חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV, מומחה לירידה במשקל באופן טבעי >>

חדשות טובות לנשים - הכמוסה שמסייעת לשעון הביולוגי

 

מחקרים חדשים מראים כי רכיבי כמוסת VixiV מסייעים להחזרת השעון הביולוגי לאחור. כיצד זה עובד? כל הפרטים לפניכם.

 

אחת מהתופעות העולמיות הבולטות של העת המודרנית הינה העלייה המתמדת בגיל הממוצע שבו נשים מביאות ילדים. השינוי נובע מהעובדה שכיום, בניגוד לעבר, נשים מקדישות זמן רב לפיתוח קריירה ולימודים ודוחות לשלב מאוחר יותר בחיים את הנישואים והאימהות. יש רק בעיה אחת - הזמן בו האישה נשארת פורייה לא עולה ולכן השנים בהן היא מסוגלת להרות מתקצרות.

המחזור החודשי של האישה אומנם נמשך בערך עד גיל 50 אך איכות הביציות צונחת כבר בגיל 40 ורובן כבר לא פוריות. כאשר איכות הביצית ירודה עד מאוד, גם טיפולי פוריות לא תמיד יעזרו וזו הסיבה שלא מעט נשים מרגישות לחץ ובוחרות בגילאים מאוד צעירים להקפיא ביציות.

הבשורה החדשה בתחום הפוריות

מחקר שבוצע לאחרונה על ידי האוניברסיטה העברית גילה כי הסיבה לירידה באיכות הביציות קשורה בכך שעם הזמן הגוף מאבד את היכולת לעצור את האזורים המזיקים הקיימים ב-DNA. אותם אזורים מזיקים הם בעצם וירוסים שמתרבים ומתפשטים לאזורים שונים בגוף וגורמים להם נזק ואחד מהם הוא הפגיעה בביציות.

דבר נוסף שהתגלה במחקר הוא ששימוש בתרופות אנטי ויראליות יכול למנוע את תופעת הזדקנות הביציות. התפקיד של אותן תרופות הוא למנוע מווירוסים שונים לחדור אל תוך ה-DNA ובעזרת כך הביצית תתפקד כמו ביצית צעירה.

הקשר לכמוסת VixiV

קפסולת VixiV מכילה רכיבים אשר מחזקים את מערכת החיסון ומונעים מחלות. למשל, הקינמון בקפסולה עשיר בנוגדי חמצון, תכונה בעזרתו הוא תורם לחיזוק מערכת החיסון. תכונותיו הנוספות כוללות חימום והמרצת הדם, יכולת להילחם בזיהומים ועידוד ריפוי הרקמות. האפקט שלו חזק יותר בשילוב עם תבלינים וצמחי מרפא אחרים ששולבו בכמוסה - כורכום וחומצת שומן CLA. הכורכום מעניק פתרון עוצמתי לדלקות והתקררויות ובהקשר ל - CLA ישנן עדויות מחקריות ליעילותה בהפחתת דלקות וחיזוק מערכת החיסון.

בנוסף ניתן למצוא בקפסולה תמצית עלי זית הפועלת כנגד רשימה ארוכה של מחלות חיידקים, וירוסים ופטריות (כגון דלקת ויראלית של המוח, דלקת שריר הלב, דלקת ריאות, הפטיטיס ב’ ועוד). רכיב מכריע נוסף הוא הכורכומין הידוע בספרות המקצועית כנוגד דלקת כרונית, בעיקר במצבים של דלקת מפרקים ניוונית ומחלות מעיים דלקתיות.

רכיבים נוספים הם צמח הג’ינג’ר והפפרין. הראשון משפיע באופן מיטיב בטיפול במצבים דלקתיים של השלד ונוהגים להשתמש בו לטיפול בדלקת מפרקים ניוונית, והחומר שבפפרין מונע יצירת פרוסטגלנדין מעורר דלקות, גם במינונים מאוד נמוכים. בכך נמנעים מצבים דלקתיים וכן נוצרת הפחתה של דלקת במידה וכבר התפתחה.

עובדה נוספת שתשמח את הנשים היא שכורכום, זנגביל ופפרין המצויים גם הם ברכיבי הכמוסה הטבעית לחלוטין הינם צמחים נוגדי דלקת וחמצון שהוכחו מחקרית כתורמים לבריאות העור ומסייעים לעיכוב תהליך ההזדקנות שלו. שלושתם מכילים פוליפנולים שהם חומרים שמיוצרים ע"י הצמחים במטרה להגן על עצמם מפני נזקי הקרינה האולטרה סגולה, נזקי חמצון ומזיקים. מחקרים על בני אדם מראים שפוליפנולים משפיעים עלינו בצורה דומה. הכורכום והזנגביל מגנים על העור מהנזקים של קרני השמש והשילוב עם הפפרין ברכיבי הכמוסה חשוב בהקשר של אנטי אייג’ינג בגלל היכולת שלו לעכב את הפרשת הפוליפנולים מן הגוף, ובכך לאפשר להם לפעול זמן רב יותר כנגד נזקי קרינה אולטרה סגולה.

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם           

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים