כיצד נוכל למצוא את הנטוורקינג שהכי מתאים לעסק שלנו
לאחרונה אני נחשפת לכל מיני נטוורקינגים, פרונטליים וברשת. כיצד אוכל לדעת אם זה משהו שישרת את העסק שלי ולברור מבין כל האופציות את הנטוורקינג הנכון בשבילי? על כך בכתבה הבאה...
קבוצת נטוורקינג היא קבוצת עבודה NET WORKING, זה לא NET EAT, NET SEET, SET SLEAP….
כלומר זו קבוצת עבודה, לא קבוצת אכילה, קבוצת ישיבה, קבוצת שינה....
למה זה חשוב?
אנשים רבים חושבים שעצם העובדה שהם הגיעו למפגש, הציגו ב 60 שניות את העסק שלהם, נתנו מידי פעם הרחבה עסקית, בזה הם עשו את העבודה ועכשיו הם מחכים לקבל הפניות.
אז זה לא עובד ככה!
איך זה כן עובד?
- הסיסמה של קבוצות נטוורקינג היא "הנותן מקבל", חשוב מאוד שמי שמגיע לקבוצה יבין שהוא לא יקבל הפניות כבר בפגישה הראשונה, או הכי גרוע בשנייה... למרות שלפעמים זה כן קורה, תלוי בעיסוק.
- חשוב מאוד שבעל העסק יהיה אדם חברותי, אדם שאוהב לתת, אם שמתעניין באנשים אחרים. והכי חשוב – אדם שמוכן להשקיע בקבוצה.
- הכנת ההצגה העצמית ערב מראש – לא חוזרים על אותה ההצגה פעמיים!
- הכנה של הרחבה עסקית מראש – שוב, לא חוזרים על אותה ההרחבה פעמיים!
- התנהלות חיובית במפגש – גם אם לא מצא חן בעיניי מה שאחד החברים אמר, אני לא אתנגח איתו במפגש, אני אקבע איתו מפגש 1/1.
- להקשיב לחברים ולהבין את העיסוק שלהם, אם לא מבינים לרשום הערות עבור עצמכם בכדי לשאול במפגש 1/1.
- מפגש 1/1 עם החברים כל כמה חודשים,
- אם יש אפשרות להתנסות במוצר / שרות של החבר – תנסו אותו.
- לומר תודה על כל הפנייה שקיבלתם, גם אם היא לא נסגרה בעבורה.
- לדאוג לעסקים של החברים כאילו זה העסק שלכם.
- אם יש לכם ניסיון טוב עם הפנייה שהעברתם לחבר מהקבוצה – לספר על זה במפגש.
- אם השתמשם במוצר / שרות של חבר בקבוצה והייתם מרוצים – לספר בקבוצה ולומר תודה.
לפני שאתם מצטרפים לקבוצת נטוורקינג בידקו שכל הדברים מתאימים לאופי שלכם.
יש לכם עוד שאלות לשולה שדה אינטרנט? כנסו!
0545223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי