חיפוש
 
לדף הבית >>     יוסי בר דוד, התחדשות עירונית, מודיעין >>

התחדשות עירונית. עכשיו זה רשמי, תוכנית קפלן אזור נקלטה לדיון להפקדה בוועדה המחוזית תל אביב

 

התחדשות עירונית. כותב המאמר הינו יוסי בר דוד ממודיעין, מנכ״ל ובעלים של קבוצת ybdi התחדשות עירונית ויזום למגורים. התוכנית ברחוב קפלן 9-11-13 עמדה בתנאים ונקלטה לדיון להפקדה בוועדה המחוזית תל אביב.

 

 

חברת YBDI  בבעלות יוסי בר דוד המקדמת תוכנית פינוי בינוי בעבור חברת "שלמה מגורים" הודיע כי התוכנית ברחוב קפלן 9-11-13 עמדה בתנאים ונקלטה לדיון להפקדה בוועדה המחוזית תל אביב.

ע"פ התוכנית יהרסו 38 יח"ד ובמקומם יבנו 138 יח"ד בשלושה בניינים, שני בניינים בבניה מרקמית בני 9 קומות כל אחד מעל קומת מסחר של 700 מ"ר ומגדל אחד בן 20 קומות, במתחם יבנה מרתף בין שלוש קומות שיכלול חניות אזורי שרות ומחסנים.

על הסכמי פינוי בינוי חתמו  36 מבעלי יח"ד מתוך 38 הקיימות במתחם (95%)

דברי מערכת: התוכנית הינה המשך ישיר של התחדשות ופיתוח רחוב קפלן בישוב שבו קידמה חברת "צבי צרפתי ובניו" אשר נמצא בתהליך בניה מואץ של פרויקט פינוי בינוי בסמוך למתחם ברחוב קפלן.

יוסי בר דוד : רגעי נחת... ראשית תודתי לבעלי הזכויות על האמון בחברות "שלמה מגורים" ובנו קבוצת YBDI  החברה המנהלת את הפרויקט תכנונית וקניינית, אני מבקש להודות לצוות הבדיקה בוועדה המחוזית תל אביב וצוות היועצים בפרויקט בניהול משרד אדריכלים "גל-מצליח" על מהירות התגובה ההדדי שאפשר את קליטת התוכנית בזמן שיא של 14 חודשים.

 

יש לכם עוד שאלות להתחדשות עירונית - יוסי בר דוד? כנסו!

 yossi@ybdi-ltd.com  המיניסייט שלי

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים