בתי עסק, ומוסדות חשופים בכל יום לתקלות שונות משונות ומורכבות, בעוד שניתן לומר שנזילות, רטיבות, פיצוץ צינורות, דליפות ועוד, כולן הן תקלות שחשוב וצריך לטפל בהם וכמה שיותר מוקדם. שכן, היעדר טיפול נכון יוליד עוד נזקים חמורים אף יותר בעתיד הלא כל כך רחוק. אי לכך,  אחת מן הפעולות שרבים צריכים ואפילו חייבים לבצע בעת בה הם חווים  בעיות אינסטלציה, היא איתור רטיבות ונזילות מים.

מה היא נזילה במבנה

רטיבות\נזילה במבנה היא תקלה מאוד שכיחה בעת בניית הבית וגם בתקופת השהות בבית עצמו.
אם על אחד מהקירות שלכם מופיעים כתמי עובש או רטיבות או שהטיח מתקלף, ולפעמים גם נודף מהקיר ריחות לא נעימים, כנראה שיש אצלכם בעיה של רטיבות. בדרך כלל רטיבות נגרמת מנזילות בצנרות או לחילופין בעיית איטום כללית שגרמה לחדירה של מים חיצוניים. לפני שמנסים לפתור את אותה הבעיה יש בדוק ולברר במדויק מהי הסיבה הנכונה שהובילה לרטיבות. 

איך פותרים אותה?

בעבר השיטות למציאה ואיתור רטיבות בקירות היו מאוד חודרניות ואגרסיביות שגרמו לא פעם ולא פעמיים להרס ונזק רב אחריהן. כיום, יש טכנולוגיות מתקדמות ואחת מהן היא איתור רטיבות עם מצלמה תרמית. במסגרת האיתור נערכת סריקה של הקיר אשר מתבצעת על ידי איש מקצוע אשר משתמש במצלמה התרמית כדי לייצר מיפוי תרמי של פנים המבנה. בעוד האזורים החמים ייצבעו בצבעים חמים בעוד כי אזורים קרים יצבעו בצבעים קרים. באמצעות המצלמה איש המקצוע ידע לזהות היכן ישנם הפרשי טמפרטורה וכך למעשה, להגיע אל מקור הנזילה.

למה זה טוב?

אחת מהיתרונות הרבים של איתור מקור הנזילה\הרטיבות עם המצלמה התרמית הוא שניתן לאתר את מקור הבעיה גם אם הוא בתוך הקירות או לחילופין באזור מרוחק וחיצוני וכך למעשה, איש המקצוע יכול לעקוב אחר השינויים של הטמפרטורה עד שיגיע לשורש הבעיה.  

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים