חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מעודדים למידה אצל ילדים בכיתות נמוכות?

 

הרגלי הלמידה אצל ילדים בכיתות נמוכות ישפיעו על הרגלי הלמידה בגיל מבוגר יותר. לא מעט ילדים אינם מסגלים לעצמם יכולות למידה אפקטיביות, ולכן הם נפגעים מאוד. מה אתם יכולים לעשות בשביל לעודד את הילדים שלכם ללמוד בצורה טובה גם בגיל צעיר?

 

הרגלי הלמידה אצל ילדים בכיתות נמוכות ישפיעו על הרגלי הלמידה בגיל מבוגר יותר. לא מעט ילדים אינם מסגלים לעצמם יכולות למידה אפקטיביות, ולכן הם נפגעים מאוד. מה אתם יכולים לעשות בשביל לעודד את הילדים שלכם ללמוד בצורה טובה גם בגיל צעיר? כך תוכלו להיות בטוחים כי כאשר הם יגיעו לחטיבה או לתיכון, יהיה להם קל להוציא מעצמם את המקסימום. כמובן שכל ילד הוא עולם שלם בפני עצמו, ולכן חובה לעשות את ההתאמות הדרושות. בתור הורים האחריות שמוטלת עליכם היא גדולה ממה שנדמה לכם נכון לעכשיו.

תדגלו בלמידה חווייתית

אומנם בבית הספר עצמו קשה מאוד ליישם למידה חווייתית בכל שעות היום. אך בבית מחוץ לכותלי בית הספר, תהיה לכם אפשרות להעניק לילד תועלת מעט שנה. תוכלו להביא את ילדכם למצב שבו הוא רואה את הלימודים בצורה מעט שונה. ברגע שהילד יראה כי הלימודים לא חייבים להיות מאיימים, הוא יתחבר אליהם בצורה טובה יותר. כמובן שתוכלו לבחור בכל מיני שיטות שונות להשריש לילד את החומר הרצוי בצורה קצת אחרת.

הבינו מה מעניין את ילדכם

למרות הרצון הגדול שלכם ההורים, מוטב כי תבינו מה באמת מעניין את ילדכם. תשאלו את הילד שלכם שאלות שונות על מנת שתוכלו להתאים לו את המקצועות שמעניינים אותו. בעידן של היום בתי הספר מאפשרים לכל ילד לבחור את מסלול הלימוד שמעניין אותו. גם בכיתות נמוכות תוכלו לוודא כי הילד שלכם בוחר את המקצועות שמעניינים אותו. כך לילד תהיה חדווה רבה להמשיך ללמוד גם מקצועות אחרים שפחות מעניינים אותו.

השקיעו בציוד איכותי ללמידה

על מנת שלילד יהיה רצון ללמוד, תצטרכו לצייד איתו בציוד איכותי ללמידה. בחנויות השונות תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרים וכלים שונים שיעודדו את הילד ללמוד. בין אם מדובר על קלמרים לבית ספר או כל מוצר אחר שרק עולה לכם לראש. הילדים ירצו להשוויץ בציוד שההורים רכשו להם בפני החברים לכיתה, ולכן הם ידאגו להגיע בזמן. תוכלו לקחת את הילד ביחד אתכם על מנת שיבחר את הציוד שהוא הכי מתחבר אליו. השקעה בציוד בתחילת השנה ברוב המקרים תעשה את העבודה מעל ומעבר למצופה.

לציוד לימודי איכותי לחצו כאן - kikos.co.il

תיצרו לילד סביבת עבודה

הילד לא מצליח ללמוד בצורה עקבית? מאוד יכול להיות שהדבר נובע מכך שאין לו סביבת עבודה אידיאלית. סביבת העבודה בבית צריכה להיות כזאת שמאפשרת לילד ללמוד כמו שצריך. לכן בתור הורים יהיה עליכם לדאוג ליצור לילדכם את סביבת העבודה המושלמת. לרוב בחדר השינה או אפילו באזור אחר שיספק לו את כל הכלים להצליח. ילדים בכיתות נמוכות לא עושים שיעורי בית בגלל שהריכוז שלהם נפגע. אם לילד יהיה מקום שבו הוא לומד, הוא ידע כי לא אמורות להיות לו הסחות דעת. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים